Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6674
Hei Freaks

Har nettopp bestilt en ny telefon (Nokia lumia 820) og lurer på hvor de sender varene sine fra? Har hørt at det er fra Sverige, men kildene er ikke 100% sikre. Telefonen har blitt utsatt mange ganger og den skal endelig bli sendt idag. Lurer da på hvor lang tid det cirka vil ta før det kommer til meg.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
http://www.dustinhome.no/page/4438/historikk/

Står litt lengre ned på siden at dem har et lager i sverige en plass. Siden du bor da i Fredrikstad så har du kolli kanskje i morra eller i overimorra. Kommer ann på trafikk på vei ned til østfold
Sist endret av Radium93; 17. desember 2012 kl. 11:21.
Sitat av Radium93 Vis innlegg
http://www.dustinhome.no/page/4438/historikk/

Står litt lengre ned på siden at dem har et lager i sverige en plass. Siden du bor da i Fredrikstad så har du kolli kanskje i morra eller i overimorra. Kommer ann på trafikk på vei ned til østfold
Vis hele sitatet...
Jeg gjetter at den kommer litt senere. Veldig travelt i Posten om dagen.
Burde være på plass innen julaften hvertfall.
Jeg sendte dem en Mail og spurte om jeg kunne hente varen jeg bestilte selv. Fikk svar at de hadde lager i Stockholm.
En ting er sikkert, det er ikke fra Norge de sender, en ting er at pakkene har noen sånne klistremerker som ikke ser kjente ut, en annen ting er at viss du følger med på tracking av pakken din, står det ikke noe om hvor de sender fra, bare at pakken har ankommet Oslo og deretter et annet sted (ER IKKE SIKKER PÅ DENNE). En annen ting er at dustinhome er svensk, derfor er det stor sansynelighet for at lagrene er også i sverige.

Er ikke sikker på alt dette men det er vell bedre en ingenting :P

Jeg bestilte nylig en hardisk derfra, tok ca. 24t før pakken hadde blitt sendt, deretter ca. 2-3 dager før pakken kunne hentes. Har bestilt flere ganger, og kan si at de er flinke til og levere på kort tid, 3-4 dager vanligvis altså
Xenom3
kosatek's Avatar
Trådstarter
57 1
Tusen takk for alle svarene
De har hovedlager i Stockholm som nevnt, men jeg tror de har et hurtiglager her i Norge med de mest solgte varene så ting skal gå litt fortere i svingene, så kommer vel litt ann på hva du bestiller.. Alt jeg har bestilt derfra kommer fra sverige, uten tvil.

Kan virke som det går litt fort i svingene der også. Fikk med en a4-blekke på nermere 100 sider med hva de hadde kjøpt inn på samme forsendelsen som skjermkortet jeg skulle ha.. Vet ikke heeelt hva jeg skulle med det men..
Jeg tror Dustin må vente til over før jul før de får tilbake tlf sin, dette hvis du bruker den for første gang på juleaften.