Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 9970
Hvordan er det med lovligheten til denne rc'en? Har noen her på freak prøvd den?, jeg har lest noen rapporter fra nettet og det virker som den er ganske lik LSD.
Tror den nye forskrit om narkotika er ganske vanntett, i dette tilfellet ved at lysergamider uansett er narkotika. Kan vel like så greit bruke originalen (LSD-25) om du er på handlejakt ?
Sist endret av [protus]; 25. februar 2015 kl. 19:30.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Nå har eg bestilt noen lapper fra UK, for å se om de komme fram. Tidligere har eg bestilt 5-htp også fra UK og det kom fram selv om du må ha resept på det, venter i spenning!
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Nå har eg bestilt noen lapper fra UK, for å se om de komme fram. Tidligere har eg bestilt 5-htp også fra UK og det kom fram selv om du må ha resept på det, venter i spenning!
Vis hele sitatet...
Du mener 1p-LSD ?

Som sagt, så ser jeg ikke vitsen med LSD-analoger, da de dekkes av definisjonen på narkotika her til lands (om jg ikke tar feil). Så hvorfor ikke liksågreit skaffe originalen ?
Sist endret av [protus]; 25. februar 2015 kl. 22:28.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Ja jeg mente 1P-LSD, og ja, jeg ser heller ikke vitsen med LSD-analoger. Tingen er at det er ikke alltid like lett å skaffe orginalen, jeg kan skaffe en god del ting men det er desverre sjeldent jeg får anledning til å kjøpe god syre. Har lest at denne analogen ligner veldig på LSD, noen sier at du vil ikke merke forskjell engang, så dette høres lovende ut
kom de frem troop?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
1P-LSD Går under definisjonen Narkotika, mer spesifikt under tryptamin-gruppe definisjonen og som et analog av lysersyrediethylamid som allerede er på listen.

https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-02-14-199
Sitat av Dodecha Vis innlegg
1P-LSD Går under definisjonen Narkotika, mer spesifikt under tryptamin-gruppe definisjonen og som et analog av lysersyrediethylamid som allerede er på listen.

https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-02-14-199
Vis hele sitatet...
Nettopp, nå som lovgivning i mange land tilpasses kan de vel likesågreit produsere originalen. Er det rimeligere å produsere analoger ? Er det noen av dem som har en særegen rus ? Mener dessuten å ha forstått att for å produsere ALD-52 (det meste kjente LSD-analog) må du ha originalen (LSD-25).
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Analoger blir jo produsert først og fremst for å omgå lovgivning, rimelighet er vel aldri et spørsmål: Markedet betaler det det må for rett vare. Problemet er heller antall precursors eller andre ingredienser som også er vanskelig å skaffe pga lovgivning.

Det er en stund siden jeg leste på LSD syntesering, men en av de mer kjente bøkene på emnet finnes som PDF:
Practical LSD Manufactyre by Uncle Fester
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Ja jeg mente 1P-LSD, og ja, jeg ser heller ikke vitsen med LSD-analoger. Tingen er at det er ikke alltid like lett å skaffe orginalen, jeg kan skaffe en god del ting men det er desverre sjeldent jeg får anledning til å kjøpe god syre.
Vis hele sitatet...
Det er vel nesten like lett å få tak i LSD-25 som LSD-analog om man har internett og en Tor Browser nåtildags. Sjangsen for at det blir stoppet i tollen er vel ca også like høy (eller lav). Om man er uheldig og det blir stoppet i tollen - kan man forvente seg samme straff etter den nye lovgivningen.

Personlig la jeg eksperimentering med anaologer på hylla etter at jeg prøvde 4-ho-met, som er et psilocybin analog. Nå tviler jeg på at 1P-LSD er særlig mer farlig enn LSD-25. Men det vet man jo ikke. Imotsetning til tradisjonell LSD-25, psilocybin, mescalin etc. som er trygge psykedelika brukt i lang tid, vet man aldri helt sikkert med analoger. Dessuten kan man bli tatt litt på senga med et "nytt" stoff (selv om det sies å ligne tradisjonelle psykedelika). Bare det at man har tatt ett psykedelika uten særlig forskning eller utprøving synes jeg sjøl kan være en litt kjip greie å tenke på om man skal på tripp.

Er mine 5 øre. Men for all del. Post gjerne en tripprapport etter at du har prøvd det ut.
Sist endret av Bearass; 4. mars 2015 kl. 00:01.
den er jo "helt ny" på intternett markedet, det er noe "nytt" noe som ble banned ihvertfall i england og det var derfra de fleste vendorene hadde det bare og ingen andre, det fåes tak i enda og er enda bedre enn selve orginale LSD, kalles AL-LAD og er som å ta en candyflip nesten
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Hei, en liten update - lappene kom frem uten problemer med tollen, og nå blir det spennende å se om de kicker :P
Det er vel nettopp blotters som oftest er uproblematisk å sende som brevpost verden over. Dette er egentlig unikt på det svarte marked og en stor fordel.
▼ ... over en måned senere ... ▼
nesten alt er ulovlig, det er det ingen tvil om. men RCs kan erstatte og tilogmed være bedre enn visse originaler, foreksempel finnes det mdma som fjerner den kjipe nedturen. og ikke minst kan det være sykt mye billigere.
Sitat av Trololo Vis innlegg
nesten alt er ulovlig, det er det ingen tvil om. men RCs kan erstatte og tilogmed være bedre enn visse originaler, foreksempel finnes det mdma som fjerner den kjipe nedturen. og ikke minst kan det være sykt mye billigere.
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke MDMA som fjerner nedtur. Er du uforsiktig så blir det smell på lanken, uansett.
Er det BK-MDMA (AKA Methylone) du tenker på? Ja det var billig, ja det lignet på MDMA, men manglet idet store å hele all magien MDMA har, som kun MDMA kan gi..

RC`s burde heller aldri være "istedenfor" noe. RESEARCH CHEMICAL, ligger litt i ordet.
Det er egne stoffer, med egne egenskaper, noe man bør ha litt mere respekt for, mere respekt enn å si at RC kan erstatte this and that..

Det er ofte slike holdninger som gjør at folk stryker med.
Sist endret av Eyeamare; 11. april 2015 kl. 11:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Problemet med RC'ene er jo at vi vet ikke hva slags bivirkninger de kan gi ved lengre bruk, men jeg tviler på at noe vil skje med deg vis du bare har prøvd det ett par ganger.
Spent på hvordan dette stoffet fungerer, jeg. Noen som kan utdype om hvordan det er sammenlignet med LSD-25? Merker man i det hele tatt forskjell?
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Stoffet har et raskere comeup - begynner å kicke inn etter 45min (for min del). Peaken er også litt kraftigere syns jeg, fine OOV/COV, og en smooth headspace - men vil ikke anbefale å ta det alene med mindre du er kjent med psykedelika. Jeg innbillte meg at naboene oppe (bor i underetasjen) spionerer på meg, så gikk jeg rund å letet etter mikrofoner å diverse :P. En ting så overraska meg meget var lyd forstyrrelser - har nemlig hørt dee fiiineste motor lyder, kan tenke deg ein kraftige V12 - det var super men og litt scary. Peaken kom kanskje etter 2-3 timer, og trippen slutta etter ca. 6-7. 1P-LSD er kraftigere men varer ikke så lenge som vanlig 25-LSD etter min mening