Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5313
LSD trip
Sted: Ved et hus, med tilgang til skog
Hos: En kompis jeg kjenner ikke så veldig godt, sammen med 3 andre gode kompiser. Kaller mine 3 kompiser, Anders, Adrian og Aslak. Han jeg ikke kjente så godt kaller jeg Bent.
Mengde: 300mg

Det var en kald fredag, og vi hadde bestemt oss tidligere i uken å prøve LSD. Jeg hadde lest meg opp litt på stoffet, men var selvsagt nervøs for å prøve. Jeg hadde kun røyket marihuana tidligere av rusmidler, og bestemte oss for å prøve 300 mg første gangen. En av mine kompiser hadde prøvd LSD tidligere, så det roet meg litt ned.
Klokken 18.00 ble jeg plukket opp av han ene kompisen min, jeg kaller han Bent. Vi kjørte til Bent, han hadde huset for seg selv, men det ene problemet var at bestemoren til Bent bodde i overetasjen i huset.

Da vi ankom stedet tok alle gutta sukkerbiten sin med 300mg lsd. Bent hadde bare sovet 2 timer natten før, og han hadde heller nesten ikke spist denne dagen. Han bestemte seg for å varme en pizza før vi begynte, og jeg tror han fikk ned 2-3 pizzastykker av en Grandiosa før det kicket inn hos han. Han var den første som fikk symptomer og begynte å se ting, farger osv. Vi chilla nede i en kjellerstue, og hadde på musikk med musikkvideoer på YouTube, og hørte mye på Asap Rocky og andre hip hop/rap sanger. Jeg vil tro han begynte å få symptomer allerede 30 minutter inn i trippen, og jeg Anders, Adrian og Aslak begynte å få symptomer etter 50 minutter cirka. Vi begynte å le og kose oss og snakke om ting, og hørte på deilig musikk og følgte med på skjermen. Det så ut som om alle hadde det jæklig bra, og vi fikk lættis av alt. Vi hadde lyst å prøve å smake på pizzaen, men det var umulig å tygge nesten og brukte vell 2-3 minutter på et bit nesten. Pizzaen smakte papp itillegg.

Cirka 2 timer etter innkassering av sukkerbiten, hadde alle gutta en følelse på at vi måtte gjøre noe, men vi visste ikke hva det var. Det var mye tanker oppi hodet, og vi bestemte oss for å gå ut en tur i skogen, selvom det var mørkt ute. Vil tro klokken var 21.00 på dette tidspunktet. Skogen var så fantastisk fin, alle lydene, synet, hvordan alt så ut og det så ut som en fantastisk trip. Vi kom til en bekk med et hus som så ut som en gigantisk innsjø, som var fantastisk, fakta var at det bare en liten bekk.. Vi gikk opp på en liten fjelltopp, tror den var 2-3 meter høy, og hørte et tog passere langt unna, det var den fineste lyden jeg noen gang har hørt, og med en fantastisk utsikt. Det var som å være på toppen av hele verden. Månen var nydelig å se på. Meg, Anders, adrian og aslak virket å være i samme humør og ville møte babes.Bent hadde det verre. Plutselig begynte Bent å si masse rare ord, som hva er meningen med livet og at det ikke har noe mening. Han sa bare masse som ikke ga mening, som jeg ikke husker helt var. Bent begynte å mase om jeg vil ikke mer, jeg må inn, jeg må hjem. Vi prøvde å beroligge han og si at det går greit. Vi ville dra tilbake til huset med han for å roe han ned, men det tok sin tid.

Bedre ble det ikke da telefonen hans ringte, og det var ei jente han holdt på med som hadde planlagt å komme på besøk til han (Vi andre gutta visste ikke at hun skulle komme til han senere, og Bent hadde ikke sagt det til oss. Planen var egentlig at vi skulle sove på en sofa hos han.) Uheldigvis hadde han klart å ta den telefonen, og begynte å si masse rart til denne jenta og hun ble hysterisk og ønsket å komme å hjelpe. Vi andre sa han bare skulle legge på, for dette gjorde oss andre paranoia. Vi kjente jo ikke hun, jeg tenkte kanskje hun var så redd at hun skulle ringe famile/politi/ambulanse. Da vi prøvde å gå tilbake til huset, ringte hun flere ti talls ganger, og vi andre ble mer og mer frusterte og para. Bent satt seg ned i skogen og jeg hallusinerte om at han hadde hengt seg der i skogen. Det så ut som om tauet var rundt halsen og han hang der. Meget merkelig, ettersom jeg ikke har hatt noen selvmordstanker eller vært særlig deprimert i mitt liv. Da vi fikk gått inn i huset igjen var alle gutta ganske tankefulle og paranoia. Telefonen sluttet aldri å ringe, og vi prøvde å snakke med hun, men jenta var jo helt gal og sint. Dette hjalp ikke på oss andre, i tillegg at Bent hadde fått en bad trip. Han begynte å skrike og synge country, og maste om masse rare ting. Bent pekte på meg husker jeg, og øynene lyste opp og så ut om han skulle drepe meg. Jeg begynte å tenke rare ting, tenk om han henter kniv nå og dreper meg og går amok.

Meg, Anders, Adrian og Aslak måtte ut derfra fort som faen. Dette var ikke planen, og vi gikk ut på en tur som jeg følte varte 2-3 timer men tror det bare var 45 minutter. Vi var klart paranoia alle mann, men jeg måtte prøve å tenke sånn ‘’Jeg er på LSD, dette kommer til å gå over, det er en dag imorgen og ingen mistenker at vi er på LSD nå, bare tenk at det er en vanlig fredagskveld på fylla’’.

Vi prøvde å finne en sjåfør for å komme oss vekk, og vi ville finne en vi kunne stole på. Men vi hadde ikke noe trygg plass å gå til, og jeg begynte å få tanker som om tenk om politiet kommer nå, eller om jeg kommer inn i en bad trip nå. Vi fant ingen som kunne kjøre, fordi vi vi var 30-40 min unna byen, og ingen å gå til. Han ene kompisen min konkluderte med at det beste var å gå tilbake til Bent, og jeg tenkte at politiet sto der nå med flere blålys og familien var tilstede, og at vi skulle bli arrestert. Da vi kom tilbake til Bent sitt hus, så det stille ut, og vi gikk inn der igjen. Der satt Bent helt stille på stolen og bare bablet ut masse ord. Jeg tror han hadde klart å roe seg ned litt da, og vi fikk roet ned tankene litt vi også.

Vi begynte å høre tramping ovenfor, og da ble paranoiaen slagen igjen. ‘’Jenta’’ som hadde ringt Bent var kommet og hun var heldigvis good. Da klarte vi å roe ned nervene våre og begynte å lande igjen.

Min konklusjon er at LSD var et sinnsykt stoff, og jeg visste at man ikke skulle kødde med det. Jeg synes det var helt fantastisk, og det beste jeg har prøvd og gjort noen gang til Bent begynte å trippe. Alle fargene, lyset, stedet, naturen, musikken, musikkvideoene var helt vidunderlig. Det var som å være i en ekte drøm, og alt føltes så ekte. Heldigivs klarte vi andre å tenke klart og tenke at dette går over, og at det kommer en ny dag. Jeg tror det var grunnen at vi andre ikke bad trippa også, mens jeg tror Bent tenkte for mye på bestemoren som bodde i overetasjen, og den venninen, samtidig til å ikke ha spist nesten, itilegg lite søvn dagen før.

Jeg kommer til å prøve det igjen, fordi jeg synes det har gjort noe med meg, jeg elsker naturen nå og noe av musikken vi hørte på klarer jeg ikke gå lei av å høre på, og jeg vil ha en ny trip som ikke ødelegger.
Noen liker lsd med mange folk på rave. Andre liker det med de nærmeste. Jeg sier det ikke kan fungere, men alle bør/må nesten være på lik bølgelengde sånn til vanlig også.

Ellers en fin historie og tror nok noen får svar på hvorfor noen snakker om lsd som løsningens rusmiddel og som kanskje ikke helt skjønner hva en førstetur kan ende opp som.

Håper forøvrig du mener 300 mcg og ikke mg. 300 mcg er også en ganske voksen dose for en første gangs trip ��
Klamen
Trådstarter
13 7
Ja stemmer, 300 mcg. Ganske solid dose var det
Tror absolutt det er noe meget spesielt med LSD og er enig i uttalelsene. Takk for god tilbakemelding