Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 630
Heisann..

skal ha inn en Youtube video i powerpoint (2003) men er ikke sikker på åssen jeg skal få det til, eller om det er mulig i det hele tatt..fint hvis non her kunne hjlpe meg med det
<33
<33's Avatar
Trådstarter
jo takk, men prøvde og lage en hyperkobling, men funka ikke fordet... har googla, men tror jeg ikke gidder og begynne å konvertere..

edit: ble litt klønete forklart: Får satt in hyperkoblingen, men må thøyreklikke for å få den opp, og blir litt klønete og avslute visningen for trykke på koblingen og starte presentasjonen igjen etter filmen, hvis du skjønte hva jeg mente
Sist endret av <33; 25. februar 2008 kl. 15:50.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
PHP har overhodet ingenting med video i den HTMLen du eventuelt spytter ut. Du setter det inn på nøyaktig samme måte som du ville satt inn video i ei vilkårlig HTML-fil.

Edit: lese for faen - lese. Eg leste vitterlig php i emnetittelen. Sorry.
Sist endret av vidarlo; 25. februar 2008 kl. 17:13.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
hmm, men har ikke peil på åssen jeg setter inn en video i en vilkårlig HTML fil..

har du en lett smørbrødoppskrift på dette?