Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2969
hei ikveld tenkte jeg og kjøre på med dmt for første gang,
planen er og sette på odesza summers gone albumet ligge i senga og røyke halvparten av det jeg har i en joint med litt tobakk lavendel og bønne,

jeg har muligens rundt 20-40 mg i en pose, tenker også og ta resten i bong om jeg finner ut av at jeg vil prøve og gå "dypere"

har tidligere erfaring med 2cb, lsd sopp, noe uskjente rc stoffer muligens andre 2c-x stoffer som ble solgt som 2cb, mdma og listen forsetter så jeg er ikke helt ny til dette men noen som har noen tips til hvordan dette kan gå best mulig, har vekt så hva jeg evt burde fordele i jointen og hva i bongen, takker for svar på forhånd
Synes personlig det er bortkastet i joint... du får så mye mer ut av det med et trekk
du syns det?
vil legge til at jeg sliter en del med angst og deprisjoner så har tendens til og være veldig nervøs. vil også legge til at dette blir en av mine første solo trips, og har en veeeldig ustabil psyke,

så vil bare prøve og dyppe tåa litt nedi det kaldte vannet før jeg går nedi med pungen.

men kan jeg få lik "mellow" effekt av bong som på joint vis jeg bare tar mindre oppi?
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
vil legge til at jeg sliter en del med angst og deprisjoner så har tendens til og være veldig nervøs. vil også legge til at dette blir en av mine første solo trips, og har en veeeldig ustabil psyke,
Vis hele sitatet...
Dette er klart en varsellampe om at du bør styre unna psykedelika.

Dog, har man bestemt seg for å prøve, fungerer sjelden moralisme.

Du sliter psykisk sier du, skal en bruke slike stoffer terapautisk bør man være i hendene til profesjonelle. Det kan slå begge veier. Dessuten: DMT er ikke det første man bør prøve her, med mindre det er snakk om ayahuasca, men det er det jo ikke her.
Sist endret av [protus]; 21. november 2016 kl. 20:35.
DMT har uansett svært få terapautiske aspekter utenom en eventuell fin tur man kan se tilbake på. Av psykadelliske stoffer er nok heller sopp og kaktus å foretrekke om man skal utvikle seg selv, men i bunn og grunn er jo dette som å skyte seg selv i foten om man sliter psykisk. Lykke til TS, håper du kommer deg igjennom turen uten varige mén, men ikke husk at 90% ville frabedt deg å gjennomføre dette.

*Ikke glem at 90% blabla.
Sist endret av SoppVandreren; 21. november 2016 kl. 20:35.
jeg sliter mindre nå mye mindre nå med disse problemet takket være psycedelica, ettersom jeg har hatt uttalige med bad trips, oppi 20-30 stykker, og begynnte nylig og bare ha gode trips, så føler jeg at jeg er ganske klar, har hatt dette på rommet i en god stund og tenkt på det ca hver dag om jeg skal ta det og ikveld føler jeg meg klar, så jeg gjør ikke dette for og bli bedre psykisk, vil bare oppleve dimitri magien
Aha, visste ikke at du hadde såpass erfring med psykedelika.
Ellers er tripsitter så og si obligatorisk for DMT.
Som du sikkert vet selv, så er det nok ikke det riktige tidspunktet for deg å prøve DMT nå hvis du sliter såpass med psyken. DMT går ingen veier, men jeg mistenker at du uansett har bestemt deg. Tips: vær ansvarlig nok til å ta med deg en sitter.
jeg gjorde det samme kveld, ingen sitter, problemet med dette var at jeg ikke fikk noe visuelle effekter eller audiske, bare en extreeem body load, og puls til 1000, og extrem intens maskineri/pipe lyd i hodet som ble så extremt at jeg trodde hjernen skulle kortslutte med et smell, kommer nokk ikke til og gjøre dette igjen før jeg føler meg 100% klar, hadde musikken muligens litt for høyt så det ble for distraherende,
Hvor mye røyket du? Høres for meg ut som at du tok litt for lite, at du ikke kom igjennom med andre ord. Anbefaler deg uansett som tidligere til å vente til du føler syken er der den skal være
det var noe under 10 mg, ja jeg tror også jeg burde vente til riktig tid