Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 19908
Sitat av Xanor Vis innlegg
Pillen xanor setter igang melkeproduksjonen...spis mye ofte og har masse melk...gå inn på felleskatalogen
Vis hele sitatet...
Xanor? "Spis mye ofte" vil føre til konstant blackout og lite gjennomtenkte handlinger.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Nå er det endelig melk å få! Er ikke så mye, men nok til å mette hanen.
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du det til da?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Tror meste nummer av magasinet plot er noe for trådstarter og dem som kjenner seg igjen i situasjonen.
http://www.magasinetplot.no/

Og med det var jeg langt borte fra denne diskusjonen (til fremtiden: magasin #10).
Mener at noen typer antipsykotika kan gi bivirkninger i form av brystmelk. Det er imidlertid svært sjeldent at det skjer.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Masse massasje og suging regelmessig over noen måneder, kna og sug så ofte muligheten byr seg (lenge!), så kommer det litt til slutt. Det er ikke så mye melk som kommer, men det varierer fra pupp til pupp sikkert.

Tenkte å legge ut noen bilder, men har ombestemt meg mtp. anonymitet, og moderatorene sletta den forrige posten der jeg spurte på en saklig måte om det var lov, så da tar jeg det som et nei fra deres hold også.

Uansett, melk smaker ikke godt, men er fetisjen som teller!
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Melken kommer jo fra jurene til ei ku? Hva er så galt med melk som kommer fra jurene til ei deilig jente?
Vis hele sitatet...
Den har ikke gått igjennom en renseprosess, og kommer fra kartong. Ville du ligget å sugd melk ut av en ku? Uansett, grattis?
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Leste igjennom tråden og noe av det beste jeg har lest. Får vel bare begynne å utforske nå. Bra at noen tok det seriøst. Gratulerer med at dere fikk det til
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Den har ikke gått igjennom en renseprosess, og kommer fra kartong. Ville du ligget å sugd melk ut av en ku? Uansett, grattis?
Vis hele sitatet...
Fetisjen er ikke å sutte på jur, men å amme et menneske. Spedbarn drikker det, så hvordan er det ekkelt?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan jo prøve denna shaken her da
han kan melke katter du burde dama di greie og melke deg

sikkert mer effektivt en og suge puppen til dama di i fler måneder for og få litt melk
Æsj. Der gikk frokosten i søppla.
Vise kjærlighet med værandre ved å suge melk ut av brysta til noen?
Noe så dumt.

Har hørt om voksene folk som går med bleier, smokk og leker meg leker fordi dem ønsker seg tilbake til barndommen, men 2 voksene mennesker som vil suge melk av værandre for å vise kjærlighet? Nejognej..

Men har faktisk et tips, har hørt at det å ta en angre pille lurer hormonene i kroppen og den produserer litt melk/veske.
Lykke til!
Sitat av Frktm Vis innlegg
Æsj. Der gikk frokosten i søppla.
Vise kjærlighet med værandre ved å suge melk ut av brysta til noen?
Noe så dumt.

Har hørt om voksene folk som går med bleier, smokk og leker meg leker fordi dem ønsker seg tilbake til barndommen, men 2 voksene mennesker som vil suge melk av værandre for å vise kjærlighet? Nejognej..

Men har faktisk et tips, har hørt at det å ta en angre pille lurer hormonene i kroppen og den produserer litt melk/veske.
Lykke til!
Vis hele sitatet...
folk er forskjellige (heldighvis)

dem har allerede fått det til
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
folk er forskjellige (heldighvis)

dem har allerede fått det til
Vis hele sitatet...
Klart vi er det men nå er ikke jeg personlig så glad i å høre eller gjøre sex ting med kjæresten min som minner meg om mine foreldre. x)
Sitat av Frktm Vis innlegg
Klart vi er det men nå er ikke jeg personlig så glad i å høre eller gjøre sex ting med kjæresten min som minner meg om mine foreldre. x)
Vis hele sitatet...
Om du husker at du har blitt ammet, ammet du for lenge.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Om du husker at du har blitt ammet, ammet du for lenge.
Vis hele sitatet...
Klart jeg ikke husker at mor mi ammet meg, men jeg vet jo at jeg ble ammet av henne når jeg var liten. Du ammer ikke kjæresten din som er voksen, men barnet ditt som er en baby.

Poenget mitt er at alt som min mor eller far har gjort med verken meg eller værandre tenner ikke jeg på. Grisete er det.
Men det er jo min mening, alle er jo forskjellige som han over meg sa.
Beklager at jeg avdekker sannheten, men dine foreldre har hatt sex. Vil det si at du er aseksuel?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Beklager at jeg avdekker sannheten, men dine foreldre har hatt sex. Vil det si at du er aseksuel?
Vis hele sitatet...
Hehe nej det er jeg ikke,
Kan ta et eksempel, jeg tenner lite på å ha sex i senga til mor mi akkurat som jeg tenner lite på at kjæresten min skal suge melk ut av brysta mine.
Hva er greia med det? Kanskje det tenner noen, men jeg syns det er grisete.
Å ikke ser jeg hva slags kjærlighet en viser partneren sin med å gjøre det.
Men alle må få gjøre det dem vil og ønsker i senga, så klart. Men jeg kom med et tips samtidig som jeg kom med at jeg syns det hørtes grisete ut. Det å suge melk ut av et bryst minner meg om mor og barn, altså et forhold som skal skje mellom mor og barn og ikke voksene som er kjærester/venner sov.
Noe galt i det?
Det er vel du som ikke har vokst helt opp om du ikke greier å akseptere det andre mennesker gjør, og uten å hakke ned på det.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Hehe nej det er jeg ikke,
Kan ta et eksempel, jeg tenner lite på å ha sex i senga til mor mi akkurat som jeg tenner lite på at kjæresten min skal suge melk ut av brysta mine.
Hva er greia med det? Kanskje det tenner noen, men jeg syns det er grisete.
Å ikke ser jeg hva slags kjærlighet en viser partneren sin med å gjøre det.
Men alle må få gjøre det dem vil og ønsker i senga, så klart. Men jeg kom med et tips samtidig som jeg kom med at jeg syns det hørtes grisete ut. Det å suge melk ut av et bryst minner meg om mor og barn, altså et forhold som skal skje mellom mor og barn og ikke voksene som er kjærester/venner sov.
Noe galt i det?
Vis hele sitatet...
La nå gutten suge litt pupp. Så kan du gjøre noe annet som tenner deg

Smak og behag!
Har jeg rakket ned på det? Sa jeg syns det var ekkelt, jeg har vell full rett til å mene at det er ekkelt når dere har full rett til å mene at det er deilig eller?
Hehe morsomt å se at dere går til angrep på meg fordi jeg ga en enkel mening.

Han får da så klart suge så mye pupp han vil. Så vidt jeg ser så kom jeg med et tips også, så at jeg bare rakker ned på det er vel litt feil å si eller?
Dere stiller spørsmål jeg svarer, rakker jeg den på folk fordi jeg svarer på et spørsmål en person stiller til meg? Hørt noe så dumt.

Det verste er at hadde jeg skrivd at jeg syns det var deilig hadde dere aldri gått til angrep på meg, men siden jeg skrev at jeg IKKE syns det var noe deilig så går dere til angrep.

Herregud for en verden vi lever i. For all del, her er det ikke lov å ha egne meninger, for da blir det ment som at en er dum og negativ.
Isåfall, kun lov å skrive om man er helt enig med TS ellers, er det bare å holde kjeft!

Sitat av Leonardie Vis innlegg
Det er vel du som ikke har vokst helt opp om du ikke greier å akseptere det andre mennesker gjør, og uten å hakke ned på det.
Vis hele sitatet...
Tøft av deg å gå til personangrep.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Klart jeg ikke husker at mor mi ammet meg, men jeg vet jo at jeg ble ammet av henne når jeg var liten. Du ammer ikke kjæresten din som er voksen, men barnet ditt som er en baby.

Poenget mitt er at alt som min mor eller far har gjort med verken meg eller værandre tenner ikke jeg på. Grisete er det.
Men det er jo min mening, alle er jo forskjellige som han over meg sa.
Vis hele sitatet...
Kanskje du ikke vet det her, men mora og faren din er helt vanlige mennesker, akkurat som deg selv. De tenner på ting de også, og har garantert sex. Kanskje ikke bare den gamle kjedelige sexen som du tenker på, men sikkert noe freaky shit! Bare tenk på når mora di var ungdom, tenk hvor mye penis hun hadde i munnen. Det er helt naturlig! Folk har alle mulige fetisjer. Vedder på at mora di harne sånt som at hun gjerne vil bli pult hardt av en komplett fremmed mann som spruter henne i ansiktet! Og jeg brukte den fetisjen for å være snill mot deg!

Sex er en helt naturlig og alle har en grunnleggende tiltrekning for å knulle andre mennesker. Det er bare sånn det er! Til og med mora di. Men det trenger ikke å være noe ekkelt. Når jeg var mindre husker jeg at jeg grøsset når jeg tenkte tanken at mamma kunne ha sex, og det er derfor jeg forteller det her til deg, for the fun of it. Men nå som jeg er litt eldre håper jeg at mamma har mye sex fordi det er en positiv ting. Nå har mange av vennene mine fått barn, x-kjærester og alt, og jeg vet hvordan dem var i senga. Jeg tar ikke for gitt at de behovene forsvinner med åra

Vær så god, en saklig og relevant post.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Dette er vår fetisj som begge liker, hva er så galt med det da?
Hun liker å kalle meg pappa, og jeg kaller henne for dattra mi og suger litt pupp.
Sitat av strikkball Vis innlegg
Kanskje du ikke vet det her, men mora og faren din er helt vanlige mennesker, akkurat som deg selv. De tenner på ting de også, og har garantert sex. Kanskje ikke bare den gamle kjedelige sexen som du tenker på, men sikkert noe freaky shit! Bare tenk på når mora di var ungdom, tenk hvor mye penis hun hadde i munnen. Det er helt naturlig! Folk har alle mulige fetisjer. Vedder på at mora di harne sånt som at hun gjerne vil bli pult hardt av en komplett fremmed mann som spruter henne i ansiktet! Og jeg brukte den fetisjen for å være snill mot deg!

Sex er en helt naturlig og alle har en grunnleggende tiltrekning for å knulle andre mennesker. Det er bare sånn det er! Til og med mora di. Men det trenger ikke å være noe ekkelt. Når jeg var mindre husker jeg at jeg grøsset når jeg tenkte tanken at mamma kunne ha sex, og det er derfor jeg forteller det her til deg, for the fun of it. Men nå som jeg er litt eldre håper jeg at mamma har mye sex fordi det er en positiv ting. Nå har mange av vennene mine fått barn, x-kjærester og alt, og jeg vet hvordan dem var i senga. Jeg tar ikke for gitt at de behovene forsvinner med åra

Vær så god, en saklig og relevant post.
Vis hele sitatet...
Men Gud, jeg har da ikke sagt noe på at mor mi har sex, jeg er jo ikke helt dum heller.

Det jeg sier er at jeg ikke liker at kjærester gjør ting under sex som kan minne om foreldre, hvor vanskelig er det å forstå? Som jeg har sagt så minner det å suge melk ut av et bryt meg om min mor. Jeg forbinder det å suge melk ut av et bryt om mødre, å det syns jeg er ekkelt. Har da ikke sagt han ikke får lov? Skjønner ikke hvorfor dere sitter å lærer meg at mor mi har sex når det jeg vil fram til er at jeg syns tanken på at kjæresten min skal suge melk ut av brytet mitt er ekkelt.

TS liker det.
Jeg syns deter grisete.

Har jeg virkelig ikke lov til å mene det en vil uten å få folk på nakken?
Gud å irritert jeg blir av at folk som tørr å si meningen sin får folk på nakken fordi det er negativt. Dere sier jeg skal la han få suge pupp, da får dere la meg ha den meningen om at jeg syns det er ekkelt. Å til din info, nej, mor mi har ikke hatt mætt i kukk i kjeften når hun var ungdom, livet hennes besto av skole og jobb for å forsørge seg. Mor mi er godt over 50 så når hun var ungdom var det nok ikke kukk som sto i huet på hun. Og far min bor i Finland, så det er nok litt vanskelig. Er ikke alle som kun tenker kukk og fitte vet du.

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Dette er vår fetisj som begge liker, hva er så galt med det da?
Hun liker å kalle meg pappa, og jeg kaller henne for dattra mi og suger litt pupp.
Vis hele sitatet...
Klart, om dere liker det er det helt greit. Har ikke sagt det er et problem, har kun sagt jeg ikke liker slikt.

Altså, ligge der å fantaserer om at du har sex med dattera di og hun med faren sin? Det gjør det jo bare enda være.
Om dere faktisk ligger å fantaserer på den måten.
Syns ikke det er normalt jeg skjønner du.
Du synes det er ekkelt, helt greit det.. Ingenting galt med det! Angriper deg ikke, synes det bare var litt morsomt å fortelle det jeg skreiv
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Dette er vår fetisj som begge liker, hva er så galt med det da?
Hun liker å kalle meg pappa, og jeg kaller henne for dattra mi og suger litt pupp.
Vis hele sitatet...
å du gode gud for noen merklige fetisjer folk har. hahahahah
Sitat av strikkball Vis innlegg
Du synes det er ekkelt, helt greit det.. Ingenting galt med det! Angriper deg ikke, synes det bare var litt morsomt å fortelle det jeg skreiv
Vis hele sitatet...
Vet at mor mi har hatt sex, å syns så klart det er normalt, men liker jo ikke akkurat å sitte å tenke på det. Akkurat som hun ba meg ta det litt rolig en kveld kjæresten var på besøk hos meg føre jeg flyttet. Barn og foreldre liker som regel ikke å dele slikt info.

Sitat av Rosapanter Vis innlegg
å du gode gud for noen merklige fetisjer folk har. hahahahah
Vis hele sitatet...
Kvalmt er det. En ting er å like å suge melk, men når en begynner å fantaserer om at far og datter har sex går det for langt i min verden værtfall.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Vet at mor mi har hatt sex, å syns så klart det er normalt, men liker jo ikke akkurat å sitte å tenke på det. Akkurat som hun ba meg ta det litt rolig en kveld kjæresten var på besøk hos meg føre jeg flyttet. Barn og foreldre liker som regel ikke å dele slikt info.
Vis hele sitatet...


Mente det at du synes det er ekkelt å suge melk ut av pupper, at det er helt greit å synes. Folk liker forskjellige ting, andre liker det ikke og synes kanskje det er ekkelt. Skal man respektere at noen liker det burde man respektere at andre ikke liker det også.. Whatever floats your boat!
Sitat av strikkball Vis innlegg
Mente det at du synes det er ekkelt å suge melk ut av pupper, at det er helt greit å synes. Folk liker forskjellige ting, andre liker det ikke og synes kanskje det er ekkelt. Skal man respektere at noen liker det burde man respektere at andre ikke liker det også.. Whatever floats your boat!
Vis hele sitatet...
Endelig en som har forstått hva jeg mente. Takk!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Dør av latter av innleggene her nå! Frktm hvordan kan du vite hvor mye kuk morra di har hatt i trynet? Siden du er så hårsår på det evnet her tipper jeg du har et skittent forhold til morra di.

Sitat av Frktm Vis innlegg
Å til din info, nej, mor mi har ikke hatt mætt i kukk i kjeften når hun var ungdom, livet hennes besto av skole og jobb for å forsørge seg. Mor mi er godt over 50 så når hun var ungdom var det nok ikke kukk som sto i huet på hun. Og far min bor i Finland, så det er nok litt vanskelig. Er ikke alle som kun tenker kukk og fitte vet du.
Vis hele sitatet...
TS: Kan du sende meg en smaksprøve?
Sitat av Lima Vis innlegg
Dør av latter av innleggene her nå! Frktm hvordan kan du vite hvor mye kuk morra di har hatt i trynet? Siden du er så hårsår på det evnet her tipper jeg du har et skittent forhold til morra di.
Vis hele sitatet...
Skittent forhold? Av den grunn at jeg vet at min mor ikke levde et liv med mætt i penis i kjeften når hun var ungdom har vel strengtalt ikke du noe med? Kan være mange personlige grunner til det, å ikke vet jeg hva du mener med at jeg har et skittent forhold til min mor.
Blir jaggu overrasket over hvor mye sex livet til min mor fascinerer enkelte av dere. Her er det snakk om hva JEG ikke liker, ikke hvor mye kukk mor mi har hatt i trynet vel?

Er heller ikke noe hårsår på det emnet, eneste jeg prøver å få frem er at jeg syns det er ekkelt å ligge å suge melk ut av en pupp og fantasere at far og datter har sex..
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Frktm Vis innlegg
Skittent forhold? Av den grunn at jeg vet at min mor ikke levde et liv med mætt i penis i kjeften når hun var ungdom har vel strengtalt ikke du noe med? Kan være mange personlige grunner til det, å ikke vet jeg hva du mener med at jeg har et skittent forhold til min mor.
Blir jaggu overrasket over hvor mye sex livet til min mor fascinerer enkelte av dere. Her er det snakk om hva JEG ikke liker, ikke hvor mye kukk mor mi har hatt i trynet vel?

Er heller ikke noe hårsår på det emnet, eneste jeg prøver å få frem er at jeg syns det er ekkelt å ligge å suge melk ut av en pupp og fantasere at far og datter har sex..
Vis hele sitatet...
Nei men moren din kan ha sugd halve norge i ungdomen uten at du vet det. Kanskje hun har svelget flere 100 liter til sammen, noe du ikke kan vite. Kanskje faren din også tenner på amming, så moren din ammer enda.
Sitat av Lima Vis innlegg
Nei men moren din kan ha sugd halve norge i ungdomen uten at du vet det. Kanskje hun har svelget flere 100 liter til sammen, noe du ikke kan vite. Kanskje faren din også tenner på amming, så moren din ammer enda.
Vis hele sitatet...
Grunnen for at jeg vet det er fordi min far bor i Finland og har verken sett meg eller min mor på 18 år. Og min mor var mer opptatt av å holde meg live på sykehuset en å gå rundt å svelge flere liter med sæd.
Når det skal ha blitt sagt så vokste min mor opp under trenge forhold, så det å løpe rundt og drikke, ha sex og svelge flere liter med sæd, var nok ikke noe hun fikk nytte av. Bør huske på en ting, dagens ungdom er annerledes nå en hva dem var for over 50 år siden.

Føler du at du trenger mer info om andres privat liv?
BTW Frktm, jeg gikk ikke til personangrep på noen som helst måte. Greit nok at du synes det er greit, men at du ikke liker det, men det er måten du sier det på. Du sier det som om TS kommer fra en annen planet og er helt syk i huet. Du blir så utrolig kvalm av det han gjør at du må kaste frokosten din, og kaller han for dum.

Da blir jeg litt provosert bare. Svarer med samme mynt bare.
Om mor de er en kåt jævel så betyr ikke det at alle andre mødre er det.
Som sagt mange personlige grunner for at jeg er rimelig sikker på at sex ikke sto i huet hennes på den tiden.

Men var det min mor vi diskuterte, eller var det det at jeg syns det er ekkelt at folk fantaserer at far og datter at sex sammen?
Syns du det er normalt du kanskje?
Jeg har værtfall blitt lært at slikt ikke skal foregå i et normalt hue.

Sitat av Leonardie Vis innlegg
BTW Frktm, jeg gikk ikke til personangrep på noen som helst måte. Greit nok at du synes det er greit, men at du ikke liker det, men det er måten du sier det på. Du sier det som om TS kommer fra en annen planet og er helt syk i huet. Du blir så utrolig kvalm av det han gjør at du må kaste frokosten din, og kaller han for dum.

Da blir jeg litt provosert bare. Svarer med samme mynt bare.
Vis hele sitatet...
Men jeg mener jo han er sjuk i huet om han liker og fantasere om at far og datter har sex. Har ikke kalt han dum vel? Jeg skrev "hørt noe så dumt"
Sist endret av Frktm; 31. oktober 2012 kl. 12:32.
Der kommer det igjen. Du sier at TS ikke har et normalt hue. Hva er det for en ting å si? Det er helt normalt å ha en fetisj. For alt vi vet, kan du like å dytte stokker opp i stumpen. Og der er det DU som går til personangrep. Hvis du synes det er så ille, og et såååå trangt syn, synes JEG at du kan forlate denne tråden. Så slipper du å spre negativitet. Det er det jeg mener.
Sist endret av Leonardie; 31. oktober 2012 kl. 12:33.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Leonardie Vis innlegg
BTW Frktm, jeg gikk ikke til personangrep på noen som helst måte. Greit nok at du synes det er greit, men at du ikke liker det, men det er måten du sier det på. Du sier det som om TS kommer fra en annen planet og er helt syk i huet. Du blir så utrolig kvalm av det han gjør at du må kaste frokosten din, og kaller han for dum.

Da blir jeg litt provosert bare. Svarer med samme mynt bare.
Vis hele sitatet...
Det er netopp det jeg føler og ang. Frktm.
Du klager på at andre går til personangrep på deg, når du først startet det med å gå mot meg som det Leonardie sier, det blir dobbeltmoral av deg frøken.

Og rett over her så kaller du meg syk i hodet.
Sist endret av Skyfx; 31. oktober 2012 kl. 12:35.
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Der kommer det igjen. Du sier at TS ikke har et normalt hue. Hva er det for en ting å si? Det er helt normalt å ha en fetisj. For alt vi vet, kan du like å dytte stokker opp i stumpen. Og der er det DU som går til personangrep. Hvis du synes det er så ille, og et såååå trangt syn, synes JEG at du kan forlate denne tråden. Så slipper du å spre negativitet. Det er det jeg mener.
Vis hele sitatet...
Okey, så du mener at det er helt normalt at 2 personer fantaserer om at far og datter har sex med værandre når dem ligger med værandre ?
Personangrep eller ikke.

Jeg syntes det er greit å ha fetisjer. Men far-datter sex?!
Sist endret av Mofse; 31. oktober 2012 kl. 12:42.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Det er netopp det jeg føler og ang. Frktm.
Du klager på at andre går til personangrep på deg, når du først startet det med å gå mot meg som det Leonardie sier, det blir dobbeltmoral av deg frøken.

Og rett over her så kaller du meg syk i hodet.
Vis hele sitatet...
Jeg syns du er sjuk i huet fordi du fantaserer om at far og datter har sex når du ligger med kjæresten din. Ikke fordi du liker å suge pupp.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Frktm Vis innlegg
Okey, så du mener at det er helt normalt at 2 personer fantaserer om at far og datter har sex med værandre når dem ligger med værandre ?
Vis hele sitatet...
Normalt? Kva er normalt? Er det galt å ha fantasier? Er det galt å leve ut fantasiane i et rollespill? Kvifor? Bør ikkje det som skjer mellom to samtykkande voksne få bli ei privatsak?
Jeg sier ikke at det er helt normalt, nei. Men det er nok fler enn du tror som fantaserer om lignende ting. Om faktisk far og datter har sex er noe helt annet. Husker ikke hva programmet heter, men det går på TVNorge, og handler om fetisjer. Er rarere ting der. Menn som går med hestemaske og blir leid av en dame. Det er ikke normalt nei. Og det er noe helt annet om en hest har sex med et menneske (vet at det har blitt gjort), men fantasi er noe helt annet enn realiteten.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Bør ikkje det som skjer mellom to samtykkande voksne få bli ei privatsak?
Vis hele sitatet...
Hvis man ønsker å ha fetisjen sin privat så er det ikke et sjakktrekk å skrive om den på freak

Artig diskusjon.
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Jeg sier ikke at det er helt normalt, nei. Men det er nok fler enn du tror som fantaserer om lignende ting. Om faktisk far og datter har sex er noe helt annet. Husker ikke hva programmet heter, men det går på TVNorge, og handler om fetisjer. Er rarere ting der. Menn som går med hestemaske og blir leid av en dame. Det er ikke normalt nei. Og det er noe helt annet om en hest har sex med et menneske (vet at det har blitt gjort), men fantasi er noe helt annet enn realiteten.
Vis hele sitatet...
Ja å folk som tenker slikt om sex mener jeg er unormale i huet. TS er sikkert en bra fyr på mange måter, men alt som har med sex mellom barn og foreldre syns jeg er kvalmt. Det å bli kåt av å fantasere om at far og datter har sex sammen ser jeg på som like ille som å fantasere om dyresex. Alt slikt er grisete i min verden.

Men for all del, ikke noe personlig til TS han er sikkert en bra fyr bortsett fra den syke tanke gangen rundt sex..

Er virkelig jeg den eneste som mener at far og datter sex er litt på kanten altså?
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Japanerne tenner på jenter som blir voldtatt av tentakler og jenter som blir voldtatt fastbundet.

Hvor mange videoer på pornosider har du ikke sett "son have sex with mother" "dad has threesome with two daughers" "milf getting banged by son while father watches" osvosv.
Det er masse fetisher der ute, men å kalle noen syk i hodet for at de har en spesiell fetish syns jeg er ugyldig grunnlag, det er stor forskjell på virkelighet og fantasier.