Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3641
Er det noen som vet om Russianhackers.com bare er svindel eller? Det skal nå foregå sånn at man betaler hackere der for f.eks å finne ut facebook passordet til den du måtte ønske, mot betaling. Vet at det tidligere var en del snakk om russiske hackere som solgte sånne tjenester mot betaling.
Ja, de er veldig flinke til å hacke. Har god erfaring med å bruke de.
Sist endret av Mkvarner; 23. september 2013 kl. 19:24.
"Russianhackers.com"
"Russian hackers"
"Hackers for hire"

Disse er nok falske, alternativt full scam.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Har samme erfaring som Mkvarner, siden er til å stole på, fikk passordet til alle jeg kjenner. Billige var de også $0.5 per passord når jeg brukte dem.
Virke veldig legit. go for it. skikelig "l337 hax00rzz det der æs."
...eller ikke.

tror ikke de opperer med åpne nettsider eller?
siden skal ha betalt med paypal etter at dem har fikset login info.. så hvordan det skal være scam vet ikke jeg
Dere vet ironi er vanskelig å forstå på nettet. Gutten spurte et spørsmål, svar han på det.

OT : Tror ikke du bør satse på noe slikt. Lukter dårlig lang vei.


These guys are simply awesome. I 've been able to use their phishing links to get access to my childrens facebook account for monitoring!
Vis hele sitatet...
[COLOR="White"]LOL[/COLOR]
Dette funker konge. Hacker veldig raskt og rimelig. Bare ikke fortell om siden til så mange, er litt redd for at noen skal hacke meg
den laveste summen jeg så for facebook passord var 25$ ser ikke noe til 0.5$ slik som Frufsa refererer til :O
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Go for it OP! Brukt dem et par ganger selv
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Go for it OP! Brukt dem et par ganger selv
Vis hele sitatet...
Hvor mye betalte du da?
Jeg anbefaler de på det høyeste. Har brukt de ganske mange ganger uten noen problemer hver gang!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av KingFezz Vis innlegg
den laveste summen jeg så for facebook passord var 25$ ser ikke noe til 0.5$ slik som Frufsa refererer til :O
Vis hele sitatet...
jøss, at folk faktisk trodde på det xD,
til informasjon, jeg har ikke brukt siden, da det er stor sansynlighet for at det er scam, deler meningen til visualn00b, og ville ikke stolt på en slik side, spesielt ikke en som er så åpen, kan godt hende de klarer å hacke seg frem til passord, men hvem vet hva de vil gjøre med deg i fremtiden.
Hvorfor er det så sjukt mange her i tråden som har fått hacket andre sine profiler?

Er dere sarkastiske så ber jeg dere tenke veldig over hva dere sier. Det virker ikke sarkastisk og hadde det vært jeg som spurte så hadde jeg gjort det med en gang når dere gir gode anbefalinger.

Men tviler på at dere er sarkastiske da, siden det ikke virker sånn og det er flere som gir gode anbefalinger.
Du klarer sikkert å finne hackere som selger sine tjenester ved litt leting i dypere nett...
Den siden der og lignende er det bare å holde seg langt unna.

Relevant:
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/32973990.jpg
Sist endret av ZELDUR; 23. september 2013 kl. 21:16.
Trådstarter
16 0
Jada jada, jeg har skjønt sarkasmen for lenge siden. Uansett så sto denne artikkelen for ikke så lenge siden, så det må jo være noe i det:
http://www.dagensit.no/article2518030.ece
Du finner ikke de sidene ved et gogle søk. Deep web er et fint stikkord.
"We have to go deeper"
Det slike nettsider gjør er ofte å gi deg et passord hashet med en ikke-eksisterende hashing-algoritme. Dette steget er ofte gratis eller veldig billig. Så forsøker de å ta seg betalt for å knekke denne hashen for deg, og der forsvinner pengene dine. Noen ganger kan det hende at de finner bruker og passord i en eller annen public dump, men dette er noe du kan søke opp selv også.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har nå registrert meg og sendt request for hacking av en facebook side for 25 dollar. Er det bare å vente ? Å hva vil skje, vil det poppe opp noe på siden om at siden nå er hacket og at jeg nå kan betale ?
Ville aldri i livet kjøpt tjenester fra ei side som heter russianhackers.com.
Sitat av Toadstool Vis innlegg
Jeg har nå registrert meg og sendt request for hacking av en facebook side for 25 dollar. Er det bare å vente ? Å hva vil skje, vil det poppe opp noe på siden om at siden nå er hacket og at jeg nå kan betale ?
Vis hele sitatet...
hold oss oppdatert!
Sitat av Toadstool Vis innlegg
Jeg har nå registrert meg og sendt request for hacking av en facebook side for 25 dollar. Er det bare å vente ? Å hva vil skje, vil det poppe opp noe på siden om at siden nå er hacket og at jeg nå kan betale ?
Vis hele sitatet...
DERFOR, funker sarkasme veldig dårlig på nettet... Pass på hva dere sier, plutselig er det noen som tar det alvorlig dessverre...

EDIT: Akuratt som PM som mkvarner motokk...
Sist endret av Curver; 3. oktober 2013 kl. 22:29.
Sitat av Curver Vis innlegg
DERFOR, funker sarkasme veldig dårlig på nettet... Pass på hva dere sier, plutselig er det noen som tar det alvorlig dessverre...

EDIT: Akuratt som PM som mkvarner motokk...
Vis hele sitatet...
Det var ikke en PM nei, gå en side tilbake



Men dude, det funker nok ikke, bare ikke bruk penger.