Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4144
Hei jeg registrerte meg nettopp her. Jeg fikk tak i 10 av disse pillene i dag som selger hardnakket sa var valium 10mg. Jeg har sett bilder a på diazepam og synes ikke de ligner siden de er litt runde og jeg har bare sett flate valium tidligere.. noen som vet? Tør ikke helt å ta de før jeg er sikker



https://imma.gr/74024xf5e66
Sist endret av Dorullnisse; 6. september 2018 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å vite. Dette kan være hjemmepressa piller.

Du må enten ta det for å sjekke, eller hive hele skiten. Personlig ville jeg tatt en, men det er dumt altså.
Han sa at de er utenlandske. Jeg stoler litt på han, har fått bra røyk tidligere. Men har lest avisoppslag med falske benzo som er farlige derfor hr jeg litt skeptisk.

Bare lurte på om noen her har sett eller hatt lignende små runde valuim før?
Anonym bruker
"Harm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å vite som han karen her oppe sier, men jeg har hatt lignende valium som er hvite, de kom da i brett og er ganske like. Dette var da Bensedin diazepam 10 mg, også samme navn; Galenika diazepam, sjekk dem ut på google bilder.
Ser litt ut som Diazepam av merket Galentika. Så det er fint mulig at dette er Valium som selgeren sa.
Selv så ville jeg forsøkt å ta en kvart en først, i tilfelle det er noe ikke-diazepam i de.
Forsøk med en liten, skarp kniv. Dersom de er harde og vanskelige å dele så er jeg selv rimelig sikker på at det er snakk om Galentika Diazepam. Klarer du å dele de med bare fingrene så ville jeg vært litt skeptisk.

Bilde av Galentika Diazepam:

http://drugsspot.com/uploads/bensedin10__95243_zoom.jpg

Ser ut som det er Galentika Diazepam du har fått, ut ifra hva jeg kan se. Av styrken 10 mg.
Sist endret av Who?; 6. september 2018 kl. 16:45.
Umulig og vite som sakt, ta en liten piece og sjekk ann formen. Vil ikke ta en pille med fentanyl f.eks
Sitat av Who? Vis innlegg
Ser litt ut som Diazepam av merket Galentika. Så det er fint mulig at dette er Valium som selgeren sa.
Selv så ville jeg forsøkt å ta en kvart en først, i tilfelle det er noe ikke-diazepam i de.
Forsøk med en liten, skarp kniv. Dersom de er harde og vanskelige å dele så er jeg selv rimelig sikker på at det er snakk om Galentika Diazepam. Klarer du å dele de med bare fingrene så ville jeg vært litt skeptisk.

Bilde av Galentika Diazepam:

http://drugsspot.com/uploads/bensedin10__95243_zoom.jpg

Ser ut som det er Galentika Diazepam du har fått, ut ifra hva jeg kan se. Av styrken 10 mg.
Vis hele sitatet...

Jepp, er enig. Det ser unektelig ut som Bensedine/Galenika sin diazepam, og de er meget bra. Ta uansett å følg forslaget her å undersøk hvor robust den er med en kniv først. Blir den lett pulverisert etter litt forsiktig skjæring, er det antageligvis noe hjemmepressa piller. Det kan likevel inneholde diazepam men er også en mulighet for å være RC benzo eller annet.

Jeg ville tygd av en liten bit så kjent på smaken først. Jeg synes alle typene jeg har brukt har smakt veldig likt. Alt fra blåvalium, stesolid, vival og utenlandske, så regner med at det er virkestoffet. En gylden tommelfingerregel jeg følger om enkelte rusmidler er: Hvis jeg har den minste tvil på et rusmiddel, og ingen andre vet om det er trygt å bruke - så hører det hjemme i søppelbøtta eller i dass.

Kan du ikke ta en prat med fyren om hvilken produsent det er? Hold en rolig tone, men vis også at du er skeptisk. Spør om han kan spise to valium helt gratis, med deg tilstede og følg med på kroppspråket.
Nekter han å teste de, kan du bare kaste alt. Men om han fornøyd tar i mot, slenger innpå og kort tid etterpå er seg selv, muligens bare litt påvirket. Kan du slå deg til ro og prøve de selv, begynn rolig med en halv eller hel valium først, så kjenner du kanskje virkningen sige litt på om det er ekte.
Takk så mye for svarene.! Dere hadde rett, det er Galnika diazepam, egnetlig impomert hvor fort dere fant ut av det. For å være sikker gikk jeg til han for litt ovrr en time siden, vi dro hjem til han, å han viste meg masse fler blister der med "Galenika 10 mg tableta" og når jeg så det, tenkte jeg på at dere skrev Galenika her så kunne senke skuldrene en del jeg prøvde en først kjente litt da men måtte ta mer, så tok tre tli, å tilslutt to til så har tatt seks nå å er kjempefin å behagelig i formem nå, gode piller uten tvil.
Fænk jå får jår søppårt folkens. :-) er smått påvirker så kanskje det er noe rot her men håper deer ser at det hele endte bra. :-)
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være lurt med test kit for fentanyl når det kommer til å kjøpe heroin og piller på gata. Et par hundre kroner for å være sikker på at du ikke dauer av pillene er en god investering
Ligner veldig på de generiske diazepam jeg har. Er det en dele-strekk på ene siden?
10mg?

Fikk du i blister eller løst?
Blister og pakning





Sist endret av Dorullnisse; 7. september 2018 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.