Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1270
hei, jeg sitter nå og røyker litt veldig god pot og sitter og reflekterer 7 år tilbake da jeg var 16 år gammel av en fjått å sniffet bensin fra snyfreseren i noen timer jeg og en kompis satt på huk i 2 timer å sniffet bensin til vi hallusinerte og hørte lyder fra helikopter til elefanter så da det var min tur igjenn så sniffet jeg til det sa pang i hodet mitt så drar jeg i kompisen min og slenger han på ryggen og springer inn i huset for å gå gjennom portalen som ventet på meg så ser jeg i speilet hvor jeg peiker på meg selv og snakker stygt så dyttet kompisen min med et uhell borti meg så slår jeg han ned for så å løfta han på ryggen å springe inn på fryserommet hvor jeg kræsjer i skapdøra så slår jeg tilbake til normal skremmende opplevese når jeg tenker tilbake på dette og er ydkymet over hvor idioter man var, hehe skjønner den?
Det var en lang setning som det ikke var så alt for lett å skjønne meningen med, nei. Hva vil du fram til? Dette er et diskusjonsforum.
Piccolo's Avatar
Trådstarter
41 2
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det var en lang setning som det ikke var så alt for lett å skjønne meningen med, nei. Hva vil du fram til? Dette er et diskusjonsforum.
Vis hele sitatet...
pratet meg bort der ja.. er dette noe jeg burde bekymre meg over? kan det slå tilbake la åss si om 1+ år?
Sist endret av Piccolo; 5. juli 2018 kl. 22:33.
Hvis det var et engangstilfelle så har du neppe pådratt deg noen alvorlige skader. Ved enkelthendelser som dette er den største risikoen akutte hjerterytmeforstyrrelser og oksygenmangel. konsekvensene av dette ville man merket ganske umiddelbart.
Sist endret av mentalmelt; 5. juli 2018 kl. 22:36.
Hvis du lurer på om man kan bli preget i senere tid så er svaret ja. Hvorvidt ditt første innlegg er et første snikende tegn på dette gjenstår jo å se..
Jeg har bekjente som har sniffet mye bensin, lim m.m. og de har definitivt fått senskader.
Høres ut som du er godt over 16 idag da, og du vil nok ikke plutselig bli mongo imorgen for eksempel. Har du tatt skade av dette så har du nok merket det ganske umiddelbart og ikke x antall år etter.