Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 20586
årh.. Bestil test kit på nettet da! så finner du ut hva det er. Da har du "bevis" nok til å konfrontere han med dette. At ingen har foreslått dette før forundrer meg.
Link: http://www.ez-test.com.au/
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
hva mener du med smelter?
Ble det noe lignende konsistensen melis får når en tilsetter vann?
Vis hele sitatet...
Når jeg holder på posen så kan jeg stryke det utover i posen, akkurat som om det smelter litt.Ja kanskje litt som melis og vann, men ikke tyntflytenede.Mere som om det skulle være noe fett.Men er jo ikke det.Jeg har lukta på det igjen.Men er så og si luktfritt.Kanskje litt vaniljeaktig, men veldig svakt.Nå har jeg jo tatt mye på den posen og kikka.Til og begynne med var det mere pulveraktig, kornete.

Sitat av the_dj Vis innlegg
årh.. Bestil test kit på nettet da! så finner du ut hva det er. Da har du "bevis" nok til å konfrontere han med dette. At ingen har foreslått dette før forundrer meg.
Link: http://www.ez-test.com.au/
Vis hele sitatet...
Tusen takk!Viste ikke at sånt var tilgjengelig for vanlige folk jegDa er det bestilt.Skal bli spennede å se.Håper virkelig jeg tar feil.Men vis ikke så får jeg gjøre det det jeg kan for han.
Hei, jeg leste litt kjapt igjennom postene her. Jeg har ikke peiling på hva dette kan være da jeg aldri har holdt på med noe narkotiske stoffer. Men jeg har ett spørsmål.

Hvorfor er det så viktig å vite hva det er? Blir du ikke like forbanna om det er speed, amfetamin eller kokain eller hva faen det er? Poenget er at han antageligvis har begynt å ruse seg igjen.

Du trenger ikke å hive posen i trynet på han å si "Hva faen er det du dirver på med!?". Du trenger heller ikke å begynne å anklage han for masse rart. Ta heller å spør han om han har det vanskelig for tiden, og om det er noe du kan gjøre for han? Si du fant den posen og du vil veldig gjerne vite om han har begynt igjen? Si at du LOVER å ikke bli sur på han hvis han sier ja. Si at du skal hjelpe han med å komme ut av det igjen, si at du er der for han.

Jeg vil nok også tro at han fikk en knekk pga at han mista lappen + jobben.
Snakk med fyren, jo raskere jo bedre. Så ikke han roter seg enda dypere inn i miljøet igjen.
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
Tusen takk!Viste ikke at sånt var tilgjengelig for vanlige folk jegDa er det bestilt.Skal bli spennede å se.Håper virkelig jeg tar feil.Men vis ikke så får jeg gjøre det det jeg kan for han.
Vis hele sitatet...
Bra valg håper det ordner seg. Vil som sakt over prøve å konfrontere med en rolig tone og være saklig og ville ønske å hjelpe (om det er det du vil). lykke til
Sitat av Haagiboy Vis innlegg
Hei, jeg leste litt kjapt igjennom postene her. Jeg har ikke peiling på hva dette kan være da jeg aldri har holdt på med noe narkotiske stoffer. Men jeg har ett spørsmål.

Hvorfor er det så viktig å vite hva det er? Blir du ikke like forbanna om det er speed, amfetamin eller kokain eller hva faen det er? Poenget er at han antageligvis har begynt å ruse seg igjen.

Du trenger ikke å hive posen i trynet på han å si "Hva faen er det du dirver på med!?". Du trenger heller ikke å begynne å anklage han for masse rart. Ta heller å spør han om han har det vanskelig for tiden, og om det er noe du kan gjøre for han? Si du fant den posen og du vil veldig gjerne vite om han har begynt igjen? Si at du LOVER å ikke bli sur på han hvis han sier ja. Si at du skal hjelpe han med å komme ut av det igjen, si at du er der for han.

Jeg vil nok også tro at han fikk en knekk pga at han mista lappen + jobben.
Snakk med fyren, jo raskere jo bedre. Så ikke han roter seg enda dypere inn i miljøet igjen.
Vis hele sitatet...
Det jeg vil vite er jo om det er noe slags narkotika i posen, eller om det er noe annet som ikke er narkotika.Jeg har en ekkel følelse på at det er noe han ikke burde ha.Og når han svarer at det vet jeg ikke når jeg spør rolig hva det er i posen han hadde i lomma, da begynner jeg å lure..Man vet vel hva man har i lommene sine...Jeg har spurt han om han hAr det vanskelig og det har han.Vi snakker mye sammen.Og jeg skal ta saken opp med han igen når jeg ser han til helgen.Tusen takk for råd

Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Sjansen for at hun har kommet over luktfri amfetamin anser jeg som veldig liten, men konsistensen og fargen stemmer.
For all del ikke ta den med til politiet å spør dem, da tar du heller turen innom badet å skyller den i do.
Du må aldri smake på pulver du finner i lomma til noen uansett hvem det skulle være sitt, finner man sånt så spør den det tilhører så slipper en å stikke tunga i lut eller plumbo, det er en del kjemikalier der ute det er mer vanlig å ha i hus en narkotika.

Spør han igjen å be han være ærlig, å ha tatt seg ei stripe i godt lag er ikke det samme som å havne utpå igjen, men å lyve om det til samboeren når hun finner stasjet er et veldig dårlig tegn.
Vis hele sitatet...
Det jeg også reagerte på er at han sier at han ikke vet hva det er...Man vet hva man har i bukselommene sine.Han kikka bare raskt på den og sa vet ikke hva det er og la den i askebegeret.Men jeg tok det ut derfra seinere på kvelden.Jeg ville finne ut om det var noe eller ikke.
Har vært borti både luktfri og klissete speed, men aldri samtidig. Men jeg vil nok tro det er amf du har funnet. Og i og med at dere bare ser hverandre i helgene så er det sikkert ikke lett for deg å vite om han faktisk er helt dem samme som før når dere ikke er med hverandre. Og om han tilfeldigvis ikke har lånt bort buksene sine til noen som lagt igjen posen der, vet han nok helt sikkert hva den inneholder..
Reaksjonen hans når du konfronterer han kan si veldig mye, Blir han sur å avfeier det hele er det iallefall noe han skjuler.
Han skal ha en veldig god forklaring på hvorfor det ligger en pose pulver i buksa hans.
Arbeids ledighet har den effekten på folk.
Har han vært inne i på noe slags avrusning tidligere eller annen hjelp mot rusen så bør dere kontakte dem, kanskje det finnes muligheter for å få sertivikatet tilbake å komme seg ut i jobb iallefall sånn at han kun kjører i jobbsammenheng, er rart hva de kan få til.
Sist endret av zlamaniac; 10. august 2010 kl. 00:44.
Når jeg viste fram posen.Var jeg helt rolig og "likegyldig" når jeg spurte hva er dette for noe? Da så han rask på den og sa nei, det vet jeg ikke og la den i askebegeret.Han var helt vanlig og ble ikke satt ut på noe måte.Jeg spurte igjen vet du ikke hva det er? Nei sa han. jeg putter jo mye i lommene mine jeg da.(Det er jo sant, men som regel er jo det skruer, sikringer og sånne ting) Da var det jeg bestemte meg for å ta posen ut av askebegeret seinere på kvelden og finne ut hva det er.Har en STERK følelse at han skjuler noe.Han fikk noe hjelp når han satt inne for 4 år siden.Men har vel ikke hatt noe oppfølging senere.Han driver å søker jobber, så får håpe at han får en jobb snart.Synes at reaksjonen hans når jeg viste posen til han var rar jeg da....??
Reaksjonen hans var ikke rar i det hele tatt.
Tvert i mot helt vanlig.
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Reaksjonen hans var ikke rar i det hele tatt.
Tvert i mot helt vanlig.
Vis hele sitatet...
Ok, mener du vanlig for at han viste hva det var eller vanlig for at han ikke vet hva det var?
hadde han ikke visst hva det var hadde han jo sett nærmere på det.
å avfeie det å ikke gidde snakke om det sånn er en vanlig forsvars mekanisme, som å tyder på at han sliter.
Ja, var den følelsen jeg fikk også.Tusen takk for svarene jeg har fåttJeg får ta en alvorlig og god prat med han og være så støttende som jeg kan.Han er en flott person og fortjener å ha det bra.
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
Ja, var den følelsen jeg fikk også.Tusen takk for svarene jeg har fåttJeg får ta en alvorlig og god prat med han og være så støttende som jeg kan.Han er en flott person og fortjener å ha det bra.
Vis hele sitatet...
Virkelig kjipt dette her. En gang misbruker, alltid misbruker, og det er det som er kjipt for de av oss som har hatt partnere som bruker men aldri har brukt den type stoffer selv.

Jeg vil anbefale deg å lese igjennom dette:

http://www.wikihow.com/Detect-Lies
Helt feil, begynne å lese seg opp på hvordan en avslører løgner?
Selv om han har hatt i seg litt og sliter så trenger det ikke være værre en å snakke sammen så er en på rett vei igjen.
begynner du å leter etter løgner så kan du like greit avskrive et skikkelig forhold, for det er da tillit og respekt et forhold skal baseres på.
Ja, er kjipt.Når man har tro på et menneske og vil det bare godt.Men han er jo et godt menneske selv om han antagelig har gått på en sprekk.Jeg må i allefall snakke med han og få han til å forstå at jeg vil støtte han.Og at han evnt. må ha noe annen hjelp enn det jeg evnt.kan gi han om det er mere enn en sprekk....Men jeg må ikke glemme meg selv oppi det hele.Jeg kan ikke være sammen med en som forstatt vil bruke stoff, det er uaktuelt.Men vil han ut av det igjen, så selvfølgelig skal jeg være der for han. Jeg får sette meg ned med han og snakke med han rolig og saklig.Og ikke være sint og anklagende.Eller er det noen andre som har vært i lignende situasjon som har noen bra råd?
Jeg har vel vært på andre siden(der kjæresten din er nå) en periode. Så du kan få noen råd jeg mener man bør reagere:d
1. Ikke bli sint. Skriking og krangling gjør bare alt værre.
2. Ikke grin. Dette er kanskje personlig for meg, men jeg liker ikke folk som griner for å vise hvor såret dem er.
3. Ta denne samtalen du planlegger roooolig. Små steg er viktig. Bygg opp en tilitt i samtalen fra begynnelsen. Hvis du sier "narkotika" og henviser til posen i første setning kan du vente total samtalesperre. Forsvarmodus ftw liksom.
4. Pass på så kjæresten din ikke tror at dette blir et slags avhør. Å stille masse spørsmål om hva han gjorde den og den kvelden, med hvem og hvor++ blir det ikke koselig.
5. Hvis han ikke vil prate mer etter en stund, eller i det hele tatt den dagen. Så sier du at det er greit, men at du gjerne ser at dere kan fortsette en annen dag snart. Da får han kanskje tenkt litt selv, og fått en liten forvarsel som gjør at han kanskje åpner seg litt mer.

Hvis kjæresten din er noen prosent samme person som meg kan du belage deg på at dette kan ta tid Vet med meg selv at jeg er svært vannskelig å ha med å gjøre, spesielt når det kommer til ting jeg har lyst å holde for meg selv.
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Helt feil, begynne å lese seg opp på hvordan en avslører løgner?
Selv om han har hatt i seg litt og sliter så trenger det ikke være værre en å snakke sammen så er en på rett vei igjen.
begynner du å leter etter løgner så kan du like greit avskrive et skikkelig forhold, for det er da tillit og respekt et forhold skal baseres på.
Vis hele sitatet...
Det blir jo som å si at "hver gang man sliter er det greit å ha i seg litt, så lenge man kommer på rett vei igjen etterpå".
Helt feil.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Det blir jo som å si at "hver gang man sliter er det greit å ha i seg litt, så lenge man kommer på rett vei igjen etterpå".
Helt feil.
Vis hele sitatet...
Ja, det er feil, men det er dessverre bare sånn det er. Mesteparten av befolkningen bruker alltids noe når de har en dårlig periode. Eksempler er tobakk, alkohol, junkfood, narkotika, smertestillende eller legemidler generelt. Så at en tidligere amfetaminbruker begynner igjen når han har mistet både jobben og lappen er ikke så uvanlig. Hadde beklagelig nok hivd meg på flaska selv om det hadde hendt meg.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Det blir jo som å si at "hver gang man sliter er det greit å ha i seg litt, så lenge man kommer på rett vei igjen etterpå".
Helt feil.
Vis hele sitatet...
Men det å lete etter løgner er HELT feil. For det første. De "typiske" tegnene på løgn kan forekome når som helst i en vanlig samtale om en person føler seg bare ørebittelit presset.

Om jeg var i et forhold der jeg lette etter løgner hos kjæresten min hele tiden ville jeg sett løgner hele tiden, ikke for at hun nødvendigvis lyver, men jeg ville blitt paranoid til slutt. Dette er ikke tillit. Et forhold skal/burde bygges på tillit.
Hvorfor smaker su på noe du ikke aner hva er??
Det gjorde jeg for å kanskje finne ut hva det var..Men kanskje dumt ja.

Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har vel vært på andre siden(der kjæresten din er nå) en periode. Så du kan få noen råd jeg mener man bør reagere:d
1. Ikke bli sint. Skriking og krangling gjør bare alt værre.
2. Ikke grin. Dette er kanskje personlig for meg, men jeg liker ikke folk som griner for å vise hvor såret dem er.
3. Ta denne samtalen du planlegger roooolig. Små steg er viktig. Bygg opp en tilitt i samtalen fra begynnelsen. Hvis du sier "narkotika" og henviser til posen i første setning kan du vente total samtalesperre. Forsvarmodus ftw liksom.
4. Pass på så kjæresten din ikke tror at dette blir et slags avhør. Å stille masse spørsmål om hva han gjorde den og den kvelden, med hvem og hvor++ blir det ikke koselig.
5. Hvis han ikke vil prate mer etter en stund, eller i det hele tatt den dagen. Så sier du at det er greit, men at du gjerne ser at dere kan fortsette en annen dag snart. Da får han kanskje tenkt litt selv, og fått en liten forvarsel som gjør at han kanskje åpner seg litt mer.

Hvis kjæresten din er noen prosent samme person som meg kan du belage deg på at dette kan ta tid Vet med meg selv at jeg er svært vannskelig å ha med å gjøre, spesielt når det kommer til ting jeg har lyst å holde for meg selv.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for flotte og nyttige rådSkal merke meg dette og prøve så godt jeg kan.
Fortell hvordan det gikk etter samtalen da! Lykke til
Hver enda glad det var amfetamin i posen. Han har drevet med narkotika før. Han kommer mest sannsylig til å huske de negative sidene ved det livet nå som han har begynt igjen. Amfetamin er ett stoff som forhåpentlighvis skuffer typen din i forhold til hvordan det tar på kroppen og sinn. Samt hvordan man er under rus og hva den påfører folk rund deg. Dette er noe jeg kjenner meg igjen i da jeg selv var veldig glad i amfetmin en gang. Dog min avhengighet har hovedsaklig vært til cannabis. Selvfølgelig er det mulig og bli hekta igjen, men du gjør det riktig og reagere, det vil gjøre alt lettere for han.

Lykke til og husk å ikke hev noen stemmer!
Tusen takk for svar, skal ikke heve stemmenSetter veldig pris på å høre hvordan de som har vært på den andre siden har av erfaringer.Så takk for det dere har delt med meg
Sitat av Laxz0r Vis innlegg
Fortell hvordan det gikk etter samtalen da! Lykke til
Vis hele sitatet...
Har hatt en lang og "god" samtale denne helgen.Han har inrømmet bruk av amfetamin og er glad på en måte at jeg fant det ut.Dette er ikke noe han egentlig vil tilbake til.Han er inneforstått med at jeg kommer til å være mistenksom framover og vi skal være ærlige på at han antagelig kommer til å ta igjen og jeg kommer til å snoke litt.Men han skal søke hjelp nå.Han har vel brukt i drøyt en mnd.(antagelig)Jeg er merket jo til å begynne med så snakket han meg etter munnen.Men når jeg sa at jeg ikke var sint eller kom til å gå i fra han, så kom det en del fram på bordet.Jeg fant også noen bruker doser hjemme hos han.Så jeg sa at jeg viste at han hadde stoff hos seg.Vi får ta en dag av gangen og jobbe sammen mot at dette skal gå bra.Tusen takk for flotte råd her inne Ønsker alle en fin dag
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
Har hatt en lang og "god" samtale denne helgen.Han har inrømmet bruk av amfetamin og er glad på en måte at jeg fant det ut.Dette er ikke noe han egentlig vil tilbake til.Han er inneforstått med at jeg kommer til å være mistenksom framover og vi skal være ærlige på at han antagelig kommer til å ta igjen og jeg kommer til å snoke litt.Men han skal søke hjelp nå.Han har vel brukt i drøyt en mnd.(antagelig)Jeg er merket jo til å begynne med så snakket han meg etter munnen.Men når jeg sa at jeg ikke var sint eller kom til å gå i fra han, så kom det en del fram på bordet.Jeg fant også noen bruker doser hjemme hos han.Så jeg sa at jeg viste at han hadde stoff hos seg.Vi får ta en dag av gangen og jobbe sammen mot at dette skal gå bra.Tusen takk for flotte råd her inne Ønsker alle en fin dag
Vis hele sitatet...
det var fint at det gikk som det gikk .
▼ ... over en uke senere ... ▼
For to uker siden kom jeg over en pose med afetamin han hadde gjemt unna oppe på et skap.Det var tilsammen litt i underkant av en dl vil jeg tro.Det må jo være mange brukerdoser??Jeg spurte han om han solgte, men det blånektet han for.Men det er da vel ikke vanlig å hamstre så mye til seg selv eller??Uff, han har fått en sjangse til å slutte, men går ikke det så må jeg kutte han ut...Trist
Ja, det er langt ifra hva en bruker ville oppbevart til seg selv. For stor risiko i forhold til å bare ha til eget bruk. Mest sansynlig er det snakk om salg, eller ihvertfall oppbevaring.

Mange justerer med 0,25 g, så da kan du jo bare veie posen å se hvor mange brukerdoser det blir.
Rundt en dl amfetamin er sjelden til eget bruk. Kan hende han 'bare' oppbevarte det for noen, men likevel... Forresten, er det ikke knappe 14 dager siden du lagde den tråden her? Uansett; lykke til, håper det ordner seg på magisk vis
JO, stemmer det er drøye 14 dager siden,.Dette var samme dag som jeg konfronterte han jeg også fant dette...Vil bare ikke la meg lure hvis du skjønner..er liksom for mye som skurrer litt
Prøv å vei det.
Hørtes heftig mye ut, kan tenke meg at det veier et sted mellom 50 og 80 gram. Blir i såfall ganske mange brukerdoser.
Vet ikke hvor mye folk kjøper, og prisen på det. Men kan man kanskje si 1 gram = 500,-? Isafåll blir det også mye penger å punge ut med kun til eget bruk.
Sitat av moret Vis innlegg
Prøv å vei det.
Hørtes heftig mye ut, kan tenke meg at det veier et sted mellom 50 og 80 gram. Blir i såfall ganske mange brukerdoser.
Vet ikke hvor mye folk kjøper, og prisen på det. Men kan man kanskje si 1 gram = 500,-? Isafåll blir det også mye penger å punge ut med kun til eget bruk.
Vis hele sitatet...
Kommer vel an på om man har kontakter eller ikke. Har hørt fra bekjente at man får tak i amf for rundt 80kr grammet i Oslo.

Kjøper man på gata blir det jo selvfølgelig dyrere, men hvem kjøper 50-80 gram fra en gatedealer?
Posen er sef.borte nå....Men tror at det kunne være rundt en dl til sammen..Men var ikke tungt , ikke så mye som en dl sukker ville veid.Men klart det er mye...Og gutten er arbeidsledig for øyeblikke..så ikke rart om jeg ikke stoler på han.Uff skikkelig trist dette.Men sannheten kommer vel for en dag.
han burde få seg noe å gjøre i ukedagene, kurstilbud etc!
og er ikke så vanskelig å leve ett dobbelt liv når man bare sees i helgene!
men håper det ordner seg for dere=)
Øh, ikke for å avbryte diskusjonen deres men av ren nysgjerrighet veide jeg hvor mye 5 dl med makka var i gram, og fikk nøyaktig 2,3 gram? Det vil si seg at at 1 dl ligger på rundt et halvt gram (0,46 g) +/-, hvilke jeg vil karakterisere som brukerdoserelaterte mengder og i hvertfall ikke ment for salg..

Skal jeg tippe ut i fra beskrivelsen du gav, inneholdt posen - hvis det var sånn ca. 1 dl på øyemål men veide mindre enn 1 dl sukker - omlag 1 gram med pepper og det kvalifiserer til brukerdose i mine øyne.

Med mindre det var cl jeg veide nå da, husker ikke, trøtt - jeg får sjekke det senere )

I så fall ville det tilsvart ca 5 gram med pepper, noe som tvilsomt er ment for videredistribusjon annet enn for å dekke eget behov i så fall..
Sist endret av paranoy; 25. august 2010 kl. 11:37.
What? Du veide 5 dl speed? og fikk 2,3 gram? Dette vil jeg gjerne se et foto eller noe av.. Om ikke makka er laget av aerogel synes jeg dette høres usannsynelig ut.

Edit: visste ikke at amf var så billig.. Shit, bra jeg ikke har visst det før.
Hehe, jeg syntes det var merkelig selv, var nok sikkert cl jeg målte opp fremfor dl, det var i hvertfall ikke ml (!), og det veide jeg til å bli nøyaktig 2,3 g. Men på en vanlig litersmål jeg har på kjøkkenet tilsvarer jo en dl 100g sukker, så det kan nok ha vært ganske mye allikevel da
Ja, jeg tenker at det veier kanskje det samme som melis+mel i en blanding, hvis det stemmer blir det omtrent 70g tenker jeg. Men, nå går vi ganske offtopic.
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
For to uker siden kom jeg over en pose med afetamin han hadde gjemt unna oppe på et skap.Det var tilsammen litt i underkant av en dl vil jeg tro.Det må jo være mange brukerdoser??Jeg spurte han om han solgte, men det blånektet han for.Men det er da vel ikke vanlig å hamstre så mye til seg selv eller??Uff, han har fått en sjangse til å slutte, men går ikke det så må jeg kutte han ut...Trist
Vis hele sitatet...
Du må også tenke på at når du har vært misbruker av et slikt sterkt stoff så er det ikke bare slutte på dagen! Dette er en utrolig lang prosses!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Du må også tenke på at når du har vært misbruker av et slikt sterkt stoff så er det ikke bare slutte på dagen! Dette er en utrolig lang prosses!
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg selfølgelig klar over.Men han må være villig til å ta imot noe hjelp.Han sier at det skal han klare selv, for det gjorde han for 4 år siden og da hadde han brukt i mange år.Men jeg tror at det er nødvendig å få noe hjelp bla til å bearbeide ting.
Han sa at han ikke hadde ruset seg i forrige uke,men jeg tviler.Jeg viser ikke han at jeg tviler på han for ønsker jo sterkt at han skal klare dette.Men magefølesen er veldig usikker.
For en uke siden fant du 1 DL amfetamin hjemme hos han, noe som forsvant dagen etter. Og nå har han plutselig vært uten rus i en uke. Han har nok garantert tatt i bruk 30 dagers angrerett hos sitt nærmeste amfetamin-butikk.

Ellers har han kastet noe av så stor verdi, noe som er tvilsomt siden han er arbeidsløs og har lite penger. Jeg satser på alternativ 1.
OK dette er veldig offtopic men jeg gidder ikke å starte en nytråd om speed da det allerede finnes ca 100 stk allerede her på forumet, så jeg bare stjeler litt plass i denne tråden J

Tingen er at jeg har kjøpt 7 gram med amf.
Han jeg fikk det av sa at dette var gode greier siden den var “steinete” (Masse store klumper) Noe som tydet på at det var kuttet rett fra en “blokk” med amf.

Har testet den og den funker som bare F.
Kan det være at jeg her sitter på 100% speed? Eller er det vanlig å få speed i harde klumper?
Selv er jeg vant til å kjøpe små 1 grams poser man da er det rent pulver.
speed klumper seg lett, særlig under press, selv om det er kuttet kraftig
Olje14: Den er ikke 100% amfetamin, nesten garantert. Om den "funker som F" (hva mener du med det?) er det bare ennå et tegn på at det er utblanding involvert for å få speeden til å kicke, det samme gjelder det at den klumper seg.

Hvis du beskriver effekten du får av den litt nærmere så kan jeg si mer om hvor ren den eventuelt er, utifra personlig erfaring og bekjentes kunnskap om hvordan ren amfetamin skal fungere.

Med god flaks får du 80-90% ren speed i Norge, med mindre du sitter på en stålkontakt av de få. Er gjerne bare biprodukter og volumklipping, utenom amfetamin, om du får tak i et slikt produkt.
Vanskelig å beskrive, det svei som F i nesen, par minutter etter på ble pupillene store, og det begynte å små krible i hele kroppen. Jeg gjør ting som jeg vanlig vis aldri gjør når jeg er på speed, som foreksempel smile og synge med sanger som jeg liker, er gått ca 7 timer siden jeg tok en liten test ca 1,5cm lang å 0.3 cm bred å jeg koser meg enda, uten behov for å ta en ny linje.

Kan å nevne at når jeg vanligvis tar amf så svetter jeg som en gris, men denne gang ikke en dråpe.
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
Er min kjæreste sin bukse....Jeg har vist han det og han sa aner ikke hva det er jeg.Han er jo en sånn type som har alt mulig i bukselommene sineMen jeg har en sterk mistanke om at det er noe han ikke burde ha hatt i lommene sine for å si det sånn.Han har vært nakoman for noen år siden.Men når jeg fant noe sånt så setter jo det tankene i sving...
Vis hele sitatet...


*slår hodet i veggen gjentatte ganger*
Høres ut som bra og noenlunde rent produkt, men ikke nødvendigvis helt fritt fra bøff. Dog mye mye bedre enn vanlig gatespeed

Opplever selv at "ca. ren" amfetamin gjerne har en rusvirkning på rundt 8 timer på meg, de få gangene jeg har vært borti det. Dog må det nevnes at amfetamin sitter utrolig lenge igjen i kroppen, med sin halvveringstid på rundt 12 timer, og du kan holde formen gående ved å spise mye og riktig (fett, mineraler og vannløselige vitaminer, vann) eller evt. ta deg en kopp kaffe.

Det at den svir i nesen betyr etter min kunnskap løsemidler eller klipping, men det er tegn på at du sitter på god vare her allikevel. Luktet den noe særlig, og klarer du fremdeles å spise uten problemer?

Ren amfetamin gir godt humør, god og gjennomført stimulering og god konsentrasjon, enten du har ADHD eller ikke. I store doser får man matkick og blir stimulant-stein, på samme måte som man kan steine på kokain, ikke umulig å sovne i den tilstanden. Alt negativt eller spesielt er som regel tegn på bøff. Noen eksempler: nedturer som kommer etter 4-5 timer og varer i to dager, rush/kick når man har snortet det, svie i nesen, frysninger, sterk lukt, synsforstyrrelser osv. Unntaket her er selvfølgelig de allerede grusomme bieffektene til amfetamin, som gjerne ikke kommer før i etterkant/etter en stund våken.

Klarer du å sove og spise uten problemer på den, og overlever uten den værste avtenningen, vil jeg da herved gratulere deg med å ha god speed.
Har nettopp spist en hel big one pizza og tror jeg fint kan sove om jeg har lyst.

Sist jeg kjøpte av noen ukjente på byn, fikk jeg halliser og ble pisse dårlig.
Pulvere var noe gulaktig å luktet på en måte lakris.
Er det verste jeg har vært med på. Så tegnefilmer hver gang jeg lukket øynene, hadde det slik i ca en uke.
Trodde seriøst at det var slutten.
Faen er digg å få fatt i gode saker etter en slik opplevelse.
Sitter å spiller mafia 2 å jeg merker markant at jeg klarer oppdragene og kjøring med de gamle tunge milene uten problemer

Bilene....*
Sist endret av Olje14; 28. august 2010 kl. 02:50.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sist jeg kjøpte av noen ukjente på byn, fikk jeg halliser og ble pisse dårlig.
Pulvere var noe gulaktig å luktet på en måte lakris.


Tror kanskje det er MDMA du har fått i deg da...
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
Sist jeg kjøpte av noen ukjente på byn, fikk jeg halliser og ble pisse dårlig.
Pulvere var noe gulaktig å luktet på en måte lakris.


Tror kanskje det er MDMA du har fått i deg da...
Vis hele sitatet...
Og på hvilket grunnlag baserer du det på?

*MDMA er ikke gulaktig (med mindre det er dårlig produsert)
*MDMA lukter ikke lakris
*Du får ikke "tegneserie" halliser.
*Det varer ikke i en uke.