Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 9878
Noen som vet hvor man får kjøpt billig aluminiums balltre? De på kelkoo.no er 300kr +.
Sitat av damn1 Vis innlegg
Noen som vet hvor man får kjøpt billig aluminiums balltre? De på kelkoo.no er 300kr +.
Vis hele sitatet...
Generelt alle XXL butikkene!
Trådstarter
10 8
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Generelt alle XXL butikkene!
Vis hele sitatet...

XXL var små dyrt. Fant billigere på Finn.no
Hva er galt med tre balltre, de knuser bein i kroppen som det skulle vært fyrstikker. Antar at det er det du skal bruke det til

Max
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Man kan også lett skru skruer inn i balltre av tre, og de er tunge og massive, så man får god sving med de. Aluminiumsballtre er også hule
Kanskje han ikke er ute etter å ta livet av noen...
Sist endret av Don Veto; 27. februar 2010 kl. 19:40.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ja, hvis du bare vil skade de for livet kan du bruke korte skruer.

Neida

Er det noe gunstig og spille på vinteren da? Innebaner?
kan du ikke bare finne deg et jernrør hvis du skal ta noen?? så slipper du å kjøpe, det er bare å stikke på nærmeste skrothaug og plukke ønsket størrelse..

Men, skal du spille med ball har jeg ikke sett noen andre som selger til noe billigere enn det du allerede har funnet.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Ingen som har tenkt på at han kanskje skal slå ball med balltreet sitt?
Vis hele sitatet...
Tenkte akkurat på det samme.
Al-balltre gir en fin metallisk lyd, selv om jeg personlig foretrekker godt gammeldags treverk.
Trådstarter
10 8
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Tenkte akkurat på det samme.
Al-balltre gir en fin metallisk lyd, selv om jeg personlig foretrekker godt gammeldags treverk.
Vis hele sitatet...
Jesus folkens, gjeng med gærninger hehe ja det er faktisk snakk om innebane, og det gir faktisk en fin metallisk lyd av å slå ballen.

Hadde jeg vært ute etter å knuse noen så kunne jeg like gjerne ha brukt jærn rør som tidligere nevnt hehehe

Men det var altså ikke det jeg er ute etter
Når man spør etter alu-balltre i et underforum kalt "undergrunn" er det kanskje ikke så rart at man tenker i retning vold, og ikke sport.
Trådstarter
10 8
Sitat av Bercedes-Menz Vis innlegg
Når man spør etter alu-balltre i et underforum kalt "undergrunn" er det kanskje ikke så rart at man tenker i retning vold, og ikke sport.
Vis hele sitatet...
La meg forklare litt her. Slik jeg ser det, så er det ikke noe sports forum her, derfor valgte jeg undergrunn, for der var det en mer naturlig plass å finne alu.batreer på
Får mann ikke alu-balltre som er fylt opp med noe sand lignende greier også ?
Kan jo gjøre det selv, er jo som oftest en propp i enden man kan plukke ut, og bare helle sand oppi.
Trådstarter
10 8
Sitat av ReOB Vis innlegg
Kan jo gjøre det selv, er jo som oftest en propp i enden man kan plukke ut, og bare helle sand oppi.
Vis hele sitatet...
Enten det eller så borrer de hull i enden, fyller med sand og tetter igjen. Men blir aaaaltfor tungt til å svinge med. Med mindre du er Arild Haugen hehe.
Trådstarter
10 8
Litt tilbakemelding.

Da har jeg fått aluminiums balltreet. Jeg kan si at jeg anbefaler det til alle som har lyst på en smooth nice looking balltre var verdt 250kr.

Takk for alle svar og tilbakemeldinger!
Sitat av damn1 Vis innlegg
Litt tilbakemelding.

Da har jeg fått aluminiums balltreet. Jeg kan si at jeg anbefaler det til alle som har lyst på en smooth nice looking balltre var verdt 250kr.

Takk for alle svar og tilbakemeldinger!
Vis hele sitatet...
Fant du dette på en nettshop, eller lokal sjappe?
Alle tror at fyren skal ta knekken på noen med engang det er snakk om balltre..

Noe som vet hvor jeg kan kjøpe golfkøller BTW?
Trådstarter
10 8
Sitat av Vangen Vis innlegg
Fant du dette på en nettshop, eller lokal sjappe?
Vis hele sitatet...
Kjøpte den her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20575183

Sitat av AndaRockaz Vis innlegg
Alle tror at fyren skal ta knekken på noen med engang det er snakk om balltre..

Noe som vet hvor jeg kan kjøpe golfkøller BTW?
Vis hele sitatet...

Haha, ikke sant? skal med golfkølle? knekke på noen? hehe
lær deg å sloss amatør hva er motivet for å banke opp noen med et balltre? sikkert bare noe fjortis tull som vanlig.
å jeg skal love deg den dagen du møter på din motmann så hjelper balltre fint lite.
Trådstarter
10 8
Sitat av 4858fkggjf Vis innlegg
lær deg å sloss amatør hva er motivet for å banke opp noen med et balltre? sikkert bare noe fjortis tull som vanlig.
å jeg skal love deg den dagen du møter på din motmann så hjelper balltre fint lite.
Vis hele sitatet...

Ta å slapp av da. Dette er "undergrunn" ikke "moralpreikgrunn". Å ingen her har sagt at de skal bruke balltre eller golfkølle til å slå ned folk. Les tråden du

Mange har aluminiums balltre hjemme for pynt.....ja for pynt hehe
Sist endret av damn1; 2. mars 2010 kl. 19:44. Grunn: skrivefeil :-P
hahahahaha sikkert bare hypotetisk diskusjon som vanlig
Sist endret av 4858fkggjf; 2. mars 2010 kl. 21:40.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
10 8
Her er hjemmesiden - http://alu300.webege.com/
aluballtre til 300,- på sporten..
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Så det var nevnt at aluminiums balltrær er hule.. Et brødrepar, to gamle kompiser, med lite vett for hva som er sunt, kjøpte og brakk opp par hundre gamle termometere og fylte et balltre omtrent en tredjedel opp med kvikksølv. De tenkte som så at dette jo var et flytende metall, så det var tungt og det flyttet seg lett rundt inni der så balltreet fikk moment.. Ikke noe som anbefales.. Man kan smelte litt bly i toppen av balltreet? Sorry for skrivefeil, har bare iPod for øyeblikket
Mulig det er blitt skrevet tidligere i tråden, men hvis en skal ha mer tyngde i et aluballtre er det en velbrukt medtode å fylle det med sand.
Noen har allerede hull i bunnen, og for de som ikke har det er det bare å borre opp i skru inn en bolt. Skal nevnes at de kan bli ganske uhåndterlige hvis en ikke er i overkant veltrent, og da er det vel egentlig liten bruk for en tyngre balltre..
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Så det var nevnt at aluminiums balltrær er hule.. Et brødrepar, to gamle kompiser, med lite vett for hva som er sunt, kjøpte og brakk opp par hundre gamle termometere og fylte et balltre omtrent en tredjedel opp med kvikksølv. De tenkte som så at dette jo var et flytende metall, så det var tungt og det flyttet seg lett rundt inni der så balltreet fikk moment.. Ikke noe som anbefales.. Man kan smelte litt bly i toppen av balltreet? Sorry for skrivefeil, har bare iPod for øyeblikket
Vis hele sitatet...

Dette vil jeg anta er Norges dyreste aluminiums balltre?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hehe, de kjøpte en stor pose på loppemarked, jeg mener de betalte 600kr kr for den, så ja, det blei vel omtrent det.. Så sprakk det også etter to uker...
Trådstarter
10 8
Sitat av risengryn Vis innlegg
aluballtre til 300,- på sporten..
Vis hele sitatet...

Forskjell mellom 300 og 200kr

Sitat av Ffojt Vis innlegg
Så det var nevnt at aluminiums balltrær er hule.. Et brødrepar, to gamle kompiser, med lite vett for hva som er sunt, kjøpte og brakk opp par hundre gamle termometere og fylte et balltre omtrent en tredjedel opp med kvikksølv. De tenkte som så at dette jo var et flytende metall, så det var tungt og det flyttet seg lett rundt inni der så balltreet fikk moment.. Ikke noe som anbefales.. Man kan smelte litt bly i toppen av balltreet? Sorry for skrivefeil, har bare iPod for øyeblikket
Vis hele sitatet...


Hmm....kvikksølv i alu balltre? det skal jeg prøve heheh.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Så det var nevnt at aluminiums balltrær er hule..
Vis hele sitatet...
De er hule, men de dyrere modellene er trykksatt med nitrogen slik at balltreet skal holde sin opprinnelige form.
Om dette balltreet du nevner var av en slik modell er det ikke rart at det sprakk.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Så det var nevnt at aluminiums balltrær er hule.. Et brødrepar, to gamle kompiser, med lite vett for hva som er sunt, kjøpte og brakk opp par hundre gamle termometere og fylte et balltre omtrent en tredjedel opp med kvikksølv. De tenkte som så at dette jo var et flytende metall, så det var tungt og det flyttet seg lett rundt inni der så balltreet fikk moment.. Ikke noe som anbefales.. Man kan smelte litt bly i toppen av balltreet? Sorry for skrivefeil, har bare iPod for øyeblikket
Vis hele sitatet...
...god gammal vandrehistorie høres det ut som. Kjapt overslag tilseier at det burde bli nærare 20kg skvulpande væske inni balltreet. Rimelig uhåndterlig vil eg påstå! Et vanlig termometer inneheld ifølge wikipedia mellom et halvt og tre gram, og dei ville altså ikkje trenge 'et par hundre', men en god del (5-20000) tusen termometer.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hehe, det er jo selvfølgelig valgfritt om man tror på det eller ei, men historien er nok sann... Kan godt hende de brukte mye mindre kvikksølv enn jeg sa, men kvikksølv brukte de.. Igjen, valgfritt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Max_Minus Vis innlegg
Hva er galt med tre balltre, de knuser bein i kroppen som det skulle vært fyrstikker. Antar at det er det du skal bruke det til

Max
Vis hele sitatet...
Er ikke bare bein du knuser, hele balltreet knekker. trust me