Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 27235
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Skulle tro politiet ikke hadde lov å kjøre over en viss hastighet.. Må være en eller annen Arbeidsmiljølov eller noe som har noe å si om dette!
Vis hele sitatet...
Nei de har ingen øvrig fartsgrense, men de skal hele tiden kjøre forsvarlig og ikke være til fare for andre.
Du mener hendelsen til trådstarter er forsvarlig av politiet?
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Du mener hendelsen til trådstarter er forsvarlig av politiet?
Vis hele sitatet...
Det har politibetjentene i forbindelse med den aktuelle biljakten vesentlig bedre grunnlag til å avgjøre enn deg. De har retningslinjer å følge i forbindelse med risikoavveining og det er ingen grunn til å tro at de ikke ble fulgt i denne saken.
Ble det noen skader på Lexusen din? Fin bil btw, sjeldent å se i Norge.
Sist endret av Dr.Feelgood; 15. november 2010 kl. 10:51.
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Det hørtes ut som en veldig mild straff for å være 100% ærlig.
Vis hele sitatet...
Enig. Det virket som en veldig mild straff.

Typisk det norske straffesystemet mao... :/
Skal det at det skjedde på bursdagen din få det til å fremstå mindre idiotisk? Fun fact: it doesn't.
Sitat av ElPepe Vis innlegg
Det er bare 204 hester i IS250
Vis hele sitatet...
KP til deg, veldig viktig opplysning, gjorde tråden KOMPLETT mann! Bra jobba!
Sikkerhetsklarert
Sitat av Wickeddark Vis innlegg

Passaten var sikkert en 2.0tdi med 170hk. Chippet så har den like mye eller mer hk en din bil, og mye mer dreiemoment selv orginalt. Tvil ikke, politibiler er ofte trimma. Du får foreslå for pappaen din at han kjøper deg en m3 neste gang heller, så klarer du nok å slippe unna neste gang
Vis hele sitatet...
Har hørt at et par av de sivile passatene er R36. (280hk orginalt, sikkert justert opp litt også)

De har en del 140hk tdi 4 motion blandt de uniformerte bilene.


http://www.moller.no/wip4/pressesent...t2=&q=&yy=2006
Hva faen er det du tenker med?
Du burde være faen så glad for at du ikke drepte deg selv!
Jeg har selv vært nær døden i en bilulykke, det anbefales ikke!
Sitat av MannY Vis innlegg
Man tenker ikke klart nei, men her handler det om å forebygge, noe TS også blottlegger seg for å prøve å gjøre. Godt å se at hans egen idioti har banket litt vett inn i skallen, til tross for at det ikke ser ut til å virke helt på deg...

Les gjennom dette en gang til før du nok en gang prøver å påstå at dette ikke er fare for verken deg selv eller alle andre.
Vis hele sitatet...
Ikke?? Som jeg skrev i innlegget mitt kommer jeg aldri å prøve å stikke fra politiet igjen, så da har det nok virket på meg
Gidder ikke å lese igjennom det jeg har skrevet, men kan ikke du heller forklare meg hvordan at jeg sakte og rolig kjører gjennom en bom på en gangvei eller kjører inn i skogen er en fare for meg eller andre...........
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Har hørt at et par av de sivile passatene er R36. (280hk orginalt, sikkert justert opp litt også)

De har en del 140hk tdi 4 motion blandt de uniformerte bilene.


http://www.moller.no/wip4/pressesent...t2=&q=&yy=2006
Vis hele sitatet...
Her er noen data fra sivilbilen i dette tilfellet. Det ser ut som en 167 hk framhjulstrekker.

MODELLEINFO

Merke: VOLKSWAGEN
Modell: PASSAT (3C) Diesel
Typ: 2.0 TDI
Registreringsår: 2009-2010

TYPEINFO

Karosserikode: 3C
Motorkode: CBBB
Motoreffekt: 125

KRAFTOVERFØRING

Fremdrift:
Antall aksler: 2
Antall aksler med drift: 1
Girkasse: AUTOMAT
Sist endret av TurboOlsen; 15. november 2010 kl. 16:53.
Hmm, sjekket ut dataene og den slappe Lexusen din har en teoretisk toppfart på 225 km/t, så det gikk nok neppe noe særlig raskere enn 200-210 på det raskeste.

Uansett, du har jo innrømmet din idioti her, personlig mener jeg det er for lav straff, burde vært fratatt førerkortet på livstid og fått en klekkelig bot + 45 dager ubetinget.

Men at politiet driver med hasardkjøring selv er jo et tankekors......

Om noen absolutt skal kjøre gris, ta kjærra ut på en "open track day" da vel (kposter vel mellom 500 og 1000 kr å delta), arrangeres hele tiden over hele landet, da får du nok kjapt respekt for kreftene som er i sving, selv i hastigheter som 100 km/t.
Her jeg bor forsøkte politet å stoppe en bil som lå i rundt 140 i 80-sone (E18 med midtdeler av betong).
Bilen som forsøkte å stikke av klarte å få et godt forsprang, noe som førte til at politibilen kjørte (i følge avisen) i over 100 kilometer i timen gjennom en 40-sone, før den kolliderte med autovern. Politimannen fikk straff, men dette hadde jo selvfølgelig ikke skjedd om han ikke hadde krasjet. Men krasj eller ikke.. 100 i 40-sona.

Litt off-topic, men syns ærlig talt at politiet kjører like uforsvalig / mer uforsvarlig som alle andre mange ganger.
Politiet gjorde en god jobb. Leit at du tok den avgjørelsen du tok, men forstår faktisk fristelsen av å kjøre uten førerkortet!
Du var dritheldig med straffen din, ja. En kompis av meg fikk 30 dager i kasjotten, femsifret antall kroner i bot og 2 år uten lappen for å ha blitt målt til 158 km/t i 80-sonen. Han stoppet på kommando og la seg flat med en gang.

Angående episoden i Sverige, som man kan lese mer om her eller på bike.se, provoserer meg litt, dog. Greit at fyren er en idiot som prøver å kjøre fra politiet i det hele tatt, men vi hører på radioen at sentralbordet spør hvor fort jakten går. Da svarer betjentene i bilen at det går "opp mot 100 km/t, kanskje litt over", og de får da direkte ordre om å avbryte jakten. Blålysene går av, og farten stiger til det DOBBELTE! Godt over 200 km/t. Før motorsyklisten havner i grøfta med alvorlige skader. Makan til elendig dømmekraft av politibetjenten(e) i dette tilfellet. Viser vel at ikke alle polititjenestemenn er pålitelige, rasjonelle mennesker man kan stole på gjør jobben sin godt og riktig. Dette er ikke en hendelig tabbe engang, dette er bare grov tjenesteforsømmelse og rent, gjennomtenkt IDIOTI på høyt nivå.

Når det er sagt, er det selvfølgelig bra politiet ikke har en bestemt max-grense på hvor fort de har lov å følge etter noen. Hvis det var slik at alle trafikkbøller visste at de bare trengte å pumpe farten opp i over 200 km/t så fikk de frikort, da hadde veiene vært et adskillig farligere sted å oppholde seg. Når så DET er sagt, har jeg hørt altfor mange historier der politiet jager folk opp i alvorlige ulykker, så ALT er tydeligvis ikke helt der det skal være enda.

Heldigvis er det også historier som ender (relativt) godt, som man til og med kan le av etterpå. Leste blant annet på en mopedside om en som hadde hørt rykte om at dersom man ble etterfulgt av politiet på sykkel, kunne man bare ta av seg hjelmen, for da ble det umiddelbart så farlig at politiet kom til å avbryte. Kort fortalt var det en type på trimmet moped som fikk snuten i hælene, og gjorde det geniale, tok av seg hjelmen og kastet den fra seg. Politiet ga seg selvfølgelig ikke, og det endte opp med at han kjørte rundt uten hjelm med politiet i hælene. Tror han gikk tom for bensin til slutt, og politiet fikk en veldig enkel jobb med å skrive ut et forelegg.
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
han hadde jo ikke lappen når han blei tatt så hva skal å oss til og tro att han ikke kjører bil iløpet av de neste 3 åra?



makan til idiot fortelling skal man leite lenge etter.

for det første prøve og kjøre fra purk med 210 hester = fail da de bila som brukes på 4 feltn er beregnet for og ta rotta på de fleste.

og det kunst stykke og skrive en tråd og skryte/advare andre att detta er dumt, noe som en hver med vett i knotten skjønner, bruk de 3 åra du har på sykkel/gangfelt rundtom så skjønner du hvor lite som skal til før man blir pløyd ner.

hvorfor sa ikke passasjeren din noe?
viser mangel på respekt for andres liv osv osv osv men var vel ikke moral prekener du var ute etter mr rallydriver

http://tb.no/nyheter/mistet-lappen-i...veld-1.5345645
Vis hele sitatet...
Hestekrefter eller ikke, ytringsfrihet har vi i landet og man kan jo fortelle historier uansett hvor dumme de er. Jeg syns historien er bra, og han råder folk til og ikke kjøre uten lappen, Jeg hadde lappen i mange år og mistet den og kjører forsatt, en liten feil men hahahahah MAKAN til idioter i det landet her som kjøper seg biler med 400hk og kjører i 60 DET ER FARE for trafikken, ikke farts idiotene, møtt mange av dem før og aldri følt meg truet ikke BRUK VENSTREFILA OM du er en snegle overlat det til de som liker fart da så går det ikke ut over alle andre, Hverdagshelter er noe dritt.=)
Sitat av dafog Vis innlegg
Alt i relativt stor hastighet. Dette var førstegangeen jeg skrudde ned musikken og faktisk hørte at sirenene var på i tilegg til blålys.
Vis hele sitatet...
hva slags musikk hørte du på?
Hvordan fikk du bilen din tilbake forresten?

Har havnet utfor noe av det samme som deg og da var jeg uten bilen min i 2 måneder. Måtte komme med en historie om at bilen egentlig var en annet familiemedlem sin som jeg hadde kjøpt for han og skulle bruke fram til han fikk lappen.

Så etter alt det fant jeg jo ut at de ikke hadde tatt beslag i bilen likavel, men nøklene. Ikke at det hadde hjulpet meg så mye da jeg ikke ahdde reserve nøkler eller skilter på bilen...


Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Du mener hendelsen til trådstarter er forsvarlig av politiet?
Vis hele sitatet...
Hva!? Nei..

Jeg bare fortalte et par av mange retningslinjer politet følger under en biljakt.
forskjellen fra norge og feks land som usa er at her backer snuttn ut om du kjører som en maniac pga andres sikkerhet

0021 Hurum
Politiet ønsket å stanse en blå VW Golf for kontroll, ved Rødsjordet i Hurum. Føreren av bilen nektet og stanse på signal og det ble en bilforfølgelse. Bilen kjørte ned mot Holmsbu og videre mot Tofte.

På vei fra Holmsbu mot Tofte meldte patruljen som lå bak bilen, at den satte opp en så høy hastighet og foretok så farlige manøver, at bilforfølgelsen ble avsluttet. Siste observasjon av bilen, ble gjort av et vitne, og bilen kjørte da ned mot Sagene og Tofte.

http://dt.no/nyheter/aktiv-natt-for-politiet-1.5218834

så hvis du er gæærn nok så lar de deg være
Damn, du e en crazy motherfucker!
hvis du får politiet etter deg.
1. stopp
2. rygg å tre ræva på bilen skikkelig inn i politibilen
3. så er det bare å reise i "ro og mak" videre

da slipper man hasardiøse biljakter å alle er blide å fornøyde
Eller bare stoppe som man skal gjøre??
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
så etter en lang jakt fronta de med en bil i 250. hadde politiet gitt seg når de skulle etter boken de har hadde dette mest sansynlig ikke skjedd.
Vis hele sitatet...
Og hadde de ikke forsøkt å kjøre i fra Politiet så hadde det heller ikke skjedd.
Ting er ikke helt sort/hvitt, det finnes andre nyanser også og man skal ikke se seg totalt blind på at DEN ene tingen er grunnen til at en hendelse kan få så fatalt utfall.

Kan også se på det på en annen måte; hadde føreren av sykkelen vært en bedre fører, så hadde han/hun unngått å treffe fronten på den møtende bilen.

U C my point?

Men for all del, det er greit å ha noen å skylde på, det føles bedre da. Selv om det faktisk ikke hjelper IRL.
Sitat av Skytteren Vis innlegg
Og hadde de ikke forsøkt å kjøre i fra Politiet så hadde det heller ikke skjedd.
Ting er ikke helt sort/hvitt, det finnes andre nyanser også og man skal ikke se seg totalt blind på at DEN ene tingen er grunnen til at en hendelse kan få så fatalt utfall.

Kan også se på det på en annen måte; hadde føreren av sykkelen vært en bedre fører, så hadde han/hun unngått å treffe fronten på den møtende bilen.

U C my point?

Men for all del, det er greit å ha noen å skylde på, det føles bedre da. Selv om det faktisk ikke hjelper IRL.
Vis hele sitatet...
Personlig mener jeg det var føreren av den -andre- bilen sin skyld. Hadde ikke han vært ute og kjørt bil hadde heller ikke kollisjonen skjedd.
Norge og straffer er egentlig ganske latterlig, tenk så mange liv som ble satt i fare av dette :O

Jeg er glad for å lese hvordan du skriver, virker som om du har lært en lekse! håper du kjører penere om 3 år når du er ute på veien igjen Si ifra om du ikke gjør det, for da klipper jeg lappen min i 2 xD
Altfor for mild straff.
En venn av meg som ble tatt i 120 km/h i 80 sonen med 0.4 i prommile fikk jo nesten samme straff.
3år uten lappen.
35000kr i båt 1.5 månedes lønn(det er jo en del av oss som faktisk har jobb å ikke bare sitter i sofaen å røyker sokka sine).
30 betinger fengsel straff(spikre paller)
Sist endret av UrbanFreak86; 24. november 2010 kl. 19:23.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
hvis du får politiet etter deg.
1. stopp
2. rygg å tre ræva på bilen skikkelig inn i politibilen
3. så er det bare å reise i "ro og mak" videre

da slipper man hasardiøse biljakter å alle er blide å fornøyde
Vis hele sitatet...
Er du 13 år? Barnsligere innlegg har jeg aldri lest.
Herregud virker jo som du har stjelt både bilen og bensin! Jeg syns du har fått ALT for mild straff.. Skulle gjerne sett deg sitte inne en god stund! Mistet lappen 4 sure, får godt! Og en bot som ville svidd så jeeevli.. Unnskyld ordbruket, men dette er heeelt på tryne! Håper inndelig du har lært noe av dette og ALDRI kommer til å gjøre det igjen!
Sitat av nikons Vis innlegg
Er du 13 år? Barnsligere innlegg har jeg aldri lest.
Vis hele sitatet...
Nei han er ikke 13 år.
Han har bare spilt litt for mye GTA IV.
Sitat av Skytteren Vis innlegg
Og hadde de ikke forsøkt å kjøre i fra Politiet så hadde det heller ikke skjedd.
Ting er ikke helt sort/hvitt, det finnes andre nyanser også og man skal ikke se seg totalt blind på at DEN ene tingen er grunnen til at en hendelse kan få så fatalt utfall.

Kan også se på det på en annen måte; hadde føreren av sykkelen vært en bedre fører, så hadde han/hun unngått å treffe fronten på den møtende bilen.

U C my point?

Men for all del, det er greit å ha noen å skylde på, det føles bedre da. Selv om det faktisk ikke hjelper IRL.
Vis hele sitatet...
her hadde det ikke hjulpet å rygge

Sitat av nikons Vis innlegg
Er du 13 år? Barnsligere innlegg har jeg aldri lest.
Vis hele sitatet...
du kan da umulig nekte for at "oppskriften" min hindrer farlige å hasardiøse biljakter? mye bedre bedre smekka radiator en smekka barnefamilie
Sitat av skukketrure Vis innlegg
her hadde det ikke hjulpet å rygge

du kan da umulig nekte for at "oppskriften" min hindrer farlige å hasardiøse biljakter? mye bedre bedre smekka radiator en smekka barnefamilie
Vis hele sitatet...
Og hvis du bare stopper så slipper man både "smekka radiator" og "smekka barnefamilie", idiot.
Satan!:P
Prøvde å stikke av fra snuten med en stor varebil (stjelt en).. Det gikk dårlig.. Med tanke på at maks farta var 125km/t.. Haha. Fikk sprunget unna, men de tilkalte bikkje. Så den snusa meg opp nokså fort igrunn.
11månder uten førerkort og 36 dager inne. Skulle bare stoppa med en gang igrunn.
Sitat av staM Vis innlegg
Og hvis du bare stopper så slipper man både "smekka radiator" og "smekka barnefamilie", idiot.
Vis hele sitatet...
forutsetter jo de tilfellene der man ikke har planer om å snakke med lovens arm da vettu nissefar
hadde man alltid stoppet så hadde ikke denne tråden eksistert
Sist endret av skukketrure; 25. november 2010 kl. 09:21.
syntes politiet i norge er no dritt! de skal vel ifølge ''loven'' stoppe og følge etter deg i en viss hastighet med tanke på fare osv, men når begynte politiet og følge loven ? de gjør jo akkuratt hva de vill!
Sitat av nemo90 Vis innlegg
syntes politiet i norge er no dritt! de skal vel ifølge ''loven'' stoppe og følge etter deg i en viss hastighet med tanke på fare osv, men når begynte politiet og følge loven ? de gjør jo akkuratt hva de vill!
Vis hele sitatet...
Har det slått deg at politiet kanskje er underlagt et noe annet lovverk under en biljakt enn hva vanlige mennesker på vei til jobb er?
Stusser litt over at de kom etter deg i 130. Kan du ha kjørt litt fortere kanskje når de så deg? Jeg kjører den strekningen sikkert en 10 - 20 ganger i måneden og det viser ofte 130 - 140 i min bil. Ser endel folk som blir stoppa men jeg er påpasselig med å holde avstand, legge meg tilbake i høyre fil etter forbikjøring og alltid ALLTID bruke blinklys.

EDIT: Og hvis jeg får den følelsen jeg får når det er en bil med bare to karer i som ligger på i bakspeilet etter å ha runda endel andre biler så cruiser jeg litt i 110 en liten stund.

Eneste gang OB har "tatt" meg var når de sa jeg kjørte på rødt en gang for lenge siden (det var gult but what can you do).
Sist endret av tilfeldig bruke; 25. november 2010 kl. 16:39.
Sitat av Psy.Inf.Ears Vis innlegg
Satan!:P
Prøvde å stikke av fra snuten med en stor varebil (stjelt en).. Det gikk dårlig.. Med tanke på at maks farta var 125km/t.. Haha. Fikk sprunget unna, men de tilkalte bikkje. Så den snusa meg opp nokså fort igrunn.
11månder uten førerkort og 36 dager inne. Skulle bare stoppa med en gang igrunn.
Vis hele sitatet...
11 måneder var da utrolig lite?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bra narrativ evne Takk for underholdene lesing på jobben.. (og lærerrik!)
[quote=UrbanFreak86;1903123]Altfor for mild straff.

35000kr i båt 1.5 månedes lønn(det er jo en del av oss som faktisk har jobb å ikke bare sitter i sofaen å røyker sokka sine).

Håper det ikke er norsklærer
[quote=-Nathan-;1944234]
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Altfor for mild straff.

35000kr i båt 1.5 månedes lønn(det er jo en del av oss som faktisk har jobb å ikke bare sitter i sofaen å røyker sokka sine).

Håper det ikke er norsklærer
Vis hele sitatet...
Du skreiv vonar, ikkje og lærar feil. Eg ser ikkje heilt poenget med å sautre over språket til folk. Det kan inkje godt gjera.

Oppskrifti for å unngå biljakter er mildt sagt . . . sjuk. Det er ikkje berre å ryggje åt snuten og sidan fara bort i ei fart.
Skulle eksistert en minusknapp på kvalitetspoeng... Utsetter ganske mange liv i fare ved å kjøre sånn.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
det er sikkert drit tøft der og da, men hadde ikke vært like kult om du hadde drept noen, feks en liten unge.. lurere å ditche bilen og stikke av til fots, så slipper du å sette andre sitt liv i fare, for andre sine liv er mye mer verdt enn lappen/bilen din!.
http://www.vgtv.no/?id=33826&category=1

fail for og si det mildt, fører har ikke mc lappen, tydelig usikker noe som sees godt når han skal forbi biler,kjører for sakte og drar rett av veien, politimannen skulle uansett avbrutt for lenge siden selv uten og eventuellt hadde fått ordre om det,det eneste han oppnådde var og lage farlige situasjoner pga hans jakt. det mest utrolige er at han blånekter for og gjort noe ulovlig etterpå,selv etter ordrenekt. men poenget mitt var vel egentlig og vise at politibilen glatt kommer opp i 200km/t(så ut som det stoppa litt der) så man burde vel ikke prøve og stikke av med en standard bil eller sykkel og satse på ren hastighet..uansett livsfarlig for hvermansen og prøve slikt for seg selv og omgivelsene.
Sitat av tilfeldig bruke Vis innlegg
Stusser litt over at de kom etter deg i 130. Kan du ha kjørt litt fortere kanskje når de så deg? Jeg kjører den strekningen sikkert en 10 - 20 ganger i måneden og det viser ofte 130 - 140 i min bil. Ser endel folk som blir stoppa men jeg er påpasselig med å holde avstand, legge meg tilbake i høyre fil etter forbikjøring og alltid ALLTID bruke blinklys.

EDIT: Og hvis jeg får den følelsen jeg får når det er en bil med bare to karer i som ligger på i bakspeilet etter å ha runda endel andre biler så cruiser jeg litt i 110 en liten stund.

Eneste gang OB har "tatt" meg var når de sa jeg kjørte på rødt en gang for lenge siden (det var gult but what can you do).
Vis hele sitatet...

Sånn har jeg alltid vært. Har kjørt en del til og fra sverige. Innemellom kjørt opp mot 200 på det værste og ofte 160. Når jeg nærmer meg biler sakker jeg riktignok farten betraktelig og passerer de som regel aldri i noe mer enn 120 på det værste.

Har vært ekstremt sær med å følge med på bilene jeg passerer samt om de henger seg på eller viser andre tegn til å være UP.

Trodde jeg var mester på dette men da jeg satt på med en kompis i November i fjor lærte jeg meg en lekse. UP hold særdeles lang avstand og kompisen min mistet lappen i 6-7 mnd etter å ha fått en gj.måling på 14x. På speedometeret var han visst oppi 160 mens han passerte biler sa han og UP påpekte hastigheten han hadde mens han passerte biler

Tyder kanskje på at purken ikke er HELT blåst og faktisk tar de som er en risiko for andre. Jeg ser faktisk ikke problemet med å ligge i 160-200 på en åpen strak motorvei uten andre biler. Å passere biler som ligger i 100-120 i 160 derimot er selvsagt skummelt.
Åhh fy fader. Her har du oppskriften på en rap sang nå til dags.

1-Start med å synge om hvor glad du er pga bursdagen din
2-Og hvor mye du hater politi når du ser dem snike seg innpå deg.. Just because im black?
3-Etterfulgt av hvor gangster du er når du velger å kjøre fra politi
4-Hvor mange politibiler og helikopter du hadde etter deg
5-Hvor hardt det var i fengsel, og hvordan du måtte slåss i kantina for å få din daglige dose med potetmos
6-Hvor deilig det skulle bli å komme hjem til "bitchen" din
7-Hvor mye du hater politi. FTP&ACAB
8-Musikkvideoen må ende med at du står i bar kropp med mange bad ass tatto'es

Btw, hvor gammel var du da det skjedde?
En kompis av meg stakk av fra politiet, han dreit i det. men det var med moped da
Sitat av DataSnook Vis innlegg
En kompis av meg stakk av fra politiet, han dreit i det. men det var med moped da
Vis hele sitatet...
hvor vil du?
Jaja du fikk i allefall som fortjent, du minner litt om de som tar alt for god fisk.
Jeg hørte om en kar som hoppet ned fra en 10etg byggning å overlevde, hmm da kan vel jeg gjøre det samme?
Nei men det er bra at du innser dine feil, snuten er grei så lenge du også er det.
Tror det er alt for mange som er blitt påvirket av den amerikanske kjøregalskapen.
Men når man ser på biljakt videoer fra andre land med bedre veier så ser man jo det at den som stikker av alltid blir tatt.
Så jeg skjønner overhodet ikke meningen med å skulle stikke av, for blir man da tatt så har man driiti kraftig på draget.
Du har iallefall lært din lekse, så vi får bare håpe at din oppfordring om at andre ikke må begå samme feil som deg har skjønnt det

Kjenner egentlig at jeg blir litt forbanna over den generelle holdningen omat det er greit å gasse på , på traffikerte strekninger.
Det går an å ,melde seg inn i em motorsportklubb.
Å risikere eget å endres liv kun for å få et lite adrenalin kick er noe av det mest patatiske som finnes i oss mennesker.
Da er det noe i hodet som ikke er helt som det skal være.
Går fint an å blåse over de i 170-200 km med bil (volvo240)

trodde før det ikke gikk
Sitat av coreunica Vis innlegg
Går fint an å blåse over de i 170-200 km med bil (volvo240)

trodde før det ikke gikk
Vis hele sitatet...

går helt sikkert, men man vet aldri hva slags TULLING som sitter i politibilen og driter i hva slags farlige situasjoner han lager med og hive seg etter deg i biljakt for derreter og nekte på at han selv har gjort noe galt. letteste er faktisk of stikke til skogs med en cross mopen/sykkel 100ccm+ de har ikke sjangs og ta deg da, trust me, i know...