Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1310
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det noen butikk i Oslo området hvor man kan kjøpe disse som har på lager? Ser at shangri-la har Pax 3, men vet ikke om de har på lager og skulle helst hatt Mighty, tar ikke sjangs på å bestille fra nett (utlandet). Ja jeg vet det er lovlig, men.
Ikke noe problem å bestille utstyr fra utlandet. Har selv brukt www.vaposhop.com flere ganger, og de har relativt rask levering og god oppfølging om det skulle være noe. Nå ser jeg at de har en del julerabatter også, så da kan du spare noen kroner. Men toll slipper du nok ikke unna uansett
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir litt teit når du ikke forklarer hvorfor du ikke vil ta sjangsen på å bestille fra nett. Det eneste problemet som kan dukke opp med bestilling fra nett er at du må skjule det for de du evt. bor med, og da er det heller det som er det reelle spørsmålet ditt. Gå på Posten og opprett en bankboks og få all posten din i perioden sendt til den istedenfor til postkassa dine hjemme. Problem solved.
Kjøpte selv PAX 3 og Volcano hos Shangri-La, litt dyrere, men greit å ha norsk reklamasjonsrett. De pleier å ha PAX på lager, de hadde sånn 5 forskjellige esker da jeg var innom.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir litt teit når du ikke forklarer hvorfor du ikke vil ta sjangsen på å bestille fra nett. Det eneste problemet som kan dukke opp med bestilling fra nett er at du må skjule det for de du evt. bor med, og da er det heller det som er det reelle spørsmålet ditt. Gå på Posten og opprett en bankboks og få all posten din i perioden sendt til den istedenfor til postkassa dine hjemme. Problem solved.
Vis hele sitatet...
Er ikke det å få den i postkassa som er problemet, men synes at folk sier at det har blitt stoppet og at det kan bli pes av det. Trenger ikke at det kommer noen hjem til meg akkurat nå kjenner jeg. Men hvis det ikke er noe pes så er det ikke noe problem å bestille en.