Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1249
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hei folkens! Jeg har ei låt jeg er ferdig med som jeg tenkte å lansere som singel på Spotify/iTunes osv, men jeg tenkte at det kunne vært veldig kult å ha et par remixer med på singelen! Jeg vet jo selv hvor gøy det kan være å jobbe med remixes, så jeg slenger denne ut i håp om at noen har lyst å prøve seg!

Jeg kan dessverre ikke love noe pengepremier eller lignende, men royalties får du så klart hvis låten plutselig slår an. Utgivelse på Spotify/iTunes og lignende fikser jeg.

Låten ligger privat på Soundcloud og Stems er også linket. Låten kan sendes til meg privat her inne eller på epost:

Låten går i 90 bpm.

Låten

Stems
Sist endret av Dongerino; 15. januar 2019 kl. 11:29.
Jeg er ikke i stand til å lage nå bra remix, med mindre jeg skulle brukt ett år, men vil bare si at damn det var en bra sang!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dongerino: Hvilke programmer anbefaler du til nybegynnere i feltet?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av neiass Vis innlegg
Jeg er ikke i stand til å lage nå bra remix, med mindre jeg skulle brukt ett år, men vil bare si at damn det var en bra sang!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Sitat av Jonta Vis innlegg
Dongerino: Hvilke programmer anbefaler du til nybegynnere i feltet?
Vis hele sitatet...
Personlig startet jeg med Ejay, Garageband og Sony Acid når jeg var helt ny. Jeg tror det er lurt å starte med programmer som er veldig enkle når man er helt ny, og som gjerne baserer seg på loops hvis man ikke kan så mye om musikk. Jeg har ikke brukt Garageband på noen år men jeg har hørt at i tillegg til å være bra for nybegynnere så kan man også gjøre det meste man vil i det.

Selv så bruker jeg FL studio nå, og har gjort det de siste 10 årene. Har man en liten forståelse av musikk fra før (trenger ikke være så mye) så ville jeg anbefalt å bare hoppe rett på en av de "tunge" programmene. FL studio, Logic, Ableton, Pro tools osv. Da lærer man seg software som man kan gjøre absolutt alt i fra starten av. Siden jeg selv bruker FL studio og er veldig glad i det så vil jeg anbefale det! Jeg kjenner flere nybegynnere som har hoppet rett på FL studio og får det til godt nok til at de kan ha det gøy.