Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 935
Hei, jeg var noen uker siden hos lege og ble henvist til hudspesialist pga jeg sliter med unormal hudkløe døgnet rundt som er helt på tryne og påvirker livet mitt, blodtestene viste at jeg hadde forhøyet stoffskiftenivå i kroppen og skal på kontroll om 1 uke men jeg forstår meg ikke på hva det er og hva jeg selv kan gjøre. Jeg drikker vann, tar multivitamin og tran hvær dag men svetter å svetter å svetter for ingenting.. er det farlig hvis jeg bruker xanax og røyker hasj?
Sist endret av Piccolo; 30. juli 2018 kl. 21:11.
Sorry for å spore litt av tema, men jeg tror jeg har samme problemet. Hva slags behandelig anbefalte legen din?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Medikamenter er det man behandler høyt stoffskifte med, dette er en relativt vanlig tilstand. Det er heller ikke uvanlig at man først kan ha høyt stoffskifte, for det blir lavt. xanax og hasj er en ganske harmløs combo, men man kan jo selvsagt bli veldig avhengig av xanaxen. Ser du har laget flere tråder om xanax, hvor får du disse fra? Det er ikke normalt å få merkelige sensasjoner eller kvalme fra xanax
Sitat av kmsc Vis innlegg
Medikamenter er det man behandler høyt stoffskifte med, dette er en relativt vanlig tilstand. Det er heller ikke uvanlig at man først kan ha høyt stoffskifte, for det blir lavt. xanax og hasj er en ganske harmløs combo, men man kan jo selvsagt bli veldig avhengig av xanaxen. Ser du har laget flere tråder om xanax, hvor får du disse fra? Det er ikke normalt å få merkelige sensasjoner eller kvalme fra xanax
Vis hele sitatet...
Sandoz 1mg i blistere fra etablert selger

Sitat av Opteryx Vis innlegg
Sorry for å spore litt av tema, men jeg tror jeg har samme problemet. Hva slags behandelig anbefalte legen din?
Vis hele sitatet...
Skrev ut allergimedisin som ikke funker men venter på henvisning til hudlege. Ang stoffskifte så skal jeg på kontrol snart
Sist endret av Hankarn; 31. juli 2018 kl. 18:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Piccolo's Avatar
Trådstarter
41 2
Sitat av Hankarn Vis innlegg
Sandoz 1mg i blistere fra etablert selger



Skrev ut allergimedisin som ikke funker men venter på henvisning til hudlege. Ang stoffskifte så skal jeg på kontrol snart
Vis hele sitatet...
Samme situasjon og samme xanax