Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1525
OxyContin-User
3 0
Hei! Jeg bruker Oxycontin 40mgx2 og oramorph 10-20ml (5ml/10mg) på grunn av smerter.

Er det noen som har noen erfaring med å få en mye høyere high? Og som kan forklare i detalj hva man kan gjøre?



For tiden knuser jeg de for å unngå abstinensene ved seponering, noe som har funket bra!

Har prøvd Grapefrukt Juice, lyrica og Paracet(som noen har skrivd at kan hjelpe) uten noen forskjell.
60-87% biotilgjengelighet når du tar dem oralt. Uavhengig av om du har spist eller ikke. For å få høyere opptak må du nok opp i rektum med en pumpe eller inn i årene med ei sprøyte. Det vil du faen ikke, for da ender du garantert opp som IV-heroinist når apoteket gir deg for lite piller.

Hvis du er overvektig og slanker deg bør du jo i teorien få mer effekt, da det blir mer Oxycodone/kg.
Sitat av OxyContin-User Vis innlegg
Er det noen som har noen erfaring med å få en mye høyere high? Og som kan forklare i detalj hva man kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Jo, det er veldig enkelt: tar en høyere dose.
OxyContin-User
Trådstarter
3 0
Jeg får ikke en høyere high av å øke dosen noe mer enn 60mg, alt over 40-60 er bortkastet å ta for meg..
Sitat av OxyContin-User Vis innlegg
Jeg får ikke en høyere high av å øke dosen noe mer enn 60mg, alt over 40-60 er bortkastet å ta for meg..
Vis hele sitatet...
Naturligvis får man mer effekt av f.eks 120mg enn 40-60mg. For en opiatnaiv person ville en sånn dose vært potensielt dødelig.
Om du får 60mg Oxy om dagen som medisinering vil du også selvsagt kjenne en forskjell om du plutselig dobler doseringen din en dag.

Eneste unntak er (som jeg vet om) Subutex som har et ceiling/tak på mellom 16 og 32mg hvor det ikke gir effekt å ta mer. Det er mulig taket kun gjelder respirasjonsdepresjonseffekten og at alle andre effekter forsterkes ytterligere hvis du tar mer Sub.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Subb er en delvis agonist ja. Reseptorene tar ikke til seg mer enn en viss dosering uansett om man hiver i seg 8 eller 80mg. Det som derimot skjer er at det sitter adskillig lengre i kroppen om man tar en høyere dose. Folk som får Subutex/oxone i LAR kan ta 32mg å være friske i to døgn kontra ett døgn på 16mg.
Sitat av 83leo Vis innlegg
Subb er en delvis agonist ja. Reseptorene tar ikke til seg mer enn en viss dosering uansett om man hiver i seg 8 eller 80mg. Det som derimot skjer er at det sitter adskillig lengre i kroppen om man tar en høyere dose. Folk som får Subutex/oxone i LAR kan ta 32mg å være friske i to døgn kontra ett døgn på 16mg.
Vis hele sitatet...
Subutex er en merkelig substans..! Kunne tenke meg å se en bra 30 minutters dokumentar om stoffet med facts og null propaganda.