Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 17043
De nye på Sogn er bra, og de nye på Vestgrensa er bra ihvertfall
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Grønland blir mer og mer ghetto med flere asylsøkere og ulovlige innvandrere. Trives du med det må du gjerne bo der, men jeg ville aldri anbefalt noen å flytte dit hvis de ikke var muslimer
.
Vis hele sitatet...
Jeg bor på Grønland og 90% av de som bor i oppgangen min er etnisk norske. De fleste andre jeg ser gå inn i de andre oppgangene i nærheten er også etnisk norske. Du har vel bare gått langs gatene og sett masse muslimer? Det er vel som noen nevnte her at det er mer kultur for våre nye landsmenn å være ute i gatene.

Greit nok, jeg ville ikke anbefalt rasister eller folk med fremmedfrykt osv å flytte hit, men du kunne ikke tatt mer feil når du påstår at det nærmest er et krav å være muslim for å bo her.
Grønland er trivelig som bare det. Ta en tur innom en av de lokale innvandrerbutikkene og utvid din kulinariske horisont. Ja til greie folk fra alle kanter. We are all one