Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3305
Hei, har fått 15mg x 25 sobril for angst. Er helt ny på dette, sobrilen i seg selv hjelper greit på angsten. Hva kan jeg forvente av en 6pack 0.5l å 3-4 sobriler. Har mer eller mindre 0 toleranse kun tatt de i noen dager.

Takk på forhånd!
Du kan forvente å bli helt sinnsykt full og ikke på den gode måten. Forvent å ikke huske noen ting, og at du kommer til å gjøre og si helt forjævlige ting.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ja dropp den ideen. Man tror man har kontroll, men man har ikke det.
Ikke gjør det. Vær litt smart nå, hvis du har et mål om å bli kvitt angst så bruk Sobrilen sånn den skal brukes. Du blir avhengig av sobril på null koma svitch. Knipse sobril mixet med alko har jeg lang erfaring med og det er ikke noe du burde drive med
Trådstarter
28 5
Javell ja, det var dumt tenkte jeg skulle une meg en grei aften. Er forøvrig mutters alene så er vel bare facebook som er den store fienden hehe.. får ta d rolig ivertfall.. trodde sobril var ganske svakt

Sitat av shady_America Vis innlegg
Ikke gjør det. Vær litt smart nå, hvis du har et mål om å bli kvitt angst så bruk Sobrilen sånn den skal brukes. Du blir avhengig av sobril på null koma svitch. Knipse sobril mixet med alko har jeg lang erfaring med og det er ikke noe du burde drive med
Vis hele sitatet...
Ja er klar over det, dessuten er jeg verre når jeg går på sobril 1 til 2 ganger i året, får forverret angst i de periodene. Så er totalt meningsløst. Derfor jeg tenkte kun en runde i kvell.
Sist endret av Zezima; 27. juni 2018 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler meg som en minoritet ang. alko+benzo. Blir bare fullere og husker mindre, uten at atferden min endrer seg nevneverdig hverken online eller irl. Blander ofte 25 mg Vival med én sixpack istedenfor tre. Gjetter at de som utagerer etter sånne blandinger kanskje hadde hatt godt av mer selvinnsikt og/eller kontakt med egen underbevissthet. Det er ingenting kjemisk her som automatisk gjør deg til en kleptoman drittsekk, alt som skjer er at hemningene synker eller forsvinner.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For sikkerhets skyld, pga. den lange tiden (2t?) det tar for Sobril å virke, så begynn rolig.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 5stk uten toleranse med ca tre øl og blacket ut. Kan ha drukket og spist meri blackouten, ikke vet jeg. Hadde vært ute og rallet, blitt kastet ut fra div. steder og spist mat fra bakken. Fått fortalt i ettertid. Våknet heldigvis i min egen seng hjemme. Så svaret er ikke gjør det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler meg som en minoritet ang. alko+benzo. Blir bare fullere og husker mindre, uten at atferden min endrer seg nevneverdig hverken online eller irl. Blander ofte 25 mg Vival med én sixpack istedenfor tre. Gjetter at de som utagerer etter sånne blandinger kanskje hadde hatt godt av mer selvinnsikt og/eller kontakt med egen underbevissthet. Det er ingenting kjemisk her som automatisk gjør deg til en kleptoman drittsekk, alt som skjer er at hemningene synker eller forsvinner.
Vis hele sitatet...
Har du noe forskning som støtter opp under dette, eller er det bare synsing? Det er ikke slik at disse stoffene har som èn eneste effekt alene at de fjerner eller reduserer hemninger. De vil påvirke hvordan hjernen fungerer og hvordan delene i hjernen kommuniserer med hverandre. Dersom en får endringer i selve strukturen som skal definere hva vi står for og våre holdninger så synes jeg ikke at det virker rart om dette kan påvirke nettopp denne definisjonen.
Trådstarter
28 5
Oppdatering: 0 angst, snakker om løst og fast til venner og bekjente. (Ingenting sprøtt foreløpig) merker at ølene renner ned som vann, og at jeg glemmer hvor mange jeg har drukket annenhvert sekund. All in all behaglig til nå.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4mg Xanax og kanskje 1500mg lyrica og noen cider her, alt jeg kjenner er at jeg vil ha mer benzo, formen er god men hadde jeg hatt mer hadde det gått i gapet så klarer ikke å nyte det helt.. sovner sikkert god i det minste :P
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler meg som en minoritet ang. alko+benzo. Blir bare fullere og husker mindre, uten at atferden min endrer seg nevneverdig hverken online eller irl. Blander ofte 25 mg Vival med én sixpack istedenfor tre. Gjetter at de som utagerer etter sånne blandinger kanskje hadde hatt godt av mer selvinnsikt og/eller kontakt med egen underbevissthet. Det er ingenting kjemisk her som automatisk gjør deg til en kleptoman drittsekk, alt som skjer er at hemningene synker eller forsvinner.
Vis hele sitatet...
Har drukket under påvirkning under påvirkning av både Sobril, Valium og Rivotril. Sobril er desidert den værste når det kommer til alkohol, selv om den er betydelig mindre potent enn de andre benzodiazepiner.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
4mg Xanax og kanskje 1500mg lyrica og noen cider her, alt jeg kjenner er at jeg vil ha mer benzo, formen er god men hadde jeg hatt mer hadde det gått i gapet så klarer ikke å nyte det helt.. sovner sikkert god i det minste :P
Vis hele sitatet...
Typisk følelse når man blander alkohol og benzodiazepiner. Man tror man ikke er noe særlig påvirket, men man er det. Pass på!
Trådstarter
28 5
Endte opp med å besøke en ukjent jente fra tinder, der jeg prøvde ritalin og diverse. Trodde det var damen i mitt liv. Våkna opp helt ødlagt å gikk 5km hjem. Så hva skal man si
At du sliter i livet ditt
Sitat av Zezima Vis innlegg
Endte opp med å besøke en ukjent jente fra tinder, der jeg prøvde ritalin og diverse. Trodde det var damen i mitt liv. Våkna opp helt ødlagt å gikk 5km hjem. Så hva skal man si
Vis hele sitatet...
Love it!


Det er noe av en rod tråd når det gjelder sporsmål om benso og alkohol.
Den som starter tråden ber om råd, men velger enda att ignorere alt.
Trådstarter
28 5
Ja det er litt morsomt, men det er alltid det mest idiotiske som frister i mitt liv desverre. heldigvis gikk det bra for denne gang
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Zezima Vis innlegg
Ja det er litt morsomt, men det er alltid det mest idiotiske som frister i mitt liv desverre. heldigvis gikk det bra for denne gang
Vis hele sitatet...
Du som var nummer 1 i Runescape en gang, Mr Zezima... sukk
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan selv melde om særdeles dårlig utfall av å tygge et tosifret antall mg xanax de siste dagene samt Zopiclon og mer lyrica enn en hest trenger og litt oxy... og 2cb til tider og utide.
Ringte nå eksen og fikk ''dra til helvete'', avtalt å handle masse forskjellig som jeg ikke har planer om å kjøpe, avlyst lørdagens festligheter og sitter nå å slurper i meg Captain Morgan med cola, samt cola i nesen og en ritalin til booster. Grøsser av at det bare er en linje igjen, og at jeg må stå opp i morgen og bli slått av den triste virkeligheten.

Ellers har det gått fint for seg... men med en snikende depresjon brygget på satans urin kommer sakte men sikkert skyllende over meg.
du kan forvente å få det lite kult de neste dagene siden du ikke har kjennskap til det (det samme gjelder mennesker som har det) du kommer til å spise i værstefall alle 25 stykkene etter du har 6-packen innabords og føle deg relativt on point helt fram til du går på autopilot og greier på et mystisk vis å knaske i deg alt. Også har du ikke så mye angst imorgen fordi du har spist såpass mye benzodiazepiner som du ikke er vant med, men så våkner du opp dagen deretter og har en angst som er et par hakk over den angsten du opprinnelig hadde når du fikk snakket til deg sobril av fastlegen i utgangspunktet.

Du må jo finne ut av det selv, men DU Kommer til å å oppleve den angsten din eksplodere fra håndterbar til å leve i helvette på jord om du forsetter den veien.

har du derimot fått til å manipulere legen din til å gi deg sobril å ruse deg på så får du selv se hvordan det går til slutt.
Sist endret av Valadar; 30. juni 2018 kl. 19:33.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viste du henne Max cape'n din?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hev i meg noen piller xanax sammen med kompiser og en sixpack øl. Kan sies vi alle blacketout fra en 6pac øl på deling... Kan ikke huske noe fra den dagen, har glimter fra den uka. Var faktisk borte i flere dager. Aftermath:

- Knust vindu hos min mor.
- Banket opp kompisen min.
- Knuste 2 biler på p-plassen (1 av de bilene var min egen) wtf.
- Ambulanse tur til legen, stakk fra legen.
- Min mor ble slått av min kompis.
- pluss små div.

Det jeg husker fra de dagene:
- Gikk med en dame.
- Slo en stein i hodet på en person (Kompisen)
- Våknet hos kjæresten.
- Var på fest
- Plutselig var jeg i Finland.
- Satt hos en dealer og spurte etter noe sterkt, ville ta selvmord.

Noe mer husker jeg ikke. Så mitt råd er: Ikke bland benzo med alkohol, vi alle 3 trudde vi hadde kontroll... Når benzo tar over, bestemmer ikke du lenger
Jeg blir overrasket over hvordan folk reagerer på denne blandingen jeg. Jeg for min del blir rolig, slapper av i kroppen og sovner til en film.
Så fin for deg da, vi andre ender opp med dumme situasjoner og det som verre er ,dersom en kombinerer benzo og alkohol.
Jeg vil i alle fall ikke anbefale en slik kombo for noen. Nå er jo ikke Sobril det sterkeste i gata, men likevel, nei.
Klem fra Betty
Trådstarter
28 5
Nei kommer ikke til å orke å ta ut mer av dette preparatet. De 3 gangene jeg har gjort d totalt over en tidsperiode på 1.5år. Har jeg bare hatt d verre. Samme prinsippet med forverret angst som med alkohol!
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hev i meg noen piller xanax sammen med kompiser og en sixpack øl. Kan sies vi alle blacketout fra en 6pac øl på deling... Kan ikke huske noe fra den dagen, har glimter fra den uka. Var faktisk borte i flere dager. Aftermath:

- Knust vindu hos min mor.
- Banket opp kompisen min.
- Knuste 2 biler på p-plassen (1 av de bilene var min egen) wtf.
- Ambulanse tur til legen, stakk fra legen.
- Min mor ble slått av min kompis.
- pluss små div.

Det jeg husker fra de dagene:
- Gikk med en dame.
- Slo en stein i hodet på en person (Kompisen)
- Våknet hos kjæresten.
- Var på fest
- Plutselig var jeg i Finland.
- Satt hos en dealer og spurte etter noe sterkt, ville ta selvmord.

Noe mer husker jeg ikke. Så mitt råd er: Ikke bland benzo med alkohol, vi alle 3 trudde vi hadde kontroll... Når benzo tar over, bestemmer ikke du lenger
Vis hele sitatet...
Benzo er faktisk så ille at jeg ikke klarer å gjette om du troller, men det mangler liksom en obligatorisk glattcelle/tvangsinnleggelse på psykiatrisk, samt en kompis som forteller at du har spist piller som godteri underveis. Håper det bare er trolling siden jeg lo litt, men vi har alle hatt våre episoder dessverre..

Om det er legit, så er det mulig det er snakk om noe rc-benzo i pillene du har tatt? Tenker bare på halveringstiden til xanax som er ganske kort, mens du har en ukes blackout som minner om folk som tar bottoms up på rivoglasset.