Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2257
Hello freaks! - Vi jobber i dag for å lage et bedre utvalg av russeklær.

Jeg har allerede laget flere illustrasjoner i "illustrator" som skal tyrkkes på T skjorter, collage jakker osv til sommeren.

Vi har litt dårlig tid, og jeg vet det er mange flinke personer der ute!

Er det noen som vil/ ønsker å lage design knyttet til dagens russedesign?

- Eksklusivt
- Kult
- Noe flere ønsker å kjøpe

Hvis vi ønsker å bruke deres design, kan lønn diskuteres!

Illustrasjonen bør lages i illustrator - andre forslag i andre formater kan jeg gjøre om til illustrasjoner.

PS: Vi sliter litt med å lage "jenteklær/ jentedesign", så det tas godt imot det også!
mvh Videx
Kjenner at jeg blir ørlite oppgitt av alle som poster dette:

"Hvis vi ønsker å bruke deres design, kan lønn diskuteres!"
Eller
"Hvis vi liker det du lager bruker vi det"

Om dere skal tilby en jobb så gjør det ordentlig. Ingen vil "kanskje" ha betalt for noe de legger arbeid i. Se heller å skaffe deg en fast designer som du ser har kompetanse og kunnskap til ønskelig design. Isåfall om du ikke liker arbeidet bytt ut designeren.

Om du allerede har laget kan du sikkert slenge litt ut så disse designerne her inne vet hva de skal se etter, og hvor høy kompetanse du ønsker. At du vet det er flinke mennesker er enda bra, nå tviler jeg på at du får en del gode svar her ettersom mye av posten i min verden er mangelfull.

Jenteklær slitere dere med rett og slett fordi jeg er temlig sikker på at dere er en haug av gutter men ingen jenter. Den er kjip, sjekk ut instagram se hva jentene der liker. Eller sorter etter steder og andre saker som kan gjøre at dere får en mer spesifikk kundegruppe. We<3it er visst noe hvor en del jenter henger for tiden etter hva jeg har fått med meg.

Sånn ellers ville jeg kanskje som designer selv lurt på hvor mye arbeid og hvor langvarig arbeidsperioden er. Jeg ville sett etter om selskapet deres virket troverdig nok til å kunne betale for seg. Jeg ville satt pris på litt faste rammer innen fks størrelsesformater på bilder og slikt. Hjelper ikke å lage noe 50x50px i photoshop og trace i illustrator, det skjer sjeldent bra ut.

Men uansett! Lykke til, dere finner alltids noen flinke Freaks!

- Pix
Noen som vet om det fortsatt er mulighet for å få kjøpt russebukse og få den før russetiden er i gang?
Tenkte med en gang at jeg heller ville finne andre steder å kjøpe russebukse, siden jeg synes prisene på russ.no var så dyre. Men etter litt sjekking, fant jeg ingen billigere alternativer

Sorry for offtopic, men jeg følte ikke at vi trenger en helt ny tråd bare for at jeg skal få svar på spørsmålet mitt.
Sist endret av Tænman; 9. april 2013 kl. 15:29.
Trådstarter
29 8
Usikker.. Du må nok snakke med russedress eller russeservice om du skal ha den vanlige russebuksa.

Hadde jeg vært deg ville jeg hørt på facebook-siden deres.
Sitat av Tænman Vis innlegg
Noen som vet om det fortsatt er mulighet for å få kjøpt russebukse og få den før russetiden er i gang?
Tenkte med en gang at jeg heller ville finne andre steder å kjøpe russebukse, siden jeg synes prisene på russ.no var så dyre. Men etter litt sjekking, fant jeg ingen billigere alternativer

Sorry for offtopic, men jeg følte ikke at vi trenger en helt ny tråd bare for at jeg skal få svar på spørsmålet mitt.
Vis hele sitatet...
ekke noe problem om du bestiller nå! Tror russedress har fri frakt nå også!
Hei, stiller gjerne opp med å lage vektorer ut av andre personers tegninger...
Ettersom jeg kan den tekniske biten av Photoshop og Illustrator, men kanskje mindre god i tegning kan jeg gjerne hjelpe til med det jeg kan!