Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1305
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle nylig melde meg inn i et treningsenter- der kameraten min skulle hjelpe til å ordne medlemskap for meg. (For jeg har angst) Der glapp det ut av han «skal ha student medlemskap» - og jeg som ikke er det, følte jeg bare måtte spille med for å slippe å lage en scene.

Jeg slapp å vise noe bevis men får jeg bot for dette i ettertid? Kan jeg muligens bare betale full pris uten å nevne noe for selskapet?
Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men hvis det er sånn att du slapp å vise studentbevis når du kjøpte medlemskap og de bare stolte på att det dere sa var sant så er det vell ikke noe å stresse mere med.
Med mindre de har sagt att du må vise bevis neste gang eller noe i den stilen.
+ Hvem skal gi deg bot?
Sist endret av Antimatter08; 6. januar 2018 kl. 07:45.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men hvis det er sånn att du slapp å vise studentbevis når du kjøpte medlemskap og de bare stolte på att det dere sa var sant så er det vell ikke noe å stresse mere med.
Med mindre de har sagt att du må vise bevis neste gang eller noe i den stilen.
+ Hvem skal gi deg bot?
Vis hele sitatet...
Vet bare at man får bot om man blir tatt ved å gjøre det samme på toget. Problemstillingen er vel at jeg ikke er student men har studentmedlemskap. men hvis det ikke er noe spesielt å tenke på skal jeg la vær..
Vanskelig å gi deg ett absolutt råd med den info du har gitt. På toget kan man vell muligens bli bett om å vise studentbevis om man er i en kontroll og har studentbilett. Om du tror att de sjekker deg for bevis når du kommer for å trene, og ikke bare ved kjøp av medlemskap så blir det jo litt anderledes. Hvis du er redd for dette , så kan du kanskje si att du har fått student medlemskap ved en feiltagelse og att du ønsker å bytte
Hvis noen spør etter studentbevis så bare si det som det var at noen andre hjalp deg med å registrere medlemskap og trodde du var student.
Går sikkert bra. Uansett så er du jo en kunde av senteret som de antakelig vil beholde.
Slapp av, dette går bra! Hvis de skulle spørre deg om studentbevis er det bare å si at du ikke har det med. Det naturlige for dem ville være å be om dette når du registrerte deg, for det er jo ikke alle som tar med seg alle kortene sine når de skal ut og trene.

Bare husk at studentbevis er digitale om dagen via egen app (i tillegg til selve kortene), så det kan være greit å late som man ikke har med seg telefon.
Treningssenteret kan ikke ilegge bot, for det har de ikke myndighet til å gjøre.