Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1653
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Heisan.

Planlegger å få fatt på en Note 4 til å bruke som multimedia enhet. Og siden SM-N910C moddelen har milevis bedre dac en standar modellen hadde det vert fåretrukket å fått tak på denne moddelen. Noen som vet hvordan jeg kan få tak på denne?
Her har du en liste:
http://www.droidviews.com/list-samsu...note-4-models/

Siden det er forskjellig CPU på de to modellene, så bør det være lett å se hvilken butikk som selger hvilken modell.

Tror det letteste blir å finne denne på e-bay.
Sist endret av Blackkoz; 28. oktober 2014 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Trådstarter
Er lite intresert i å kjøpe på ebay, men står jo at versonen er i europa, asia og søramerika. Så burde jo ikke være så vanskelig å oppdrive?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Er lite intresert i å kjøpe på ebay, men står jo at versonen er i europa, asia og søramerika. Så burde jo ikke være så vanskelig å oppdrive?
Vis hele sitatet...
Kommer helt ann på om de regner Europa som Europa eller EU det.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anoman Vis innlegg
Kommer helt ann på om de regner Europa som Europa eller EU det.
Vis hele sitatet...
God spørsmål, noen som vet dette? Har fortsatt ikke funnet noen plass å få tak på denne. :/
Og øst vs vest.

Kan tenke meg at modellen du vil ha, er en billig-versjon. MAO en versjon som er myntet på øst-europa.

Tror ebay er beste vei ut av det her.
Evt kan du prøve å ta kontakt med f.eks samsung norge å spørre de.
Sist endret av Blackkoz; 3. november 2014 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Og øst vs vest.

Kan tenke meg at modellen du vil ha, er en billig-versjon. MAO en versjon som er myntet på øst-europa.

Tror ebay er beste vei ut av det her.
Evt kan du prøve å ta kontakt med f.eks samsung norge å spørre de.
Vis hele sitatet...
Har tatt kontakt med samsung norge, og de kunne merkelig nokk ikke svare på hvor i europa denne blir/kommer til å bli solgt i europa.

Og hadde virkelig håpet å slippe ebay. Blir så dritt om jeg må RMA'e.