Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 9296
Heisann! Jeg kom selv akkurat hjem fra legevakten. Jeg og to kompiser bestemte oss for å kjøre ski i ellevetiden. Der vi vokste opp har vi et lite skianlegg, og vi pleier å starte trekket på natten for å få litt privat kjøring. Jeg hadde noe god bønne liggende, så vi røyket noen jonere før vi dro, og tok en med oss for å ha i løypen. Alt gikk vel, vi storkoste oss i noen timer, bygget et lite hopp og cruiset. For dere som syns dette er merkelig oppførsel, er vi alle ski-entusiaster og snøen har såvidt lagt seg hvor jeg bor.

Etter en god del cruising og hopping gikk det galt. Jeg trynte i landingen av hoppet, og slo hodet i en stein. Ettersom jeg var meget godfjern, hadde jeg problemer med å bestemme meg om hodet mitt var normalt, eller om jeg hadde hjernerystelse. Jeg tok av meg luen og så store mengder blod. Før jeg visste ordet av det, fant jeg meg selv i å rope: "Faaaaaen, ikke igjen". Derfra var det rett til legevakten, som fant ut at jeg ikke hadde hjernerystelse, men et kutt som måtte fikses.

Så spørsmålet mitt er følgende: Noen andre enn meg som har skadet seg mens de var ruset? Dersom du husker, fortell!
Første uka i Vardø på vgs, dro jeg ut å ble kastet ned trappa.

har ikke mere å si gale folk
Katy Perry <3
Våknet en morgen med utrolig sår nakke, rygg og rumpe. Ble faktisk litt bekymret. Fant i ettertid ut at jeg kun hadde aket med ned en sti (midt på sommeren, vel og merke), falt ned en veranda og snublet i fortauskanten!

Lucky me
Sist endret av saxoni; 29. desember 2011 kl. 05:02.
Føler jeg legger på meg flere kilo hver gang jeg har munchies.

Pluss at jeg har en tendens til å bli mildt suicidal i fylla. Ikke drepe meg selv, kutting og sånt.
Snakket med lege, det skyldes vist stress osv.
Nok en grunn til å ikke drikke for min del.
Sklidd på ryggen ned et par-tre trapper. Har også kronisk smerte i ryggen og nakken som jeg er ganske sikker kom da jeg i blackout nesten brakk nakken. Må slutte å drikke...
freerunning i fylla!
det var morro det til jeg skulle hoppe over et gjerde og det svartna helt for meg og jeg våkna på bakken, ble ikke noe mere enn et stygt skrubbsår på albuen og vondt i hodet dagen etterpå(usikker på om det var fylle syke elle slått hodet)

var ikke vondt der og da tho, men var merkelig og rive opp såret(med et uhell) da jeg skulle sitte på buss noen dager etterpå, og begynte og blø som faen! var ikke spessielt vondt men skikkelig ubehagelig siden jeg skulle sitte på bussen i 2 timer xD
Satt på ett veranda gelender og snakka med en kompis som sto foran meg. Mista balansen og falt fremover og fikk siggen hans i panna, over øyet. Litt av håret tok visst fyr også Våkna dagen etter på med en kul i panna og blod i ansiktet, husker ikke noe.. Brakk/forstuet tærne etter å ha gått på samme dør karmen tre ganger, på en kveld. Velta med mc og fikk den på kneet, gjorde satans vondt(!)

Har flere, men blir så knotete å skrive på mobil.
styrtet 0,5 dl sprit første gangen jeg drakk sprit da jeg var 13 ellernoe sånt "skulle være tøff var en del eldre til stede som da var rundt 18-20" gikk opp tok tlf til foreldrene mine og sa jeg sov hos kompisen min la på etter det husker jeg ikke spesielt mer fikk høre jeg hadde ramla ned trappa 2 ganger og løpt ut og tryna og sovnet ute..

da jeg våknet dagen etter lå jeg på sykehus med 11500 tusen i nyre verdier og de skal normal ligge på 100-500... så var i stor fare for og få dobbel nyre svikt.. hadde også et par øre leger innom som fortalte meg at høyere trommhinne hadde sprekt og jeg var mega hoven i armen og ansiktet pga dødt vev som nyrene rett og slett hadde blitt for overbelastet til og renske opp i.. denne alkoholen ble konsumert rundt 20.00-21.00 og da jeg ble funnet kl 03.00 om natta hadde jeg fremdeles 2,7 i stigende promille så antar at denne promille har vært sky høy tidligere på natta..

sa også da jeg ble vekket av ambulanse personel og far mi: (jeg er ikke full!)

værste av alt er at ambulansen nektet far mi og bli med i starten fordi han hadde drukket litt...

våknet vel med 6-7 leger på rommet 2 ifra akutten + avd ledere + nyre leger and so one.. de fortalte at jeg var heldig som var i live og at hvis jeg hadde ligget til dagen etter ville jeg vært død.. ble 4 dager med opphold på sykehus og 21,5 liter intr for og rense nyrene.. måtte også ta blodprøver vær 3-4 time døgnet rundt og det kunne de ta kun i den ene armen pga jeg hadde intravinøst i den andre så det ble 2 dager med stikking i ene armen og 2 dager med stikking i den andre, måtte også ta prøver i fingern husker ikke helt for hva.. jeg måtte også pisse på flaske vær gang jeg skue på dass for de skue sjekke ph osv osv...

grunnen til at jeg ble reddet den kvelden er fordi jeg sa jeg skue komme hjem og hente tannbørste så gues i was lucky..

min værste ulykke hvis det kan kalles det
Sist endret av mr-martinss; 29. desember 2011 kl. 05:34.
Må nesten dele en til. Vi var en gjeng på 60-70 stykker som hadde leid et samfunnshus langt fra sentrum, og hadde planlagt å ha tidenes fyllekalas der. Det var en syk opplevelse. Alle ble helt vanvittig fulle, og noen startet å knuse ting. Blant annet kan jeg huske å ha spilt bowling med ølflasker og billiardkuler. Jeg og tre kompiser fant en liten klubb som tilfeldigvis var åpen, og vi gikk inn for å sjekke trykket. Vi skrudde musikken på full guffe, det var blinkende lys og det ble helt vill stemning. Mens vi danset for harde livet (Vi var meget godt beruset, kun alkohol), tok en venn tak i en 10kilos barkrakk, og kastet den i bakken. Jeg ble ekstremt pumpet av dette, sprang bort og sparket stolen alt jeg klarte. Stolen fløy inn i veggen og gikk i tusen biter, og det samme gjorde tåen min.

Haha, for en helg. Bør vel nevnes at vi fikk et erstatningskrav på over 30.000, men de ønsket oss velkommen tilbake!
utallige småskader i fylla. Jeg har kun hatt en stor ulykke mens jeg var rusa, på alkohol. Jeg var på bursdagsfest, drakk først en sixpack, deretter 0,75L 20% sprit (var under 20 da). og deretter et melkeglass med +-60% sprit.

Det endte med et stup fra en liten veranda ca. 1 meter høy, ned i asfalten, med hodet først. Det gikk heldighvis helt fint med meg.

Ellers er vell det værste som har skjedd under hasj-rus at jeg fikk vondt i magen etter en ekstrem munchekveld.
Her er diverse hendelser i tilfeldig rekkefølge jeg har vert utsatt for i beruset tilstand.

Syklet av et hustak, landet med bakhodet på en stubbe. Måtte sy 4 sting for så å gå tilbake til festen.

Fant et åpent parkeringshus, kjørte handlevogner ned 3 etasjer før jeg falt av og skadet hofta. (Kompisen brakk håndleddet)

Fant ut at det var kult å ha lysstoffrør i buksa, gikk rundt med dette og fikk en mengde kutt på lår og knær.

Smalt en ølflaske i hodet, 3 sting.

Lå inni et traktorhjul ned en bakke, resulterte i en skulder ute av ledd samt oppkast.

Dress-sko på glattisen førte til at jeg skrapa opp hele ansiktet.

Hoppa fra ei bru ned på betongdekke i Sveits, ødela hælen.

Det er så utrolig mange flere uheldige/idiotiske skader, dette var bare dem jeg kom på i farten.
Det må legges til at alle skader i alkohol-rus ble somregel møtt med latter rett etter hendelsen.

Har bl.a. fått en på trynet i hasj-rus, da ble jeg mer nervøs for om jeg hadde ødelagt meg skikkelig. I mangelen på speil sprang jeg rundt å lette etter noe som kunne reflektere ansiktet mitt. Dette var på en hytte som lå ved vannet. det endte opp med at jeg veltet uti vannet som var omtrent 5cm dypt og følte at jeg ikke kunne svømme.
En sommer for en stund siden, så byttet jeg og en kompis på å stikke røyken vår å låret på hverandre. Stikk, fyr på røyke, bli stikket, tenne på røyken og so on. Jeg hater alkohol, jeg blir alltid helt ape.
En gang i vinter presterte en kompis av meg å måtte sy 10 sting etter å ha slått seg selv med en ukulele i hodet. Hvorfor? Han lurte på om den var lett å ødelegge. Deretter 1000 kr i taxi til legevakta. En fantastisk kveld som sent vil glemmes
Sist endret av knewt_; 29. desember 2011 kl. 07:07.
Enkelte av mine skader (alt relatert til alkohol)
1. Dritafull som passasjer i bilkrasj (elleve brudd i venstrebeinet + hull i hodet)
2. Dritafull oppi et bål på en strand (sterk 2.grads forbrenning på hele indre leggen av venstrebeinet + diverse andre brannsår)
3. Dritafull på stjålet sykkel nedover en bakke (knuste tenner etter møte med asfalt + skrubbsår over alt)
4. Dritafull på mange nachspiel (brannsår på skuldrene etter mine dårlige forsøk på windmill (breakdance)

Ellers har jeg vel knekt noen fingrer og blødd en del etter trynings og slikt
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Tja.. Skade og skade, våknet med en Trollface tattoo på brystet etter en fuktig natt på byen med gutta i Berlin.
Ikke noen skader egentlig, men er alltid så jævlig støl i alle musklene etter å ha vært full, gjør som regel vondt i 2 dager etterpå.
Gikk gjennom en skyve dør en gang, resultatet var masse glassskår i armer og bryst.. dreit i ambulanse & sykehus, og kjøpte ny t-shirt og festa videre..

Angrer i dag, da jeg har noen heeftig arr (dama liker dem da)
Jeg har feiret Nyttårsaften på en hytte nord for Nordmarka i Oslo endel år. Hver gang har jeg og en kompis brukt et par dager på å gå på ski gjennom Nordmarka for å komme frem. De andre tar bil og kjører til hytta. Når vi går har vi med og telt og alt det andre pikkpakket i pulker.

Vi kom frem til hytta og hadde en prima dag. De som eier hytta arrangerer alltid masse konkurranser go aktiviteter i løpet av dagen. Blant annet en hoppkonkurranse på ski. Bakken er ubrukelig og det har ingen ting å si om man står eller ikke. Det eneste som teller for å vinne er å være stein gal og satse det man har. Artig. Vi hadde deretter en nydelig aften med sjampis, latter og god mat. Vi dro opp på en topp like i nærheten for å se på fyrverkeri og fyre opp stjerneskuddene våre. Promillen begynte å stige.

Da vi kom ned til hytta etterpå valgte jeg og to til å henge litt i den tidligere nevnte hoppbakken. Vi fant ut at pulkene var fine til å sitte to sammen og hoppe i bakken. Vi trynte og lo i sikkert en time før jeg fant på noe lurt. Jeg tok den ene pulken, løpefart og kastet med ut i bakken på magen. Hoppet nærmet seg og jeg lo av full hals mens snøen pisket meg i ansiktet. Pulken tok hoppkanten og fløy ut i luften. Weeee! Problemet kom i landingen. Nakken var ikke sterk nok til å holde hodet mitt oppe når pulken gikk i bakken, så jeg smalt hodet forover og inn i pulken. Hele hodet mitt fyltes av lyden av nesa mi som knakk og ringingen i ørene var altoppslukende. Blodet fosset og jeg skjønte ingenting. De andre to lå på bakken og lo seg fillete mens jeg satt der forfjamset og prøvde å rette opp nesa igjen. Nydelig...
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Tja.. Skade og skade, våknet med en Trollface tattoo på brystet etter en fuktig natt på byen med gutta i Berlin.
Vis hele sitatet...
pics or didn't happen!

Drar den damer eller?
Vi har en tendens til å gå lange turer mens vi er fjerne, så jeg pleier å våkne opp støl over hele kroppen, og ganske sliten.. Ikke noe verre enn det da, vi er ganske forsiktige.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg har feiret Nyttårsaften på en hytte nord for Nordmarka i Oslo endel år. Hver gang har jeg og en kompis brukt et par dager på å gå på ski gjennom Nordmarka for å komme frem. De andre tar bil og kjører til hytta. Når vi går har vi med og telt og alt det andre pikkpakket i pulker.

Vi kom frem til hytta og hadde en prima dag. De som eier hytta arrangerer alltid masse konkurranser go aktiviteter i løpet av dagen. Blant annet en hoppkonkurranse på ski. Bakken er ubrukelig og det har ingen ting å si om man står eller ikke. Det eneste som teller for å vinne er å være stein gal og satse det man har. Artig. Vi hadde deretter en nydelig aften med sjampis, latter og god mat. Vi dro opp på en topp like i nærheten for å se på fyrverkeri og fyre opp stjerneskuddene våre. Promillen begynte å stige.

Da vi kom ned til hytta etterpå valgte jeg og to til å henge litt i den tidligere nevnte hoppbakken. Vi fant ut at pulkene var fine til å sitte to sammen og hoppe i bakken. Vi trynte og lo i sikkert en time før jeg fant på noe lurt. Jeg tok den ene pulken, løpefart og kastet med ut i bakken på magen. Hoppet nærmet seg og jeg lo av full hals mens snøen pisket meg i ansiktet. Pulken tok hoppkanten og fløy ut i luften. Weeee! Problemet kom i landingen. Nakken var ikke sterk nok til å holde hodet mitt oppe når pulken gikk i bakken, så jeg smalt hodet forover og inn i pulken. Hele hodet mitt fyltes av lyden av nesa mi som knakk og ringingen i ørene var altoppslukende. Blodet fosset og jeg skjønte ingenting. De andre to lå på bakken og lo seg fillete mens jeg satt der forfjamset og prøvde å rette opp nesa igjen. Nydelig...
Vis hele sitatet...
kule venner du har :P
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
pics or didn't happen!

Drar den damer eller?
Vis hele sitatet...
Link til Dropbox galleri

Ville vel være i overkant å si at den "drar damer", men jeg anslår min pussy-hit percentage til å være omtrent det samme som før
Jeg var på fylla på en hjemme alene fest, kjente bare et par stykker der. Etter hvert ble jeg kjent med en trønder som hadde myye sprit med seg og vi begynte å shotte. Vi bestemte oss for å ta siste buss hjem og jeg var den som var mest drita. Vi trodde ikke vi rakk bussen så vi måtte løpe i 10 min(?) og jeg tryner.
Våkner opp dagen etter med en bukse med blod på knærne, skrubbsår i tinningen og en blodig skjorte..
Har fått en del brannskader i munn og gane etter alt for ivrig pizzaspising. Glovarm ost og cannabis.
Jeg fester en del med skatere/down-hill longboardere. Disse gutta kan å kjøre brett, og gjerne fort og hardt. Selv suger jeg sånn passe med skateboard under beina(jeg har kjørt i mange år, men de siste 4-5 årene så er det kun på cruise-basis).
Det man gjerne gjør er at man sitter å drikker øl et sted, så finner folk ut at vi må dra dit eller dit for der finnes de og de. Og da kjører man brett selvfølgelig....
Det å holde følge med hard core-skatera er ikke alltid like lett, spesielt om man har drukket litt. Dette har da ført til en del fall og mindre skader.
Og det har også hendt at jeg har "funnet igjen" gamle kunster fra da jeg faktisk skatet street og prøvd disse. Har fått noen heftige fall etter jeg har testet feks 360 ned trapper i ruset tilstand.

Ellers er jeg veldig stødig i fylla og skader meg sjelden. Jeg er også ganske hardfør så om jeg har gjort teite ting så har det som regel kun ført til noen høye banneord ol. Men det jævla skateboardet må jeg lære meg til å legge igjen hjemme, så får jeg heller ta taxi som normale folk.
Var 14 år gammel og drakk meg møkkings på brennvin, litt senere tryna jeg på asfalten, fikk kjøttsår rett under haka og turte faen ikke ringe pappa.

Endte opp med at jeg sovna og når jeg våkna var skjorta full av tørket blod og haka hadde et svært kutt, som burde ha vært sydd.

Ble fort busta, så morale of the story: Gi unga dine klar beskjed om at de kan ringe om de er dritings og har problemer, og at de da får hjelp uten kjeft. Fordi det er jevla naturlig og prøve alkahol i 14 års alderen
For et over et år siden skadet jeg hånda mens jeg var ruset på 7-8 rivotril tabeletter og du ser det fortsatt på knoklen på neven min...
kutta meg stygt i munnen da jeg trodde noen tornebusker var sånn lange sure godterier.
Sitat av Yazzie Vis innlegg
kutta meg stygt i munnen da jeg trodde noen tornebusker var sånn lange sure godterier.
Vis hele sitatet...
LOL! ser det for meg, haha
hva var du ruset på?
Sitat av MercedesE Vis innlegg
LOL! ser det for meg, haha
hva var du ruset på?
Vis hele sitatet...
alkohol, blir litt tilbakestående når det blir for mye.
Våknet opp med pølsearr på både armer og hals etter en desiliter ghb hadde blitt intatt. Uforsvarlig... Indeed.
Valium å snowboard, jeg lander de fleste varianter av backflips typ. rodeo7 osv.
Etter et par valium tenkte jeg skulle ta det til neste høyde å lande dobbel backflip, det gikk ikke og jeg plages enda med nakke, skuldre og rygg.
Du skulle spart valiumen til etter du hadde landa og skada nakke, skuldre og rygg.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Du skulle spart valiumen til etter du hadde landa og skada nakke, skuldre og rygg.
Vis hele sitatet...
Fikk no flotte piller av legen, husker ikke hva de het, men de slo meg rett ut og over i zombie mode
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Knekt foten i fylla.
Blitt slått ned i fylla.
Forstuet foten i fylla.
"Knust" handa pga murvegg, også i fylla.
Diverse kutt osv, i fylla.
Snublet i fylla.
Garantert pådratt meg et par hjerneskader, etter fylla.
Kjørte en del fmx i yngre dager og mestra en god del triks. etter et godt inntak med div piller, amfetamin øl og en joint så fikk vi trua på og ta oss en tur på campen. skulle bare ta et lite hopp på rampa uten triks.. Noe som endte i at jeg hadde feil gir og høyt turtall så jeg fløy til helvete og brakk kragebein, høyre ankel og arm, fothvileren stod fast i leggen på toppen av det hele..

ellers er det vel en del andre ting som har skjedd som ikke var så heldig..

-Passasjer i bilkræsj som endte i flere brukne ribbein.
-Våkna etter en god stund på rangel med inntak av div droger og hadde en jævla kniv i låret
-Kneskål ut av posisjon etter trynings på is ( skulle bare hente posten.. )
-Skulle dele en flaske til og røyke bøtte, noe som endte i et satans kutt i tommelen og en venninde som er sykepleier sydde det sammen.
Det var litt av det som har fåregått under div tilstander :P
Ingen skade skjedd enda, annet en at jeg våkna engang i en gammel buss, 35 minus, våkna av at jeg frøs litt, så gikk jeg i en innendørs minibank og sovna der, husker bare at folk kom og gikk, det var jo morgen, i en uke dag til og med.

Rart, eneste gang jeg har skada meg selv er faktisk når jeg har vært edru, med cross sykkel, i fylla har jeg kjørt med mange forskjellige kjøretøy, men har aldri vært nært av og kræsje, men der jeg har kjørt er det nesten aldri andre kjøretøy ute og kjører, hadde aldri kjørt i fylla på byen hvor det er mange andre kjøretøy, og trangt etc.

Fyllekjøring episodene mine har for det meste vært med andre kjøretøy en bil da, har bare fyllekjørt med bil ett par ganger cirka ++, ikke noe jeg gjør med mindre man er nødt.
Sist endret av Yoshii; 30. desember 2011 kl. 11:01.
jeg skulle være awsome i russetiden og ta backflipp fra bilen våres, ente da med at jeg tok magaplask og landet rett på bakken. Oppkast og knekt nase :P

Brukket hånd på flat bakke da jeg snublet i et hull... forstår forsatt ikke at det går ann måtte sy 5 sting
Alkohol + Imovane
Våknet av at politiet og noen sykepleiere vekte meg. Hadde sovnet i parkeringshuset på sykehuset med en kniv i låret.
Det verste er at det siste jeg husker er at jeg slo på Nyan cat på heftig volum tidligere den kvelden.

Forklaringa har jeg bestemt meg for å ikke finne ut av.
Sitat av Yazzie Vis innlegg
kutta meg stygt i munnen da jeg trodde noen tornebusker var sånn lange sure godterier.
Vis hele sitatet...
Drita sa du? Trodde du tornebusken var en godteriskål? Eller var dine venner så snill med deg at de la tornebusker i godteriskåla?

Har litt vanskelig for å tro på det du skriver, men det mest underlige kan skje når man er ruset på alkohol.

Alkohol er mye verre enn mange av de andre narkotiske stoffene som er ulovlig.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Drita sa du? Trodde du tornebusken var en godteriskål? Eller var dine venner så snill med deg at de la tornebusker i godteriskåla?

Har litt vanskelig for å tro på det du skriver, men det mest underlige kan skje når man er ruset på alkohol.

Alkohol er mye verre enn mange av de andre narkotiske stoffene som er ulovlig.
Vis hele sitatet...
gikk igjennom skogen, så sier en kompis "Gøbben, du må smake på de her! drid goe", Shitfaced som jeg var, så gjorde jeg det.
skader er det nok av og alle stammer fra fylla historier... (nok et bevis på at alkohol er no dritt)

eneste gangen jeg har skadet meg på annet enn alkohol var i sommer når jeg ikke hadde spist på flere dager, trøkkt i meg alt fra alkohol, pepper, cola og benzoer på en kveld for så å blacke rett ut og stupe med panna først i en brannsikker inngangsdør og lage bulk i den hahaha våkna på gulvet etter noen timer av at kattene til en kompis stod å tittet på meg. var vel blodtrykket som eksploderte antagelig.
Etter en lengre periode med alkohol våknet jeg med et tykt ekkelt rør trøkt ned i halsen i en sykeseng. Skjønte ingenting.

Hadde drukket 3 kvelder på rad ute med mindre mengder mat. Kroppen sa stopp, jeg "sovna" i sofaen på et utested. Voksne og "ansvarlige" som de var på det utestedet så bar de meg ut på trappa der alle sto å røyket. Der ble jeg liggende uten at noen fikk kontakt med meg. De ringte ikke ambulanse før jeg hadde pissa dørvakta på skoene, da hadde de fått nok.

Etter jeg hadde blitt pumpet på sykehuset ble jeg trillet langt avgårde til den avdelingen jeg skulle ligge på til jeg ble edru. Edru kunne jeg umulig ha blitt, for jeg hadde prøvd å sjekke opp en eldre kvinnelig sykepleier som var så snill at hun trillet meg i korridorene til avdeling jeg skulle være.
Kom så fram til avdelingen der jeg fikk saltoppløsning intravenøst samt masse god mat. Nytt sykehus var det også, så jeg hadde alenerom med en slik fancy tv som er hengt opp i et stativ over senga. Sykepleierne var snille og ytet god service.

Ble liggende der hele dagen derpå da jeg ikke hadde noen klær å komme meg hjem i. Klærne mine hadde de klipt opp da de skulle pumpe meg samt overvåke hjerterytme. Fikk til slutt noen bekjente til å komme med nye klær til meg. Siste post før jeg ble utskrevet var at de skulle ta ut nåla som de hadde stukket meg med pga saltoppløsningen. Det viste seg at de hadde truffet feil, så saltoppløsningen gikk ikke inn i blodet. Så da de trakk ut nålen sto det en blodsprut opp som griset til hele rommet. Lo meg skakk ihjel, strålen var tynn men med trykk som det ikke var måte på. Overdriver ikke når jeg sier at den sto over en og en halv meter rett opp i lufta. Sa jeg kunne tørke opp, men det var ikke aktuelt.

Takket pent for meg til sykepleierne som var på jobb da jeg dro. Sa at jeg ikke hadde opplevd makan til omsorg fra helsepersonell de få gangene jeg har hatt kontakt med et sykehus. Det satte de pris på. Kom meg så ut døra fra sykehuset, tente en etterlengtet sigg siden jeg ikke kunne tatt meg en røyk i mangel på klær.

Har etter denne episoden fått meg en støkk, så alkoholforbruket har avtatt kraftig. Kan telle på 5 fingre hvor mange ganger jeg har drukket det siste året. Blir en gang til i morgen, men skal passe på så jeg ikke våkner med en slange i halsen igjen. Anbefales ikke.
Forstuet ankelen i fylla for en to måneder siden, har svake smerter der fortsatt.. burde virkelig slutte å drikke.
Skrubbsår på Knokene etter å ha slått ned maur på en strand, ifølge en kompis var det det jeg gjorde :P Utenom det hadde jeg fått skrubbsår i panna, begge knærne skrapt opp (ødelagt bukse) oppskrubba albuer, skrubbsår på magen (WTF) og en liten kul i bakhodet samt en ekstrem hangover og fylleangst...
1.ste Mai FTW !
En jeg kjenner frøys av seg alle fingrene da han sovna i en snøfonn på vei hjem fra pub'en..

Meg selv er en vandrende katastrofe i alkoholpåvirket tillstand, slått ned med brostein, vinflaske, knyttnever, knivrispet/stukket, vådeskudd langsmed hodebunn, gått så på trynet på sykkel/skateboard/moped.. -nestendrukning,to ganger..

Er noen år siden sist jeg 'tok den ut' så radikalt, men ennå tør jeg ikke feks dra på julebord pga all alkoholen der..
Har arr og skrubbsår på alle ender og kanter over hele kroppen. Albuene, knea, håndledda, hælene, fingrene, tærne, hodebunnen, hoftene, halebeinet og haka er veldig utsatt når jeg drikker. Burde i grunn kutte ut alkoholen.
Det er bra vi har lovlige rusmidler som alkohol som hjelper folk med å få det lille futtet de trenger for å skade andre mennesker som ikke har en dritt med rusen deres å gjøre.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det er bra vi har lovlige rusmidler som alkohol som hjelper folk med å få det lille futtet de trenger for å skade andre mennesker som ikke har en dritt med rusen deres å gjøre.
Vis hele sitatet...
Du fremstår virkelig som verdens største kverulant på nFF. Synes jeg ser kommentarene dine overalt, og hver bidige gang så prøver du å dra igang en rusdebatt for å poengtere at cannabis er synonymt med jesus og sex, det definitivt beste som finnes. Det har seg sånn at cannabis er ulovlig, alkohol er ikke. Lev med det. Og slutt med den jævla off-topic-propagandaen din, begynner å bli drøyt mye av det nå. Hold deg til tema om du først skal kommentere.

Her er sikkert mange kids på forumet som ikke engang er kjønnsmodne enda, som ikke skal trenge å bli eksponert for den legaliseringspropagandaen din. Jeg forstår du liker hasjen din, men slutt å prakk det ned i kjeften på hver og èn. På samme måte som at jeg liker penisen min, men du hadde tvilsomt likt at jeg prakker den ned i kjeften på barna dine.
Sitat av McLovin Vis innlegg
På samme måte som at jeg liker penisen min, men du hadde tvilsomt likt at jeg prakker den ned i kjeften på barna dine.
Vis hele sitatet...
Haha, hvis du skal stjele en vittig sammenligning kan du gjøre det ett sted den passer