Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 12178
Har noen erfaring med å blande LSD og amfetamin?
Hvordan var det?
Digital nomade
trippy's Avatar
Står noe her http://www.bluelight.ru/vb/archive/i.../t-372270.html
Er snakk om ritalin da, ikke amfetamin.
Trenger egentlig konkret svar for blanding av amfetamin og LSD. Ritalin er jo ganske svakt.
Jeg venn av meg tok seg en stripe amfetamin på LSD. Det gjorde han utrolig stressa, og han slet med å holde på kontrollen. Det er selvsagt veldig individuellt hvordan det slår ut, mye avhengig av doseringen på begge stoffene.

Her er en nyhetssak om en person som var ruset på fleinsopp og amfetamin: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=578264
Beklager at jeg kommer med utsagn uten å faktisk ha erfaring men det høres generellt sett ut som en elendig idé, med tanke på amfetaminens semipsykotiske effekter. Med veldig små doser amfetamin, som f. eks. om du skal ta LSD og tabletter du vet inneholder en liten dose amfetamin og forhåpentligvis noe MDMA så kan det sikkert funke greit. Om du bare skal ta litt amfetamin på LSD "for å gjøre det", så blir det veldig individuelt (og i mine øyne en anelse meningsløst).

Er det snakk om å ta amfetamin som man tar amfetamin for så å trippe oppå det hele.. Vel.. Du får nok testet psyken din.
Sist endret av ulldott; 25. oktober 2011 kl. 23:20.
Var det bra eller dårlig speed? Og Hvor stor var doseringen når det gjelder LSD'en?
Det var relativt bra speed. Vet ikke hvor mye LSD han hadde tatt. To lapper ala 50µg hver hvis jeg skal gjette.
En speeda syretripp hørtes ikke behagelig ut.

Nå har jeg lite erfaring med noen av de nevnte stoffene, men ser for meg Donald Duck i en speeda versjon over flere timer, ikke kan virke særlig behagelig.

Er vel meninga at man skal ha en harmonisk opplevelse på Lsd? Da vil jeg tro at med amfetamin, så vil det gi deg det motsatte.
Sist endret av stagg; 25. oktober 2011 kl. 23:23.
Du burde ta LSD alene - rent.
Under trippen kan du tenke på amfetamin og hva det gjør med livet ditt. Da kan det tenkes at du får en a-ha opplevelse.

Amfetamin og psykedelika er på en måte motpoler. Der det ene har potensiale for nedbrytelse av ego og oppplevelser av ærefrykt og ydmykhet står det andre for å styrke ego-et. Det det ene har potensiale til å gi deg innsikt i eget liv og føre til noe oppbyggelig - står det andre for noe ganske annerledes.

Mitt råd er å ikke besudle psykedeliske substanser med amfetamin.
Her kommer nok et utsagn fra en uten personlig erfaring med akkurat dette. Men jeg kjennner en kar som gikk på en kraftig smell etter flein med amf på toppen/slutten. Blir jo ca det samme, det hjalp ihvertfall ikke han den høsten..

Som sagt over så får du nok testet psyken din, jeg ser heller ikke helt poenget. Det er haugevis med andre komboer som ville fristet meg før den der..
Sist endret av pidget; 25. oktober 2011 kl. 23:48.
ville heller hippe flippet/candy flippet noe som skal fungere bra etter hva jeg har lest rundt på forumet her mdma rusen/sopp rusen forsterker LSD`en og omvendt etter hva jeg også har lest/hørt


btw hvorfor døtte i seg amf er jo rein rotte gift!

har forresten uttalige diskusjoner ang lsd og mdma og mescalin med noen venner som påstår at amfetamin er mye mindre skadelig en psycadelica osv osv... så trenger ikke noe diskusjon ang mitt syns punkt på amfetamin bare sa hva jeg mener :P
Sist endret av mr-martinss; 26. oktober 2011 kl. 00:17.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
ville heller hippe flippet/candy flippet noe som skal fungere bra etter hva jeg har lest rundt på forumet her mdma rusen/sopp rusen forsterker LSD`en og omvendt etter hva jeg også har lest/hørt


btw hvorfor døtte i seg amf er jo rein rotte gift!

har forresten uttalige diskusjoner ang lsd og mdma og mescalin med noen venner som påstår at amfetamin er mye mindre skadelig en psycadelica osv osv... så trenger ikke noe diskusjon ang mitt syns punkt på amfetamin bare sa hva jeg mener :P
Vis hele sitatet...

høres ut som om du må sette deg ned og prate litt fornuft i vennene dine! psycadelica er tran i forhold til amfetamin!
Sitat av Bearass Vis innlegg
Du burde ta LSD alene - rent.
Under trippen kan du tenke på amfetamin og hva det gjør med livet ditt. Da kan det tenkes at du får en a-ha opplevelse.

Amfetamin og psykedelika er på en måte motpoler. Der det ene har potensiale for nedbrytelse av ego og oppplevelser av ærefrykt og ydmykhet står det andre for å styrke ego-et. Det det ene har potensiale til å gi deg innsikt i eget liv og føre til noe oppbyggelig - står det andre for noe ganske annerledes.

Mitt råd er å ikke besudle psykedeliske substanser med amfetamin.
Vis hele sitatet...
Det som sies her er helt korrekt. I tillegg synergerer disse to egenskapene slik at man på LSD + stimulant blir psykopat i knollen uten å innse det selv... Tro meg, jeg har prøvd både kokain + LSD og amf/metamf og LSD, jeg fraråder det på det aller, aller sterkeste. - "russisk rullett med egen psyke" blir plutselig en realitet...

Speed + syre er kjent blandt gamle freakere for å være en jævla farlig kombinasjon, psykisk. Å lande fra psykedelika på avtenning eller 2. våkedøgn er ikke ihvertfall ikke særlig smart, det er da hjernen skal samle seg igjen. Jeg vil også fraråde å bruke disse to typene stoffer innenfor en uke mellom hverandre, om ikke mer, for det tar minimum såpass med tid for kroppen og psyken å hente seg inn igjen.

Sopp og amfetamin (+ salvia) har jeg én erfaring med, og det gikk helt greit, drepte forsåvidt nesten avtenningen helt. En kompis av meg har vært våken 5 dager, sovet 4 timer også trippet sopp rutinemessig for å drepe den psykiske delen av avtenningen over flere ukesperioder uten problemer. Skaper tilsynelatende svært lite problemer (så lenge man holder det cool eller low med cannabis) utenom en mer heavy og dypere tripp rent psykisk.

Syre er litt mer "sticky" og ekspansivt psykisk sett, derav er det etter min mening mye farligere å blande med stimulanter pga. dets unike virkemåte. I tillegg så er ikke paranoia, rastløshet og senere nedtur/avtenning særlig kjekt på syre og man får gjerne en så vilter fantasi at "it all makes perfect sense" og den logiske strukturen bak egoet ditt fylles med korttenkt syrejall. Psykose som det også kalles...

Ettervirkningen av å havne i stimulant + LSD-psykose er skremmende og tar noen uker (om du er så heldig) å nøste opp i. Man kan også ende opp med at de 2-3 neste syreturene bærer enormt preg av stimulantpsykose og man må jobbe med det før man i det hele tatt kan komme i gang med selve trippen og faktisk nyte det.
Sitat av mimosah Vis innlegg
høres ut som om du må sette deg ned og prate litt fornuft i vennene dine! psycadelica er tran i forhold til amfetamin!
Vis hele sitatet...
vel du vet hvordan det er med pepper freaks? alt for og beskytte det hærlige og rene amfetaminet! æsj blir kvalm prøvde Mdma osv etter det så bare hva faen er vitsen med og ta amfetamin og kokain osv?!?

hehe holder meg til Mdma stort sett men kunne tenkt meg og testet lsd engang til da jeg hadde en hærlig mix med 7 blå valium og en god promille første gangen jeg prøvde det...

kunne også tenkt meg og testet mescalin igjen da det ble sånn halvveis funk på det pga lappen hadde hatt dårlige forhold før den ble testet...
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
kunne også tenkt meg og testet mescalin igjen da det ble sånn halvveis funk på det pga lappen hadde hatt dårlige forhold før den ble testet...
Vis hele sitatet...
Lapp? Som i "meskalin-lapp"?

En vanlig dose meskalin er 200-300 mg. Lykke til med å få dette på en lapp
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Lapp? Som i "meskalin-lapp"?

En vanlig dose meskalin er 200-300 mg. Lykke til med å få dette på en lapp
Vis hele sitatet...
fikk det på lapp av kompisen min påsto at de skue funke:S kanskje bare piss?

eller er den syra man kan ta ifra kaktuser og meskalin forskjelig?
Sist endret av mr-martinss; 26. oktober 2011 kl. 09:43.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
fikk det på lapp av kompisen min påsto at de skue funke:S kanskje bare piss?
Vis hele sitatet...
Var nok ikke piss at det skulle funke, men det kan umulig ha vært meskalin.
Kanskje DOI, DOB elns. Noe med mikroskopiske doser
Sist endret av Bothrops; 26. oktober 2011 kl. 09:47.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Var nok ikke piss at det skulle funke, men det kan umulig ha vært meskalin.
Kanskje DOI, DOB elns. Noe med mikroskopiske doser
Vis hele sitatet...
han påsto at det var meskalin ifra en eller annen kaktus da:S men men...
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
eller er den syra man kan ta ifra kaktuser og meskalin forskjelig?
Vis hele sitatet...
Hva mener du her? Kaktuser inneholder ingen andre psykoaktive stoffer enn meskalin (og nært beslektede stoffer).
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
han påsto at det var meskalin ifra en eller annen kaktus da:S men men...
Vis hele sitatet...
Som sagt; meskalin doseres MYE høyere enn f. eks. LSD. Det lar seg ikke gjøre å få en vanlig brukerdose meskalin på en liten papirlapp.
Takk for svar, selvom jeg ikke var ute etter å høre hvor dårlig amfetamin er, og hvor bra syre er, og "btw hvorfor døtte i seg amf er jo rein rotte gift!" Jeg har en lengere erfaring med begge stoffene, så slikt er jeg fullt klar over. Men etter svar, samt lesing andre plasser, og generell tenking så tror jeg at jeg ikke gidder å blande dem.
Bra du kom til fornuften, og ikke skal gjøre det. Kan tenke meg at det bare blir helt jævelig.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hva mener du her? Kaktuser inneholder ingen andre psykoaktive stoffer enn meskalin (og nært beslektede stoffer).

Som sagt; meskalin doseres MYE høyere enn f. eks. LSD. Det lar seg ikke gjøre å få en vanlig brukerdose meskalin på en liten papirlapp.
Vis hele sitatet...
okei ty anyway dette ble litt off topic men takk uansett..
Jævelig fail om nedtursymptomene kommer når man er på tur.
Sitat av Chirgilchin Vis innlegg
Jævelig fail om nedtursymptomene kommer når man er på tur.
Vis hele sitatet...
Yup! Kan sikkert trigge en badtrip og alt annet dritt som man ikke vil oppleve på en tuuuur
bare for å slenge det ut der da... speed er no dritt, det vet vi alle, syre derimot er ganske interessant.
vil ikke anbefale deg å deg å blande det, men det skal sies at hvis hodet ditt takler det, kan du få en helt rå speed økt.
man blir jo litt psyko i hodet av speed ikke sant. så kanskje noe beroligene for å ta evt nerver så kan oppstå. samtidig vil du merke etterdønninger av bitene, som gjør at våkentimene kan bli ganske "trippy"...

det kan også bli jævlig ubehagelig, hahha! men interessant...
Tanken var ikke å putte i meg ekstreme mengder speed. Tanken var egentlig bare å prøve med en liner. Siden jeg ikke har kombinert det før, så er jeg ikke keen på å dra det for langt.
Jeg har vært våken et døgn på speed, så tatt en sterk microdot. Det var en veldig fin tripp, faktisk den mest euforiske jeg har hatt på LSD. Men samtidig, når jeg har vært drittspeeda og tatt psilocybin eller 2C-E, var ikke resultatet like bra. Så om du skal gjør det, ikke overdriv med amfetaminen, LSD er stimulerende nok i seg selv.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
vel du vet hvordan det er med pepper freaks? alt for og beskytte det hærlige og rene amfetaminet! æsj blir kvalm prøvde Mdma osv etter det så bare hva faen er vitsen med og ta amfetamin og kokain osv?!?

hehe holder meg til Mdma stort sett men kunne tenkt meg og testet lsd engang til da jeg hadde en hærlig mix med 7 blå valium og en god promille første gangen jeg prøvde det...

kunne også tenkt meg og testet mescalin igjen da det ble sånn halvveis funk på det pga lappen hadde hatt dårlige forhold før den ble testet...
Vis hele sitatet...
Ikke glem at MDMA er et amfetamin da.. :-)
Sitat av stranger Vis innlegg
Ikke glem at MDMA er et amfetamin da.. :-)
Vis hele sitatet...
vil fortsatt gå så langt som og si at det er en stor vesentlig forskjell på de to amfetaminene.. med tanke på at det er mye lettere og lande på mdma og mye enklere og sove og man slipper selvmordstanker i 12 timer etter man har tatt mdma`en.. selvom de ja er i "slekt" så er det såpass stor forskjell at de kan ikke sammen lignes.
For å oppdatere litt, så ble det til at jeg ikke kombinerte. Ingen risk jeg er hypp på.
Jeg har brukt amfetamin på så og si alle "turene" jeg har tatt. Har også spist lapper etter nesten 5døgn våken.. Nå anbefaler jeg ikke dette, da man kan reagere ulikt, men bare det å være våken så lenge, gir en rus i seg selv. Aldri vært så på trynet som jeg ble da.

Men mer til topic: Min erfaring er at man "glemmer" amfen. Har på flere turer sittet å linja opp samme stripa 20 ganger, uten å dra den. Så spørs det jo hva som skjer rundt en. Musikk, hvor mange som er tilstede. Har hatt en tendens til å "forsvinne" litt, små-dubbe når jeg ikke har tatt amf samtidig. Noe som var nokså nice, da jeg lå og så mye fine mønster osv. Dette mister du selvsagt om du drar innpå for å våkne..

(Jeg synes det er rart å lese topic, da jeg aldri har tenkt noe spesielt over dette. Men farlig å kombinere? Neppe. Det ødelegger heller ikke rusen. Tura er man uansett )

Sitat av fth Vis innlegg
Bra du kom til fornuften, og ikke skal gjøre det. Kan tenke meg at det bare blir helt jævelig.
Vis hele sitatet...
Iallefall om man har bestemt seg for at det blir det på forhånd... Off. Så mye rart folk sier. Det eneste som kan gjøre at man "bad'er" på amf, er at man selv tror man er "fucked".. Det meste ligger i huet når man er på tur.. Så og si alle farer rundt turing, ligger på forventningene/uvitenheten til den som tar.

Og er man usikker; tur sammen med noen med peiling! Om noen starter å "bad'e", så er det typisk at folk begynner sånn: oi, oi oi!! går det bra eller?!! Det gjør at den som turer i enda større grad tror noe er galt- som igjen gjør personen mer redd. Dette burde være logisk, men ikke alle setter seg nok inn i ting.

(Når jeg sier det går greit å kombinere med amf, mener jeg da folk som bruker amf til vanlig/som har erfaring med bruk..)
farlig, etter min mening. jeg tok en stripe på en heavy trip (to sterke microdots) og ble helt føkka. har aldri vært så føkka.
Sikkert fordi det starta en tankeprosess? Dessuten er microdotter noe for seg selv. Sterke saker.
fikk ikke til noen ting, hverken å være på syre eller speed. ble heavy fucked up ja.

har også tatt speed sammen med 2cb, det var mye bedre.
ja, 2cb ekke så heavy at det gjør noe så:P Dessuten varer det såpass kort. Syns det høres ut som hue ditt satt seg litt fast Ikke noe nice det nei.