Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4805
Hei.. Jeg var i Amsterdam i 08 og prøvde Magic Mushroom for andre gang.. det var en kjempefin opplevelse.. men dette var rundt Cannabis Cup tider og jeg var i en smartshop for å kjøpe noe salvia og da jeg kom ut fra smartshopen så ble jeg stoppet av ett filmteam som ville intervjue meg om hva jeg synes om at Magic Mushrooms skulle bli ulovelig i Amsterdam og ettersom jeg forsto hele Nederland etter 01 Desember. og så pratsom som jeg er så dro jeg fram en del morsomme ting og blant annet en del sistert fra Joe Rogan hehehe;P men samma det.. Poenget er: Er det noen som vet hva mer som er skjedd ? og om det fortsatt er mulig å skaffe der nede ? Eller om noen vet om hvor man KAN få tak i det der nede ? selv om det evenuelt er litt underbordet:P ?

Altså grunnen til at det ble ulovelig var vist pga at en jente hadde trodd hun kunne fly og hoppet ut fra 6 etasje fra en bygning eller noe.. ,men hun hadde blandet det med kokain og noe annet også da.. har ikke gått noe nøyere inn på historien og bryr meg ikke heller om hva hvor eller hvordan ..


Jo også en ting til? Vet noen om det er lovelig å ta med seg Growkit fra Amsterdam til Norge ? Hvordan er loven når det gjelder slikt ? Er sporer lov eller er kun selve growkittet uten sporer lov.. Jeg går utifra at de selger det enda ? men ikke vet jeg.
Det er ulovlig.
Men er vel utrolig lett og skaffe, Magic Mushrooms akkuratt denne typen er jeg ikke sikker på, men kan si det med 96% sikkerhet
Jeg var i Amsterdam for ca 2 mnd siden og fikk kjøpt shrooms uten noe problem
Sitat av Sykfyr Vis innlegg
Jeg var i Amsterdam for ca 2 mnd siden og fikk kjøpt shrooms uten noe problem
Vis hele sitatet...
Var selv i Amsterdam i sommer, og var innom flere butikker som solgte sopp.
shrooms finnes fortsatt i amster..
Si fra vis jeg tar feil men shrooms er vel ulovelig men truffels er lovlig?
Var det jeg ble fortalt og vi fikk tak i truffels
Såvidt jeg vet er trøffler fortsatt lovlig, men sopp er ikke. Uansett så tviler jeg sterkt på at det vil være noe problem å få tak i sopp der nede. Om ikke smatshops får lov til å selge sopp lenger så går nok industrien "under jorden" som alt annet, og de lokale dyrker som bare det og selger til turister osv.

Lenge siden jeg har vært i Amster nå, så hvordan det ligger an i år 2010 vet jeg ikke, men det er nok langt ifra vanskelig å få tak i noe sopp. Om du ikke finner i smartshops så finner du nok uansett ett sopphode som kan hjelpe deg, bare å holde øynene åpen.
Sist endret av Frater L.S.D.; 4. juni 2010 kl. 03:47.
I fjord da jeg var i Amsterdam gikk jeg bare inn på Innerspace og spurte den hyggelige piken som sto bak disken.
Hun begynte med å fortelle at det var blitt ulovlig og at hun syntes det var dumt.
2 min inne i samtalen drar hun opp en paperbag som hun har ferdig oppdelte gram med Hawaian magic mushrooms

Er bare til å komme i kontakt med betjeningen i diverse headshops så skal nok det gå bra

Legger ved link til Innerspace siden det var der jeg fikk ordna :P
Innerspace
Ikke for å kuppe tråden, men nå er det jo uansett slått fast at det er sopp å få tak i. Jeg lurer på om noen vet noen fine plasser å trippe i Amster? Har sett nok briter frike ut på sopp i Red Light til at det frister
Sitat av Saape Vis innlegg
Ikke for å kuppe tråden, men nå er det jo uansett slått fast at det er sopp å få tak i. Jeg lurer på om noen vet noen fine plasser å trippe i Amster? Har sett nok briter frike ut på sopp i Red Light til at det frister
Vis hele sitatet...
Husker ikke hva stedet heter, men er en campingplass litt utenfor sentrum. Bare og ta metroen. Ved siden av denne campingen ligger en gigantisk park, med en liten koselig insjø og nok av ting og se på mens du tripper
Mener å ha lest et sted at det kun var tørket sopp som var ulovlig mens "fersk" sopp fortsatt er lovlig. Skal se om jeg finner en link eller noe.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Mener å ha lest et sted at det kun var tørket sopp som var ulovlig mens "fersk" sopp fortsatt er lovlig. Skal se om jeg finner en link eller noe.
Vis hele sitatet...
Det var vel det som var grunnen til at sopp var lovlig før 01.12.08. Det ble regnet som ferskvare.
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Husker ikke hva stedet heter, men er en campingplass litt utenfor sentrum. Bare og ta metroen. Ved siden av denne campingen ligger en gigantisk park, med en liten koselig insjø og nok av ting og se på mens du tripper
Vis hele sitatet...
Vondelpark?

Det beste Amsterstedet å trippe
Greit, jeg var litt for rask i mitt forrige innlegg. var trøfler vi spiste når vi var der i vinter, så ikke noe til sopp, nei. men som flere her sier, det er nok fortsatt lett å få tak i.. vondelpark er en stor og fin park med masse forskjellige folk, alltid noe å se på.. en kan sitte der hele dagen...
Trådstarter
9 0
Flott TUSEN TUSEN takk for kjempefine svar.. og den parken ser jo helt fantastisk flott ut
Dette blir en fin sommer føler jeg:P
Er det noe forskjell på trøfler og sopp angående effekt?