Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 9287
Sitat av saxoni Vis innlegg
Våknet en morgen med utrolig sår nakke, rygg og rumpe. Ble faktisk litt bekymret. Fant i ettertid ut at jeg kun hadde aket med ned en sti (midt på sommeren, vel og merke), falt ned en veranda og snublet i fortauskanten!

Lucky me
Vis hele sitatet...
Ja helldige deg! Jeg vet ihvertfall hva jeg hadde trodd, som hadde skjedd! :O

Jeg har ikke noen spesielle historier, da jeg har våknet med kutt, å ont i kroppen....men siden alle andre ikke husker en dritt heller, så kan jeg dessverre ikke si hva som har skjedd! "/

Morsom lesning.
Værste skaden min er å våkne med såra stolthet etter fuktig kveld, men en lærer aldri heller..
Verste må vell være første gangen jeg drakk hjemmebrent. Går hjem fra festen i 3-4 tiden (Midtvinters).
Er så shitfaced at jeg tryner over en isblokk som ligger i veien etter noe brøytearbeid.
Blir så sint på isblokken at jeg gir den juling med all min kraft.
Våkner så dagen etterpå i sengen min med hender som så ut som de hadde vært på ulykkestur inne i en blender, og senga mi kunne minne om et mord-åsted.


Kan også legge til at huden min kjentes ut som marshmallows i et par dager fordi jeg glemte å ha på jakke når jeg gikk hjem...
Har egentlig ikke vært full etter denne hendelsen, kun beruset.



EDIT: Fikk et snedig forklaringsproblem til mine venner etter dette, da var med meg på festen og så jeg ikke havnet i slåsskamp :P
Sist endret av ZELDUR; 31. desember 2011 kl. 01:40.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Værste skaden min er å våkne med såra stolthet etter fuktig kveld, men en lærer aldri heller..
Vis hele sitatet...
Second that..
Jeg hadde røyket rundt 0,4gr. med top notch grønt sammen med en kompis. Vi skulle akkurat til å gå ut av rommet mitt da jeg plutselig snudde meg mot han og begynte å le så mye at jeg mistet balansen. Jeg begynte å vifte med armene å le som bare det da jeg begynte å falle bakover. Jeg kakket hodet i veggen og fikk en liten kul som det kom litt blod ut av.
i åttende klasse, første gang meg og en kompis skulle drikke, så drakk meg og han 2 og en halv liter av en vin som faren hans hadde brygd. Vi drakk alt på sikkert 5 minutter. kan huske jeg reiste meg for å pisse og så er resten av den kvelden svart. hadde blitt bært hjem i senga av mi søster som viste jeg skulle drikke. Når jeg våkna neste morra virka alt fint helt til jeg skulle bøye kneet bakover opp mot ræva også gikk det ut av ledd. endte med at jeg måtte fjerne minisken i høyre kne. Har ikke anelse om hva som skjedde da hele kvelden er svart for både meg og kameraten min
Her er mine:
- Brukket lillefinger og brist i hæl på Sensation i vår, kun alkohol. Husker ingenting.
- Veldig dypt kutt ved høyre kragebein etter at jeg møtte skyvedøra på en taxi i Alanya, skjønner fortsatt ikke hvordan jeg klarte å treffe den. Stakk av etter at fyren som eide taxi'n prøvde å hjelpe meg, jeg var sikker på at han skulle drepe meg der og da. Fortsatt bare i alko rus.

Noe annet morsomt. Jeg og 3 kompiser (A, B, C) fant ut at vi skulle chille med en joint en fredagskveld, kun jeg og A hadde prøvd dette før. B og C var nye. Alt gikk fint og timene gikk. Litt utpå natta og maaange jonere senere fant B ut at han trengte litt vann, så han gikk ut på kjøkkenet. Vi fulgte etter og syntes dette var ufattelig morsomt. Så finner B ut at skapdøra kan snakke til han og dette gjør han sint! Så han skaller til skapdøra, besvimer, faller rett bakover og bommer på kjøkkenbordet med ~1cm.
Han våknet dagen etter med to kuler, en i panna og en i bakhodet ;D
Liiiten førhistorie før den ordentlige historien:

Bestefar slo ned en raner i Spania i sine yngre dager på sjøen. Han knakk det lille benet som er bak lillefingeren på hånda.
Pappa knakk samme ben på 20årsdagen sin, han havnet i slåsskamp med en tulling som holdt på å jule opp en kar mange år yngre enn seg hvor da pappa gikk imellom dem. Han knakk akuratt samme ben i hånda som bestefaren min gjorde.
Jeg hadde konkuranse om hvem som kunne lage høyest lyd ved å slå i en plexiglassrute. Jeg vant og knakk benet bak lillefingeren..

Ikke like mye ære som mine eldre familievenner, men vant iallefall konkuransen!
Sist endret av Bombasa; 31. desember 2011 kl. 03:57.
Skrubbsår på knæra og hendene etter å ha brukt fortauskanten som gelender
Tror kanskje den største skaden er mental. Særlig om man har ny telefon med bra kamera. Mye flaue opptak, særlig de der man bare sitter i en sofa med noen og skravler. Fy fabian, så mye piss jeg sier når jeg er full..
foreslår at vi erstatter alkohol med mdma i kapsler på 80-90 mg som det kan kjøpes 2 stk kapsler per person kan umulig skje like mye gæli på det som alkohol xD neida.. hehe.. er vel ingen legaliserings tråd dette.. men alkohol er rota til mye vondt..
Var på et vors for noen år siden, og de som bodde i huset holdt på å pusse opp og bygge om. Innendørs var det så godt som ferdig, og veldig fint
Så sitter vi i en stue, det er litt utpå kvelden go alle er ganske fulle. Det er kø til toalettet og jeg ser at gutta går ut terassedøra en om gangen, så jeg går også ut der for å pisse. Åpner døra og går ut, men det er kølsvart og jeg ser ingenting. Lukker døra bak meg og tar et skritt frem, der det ikke er noe. Så jeg ramler ned og treffer gresset først heldigvis, men ruller et par runder i nedoverbakke og slår haka rett i en leca-stein. Kutta meg stygt på den og burde sydd det, men nå får jeg bare leve med skjegg/skam

Og btw, der jeg datt, rulla, og ble liggende hadde alle gutta som var der pisset hele kvelden, så jeg var smurt inn i piss og grønske.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
I fylla har jeg skadet meg mangfoldige ganger. Det er derfor jeg ikke drikker lenger heller, alkohol gjør deg til en annen person når man drikker mange nok enheter. Noen sier man kan kose seg, men det er ikke alltid like enkelt. For meg er det slik at har jeg tatt et ølglass, så tar jeg et til.

Vanligvis drikker jeg til jeg er så full at jeg bare sovner, eller til jeg blir blakk. Jeg har aldri vært en voldelig fyr i fylla, men en fyr som er flink til muntlig provokasjon, så jeg har gitt opp det rusmiddelet. Det er det som er best for meg hvertfall.

Etter jeg begynnte å røyke weed, har jeg begynnt å hate alkohol. Weed har fungert bedre for meg, uten tvil. Jeg blir en mye chillere og bedre person når jeg har røyka. Jeg får heller ikke hangover, det er det jeg elsker med weed.
Sist endret av Kusetjuv; 31. desember 2011 kl. 17:48.
Har vært så heldig å falle i bekker og vann når jeg er med venner på skogsfylla - flere ganger!

Det har skjedd meg mange ganger, og spesielt morsomt er det så lenge det ikke blir skader og ødeleggelse på kropp, inventar, andre folk&fe, sånne ting ^^ ..

Kan nevne en episode fra en hyttetur ved Mjøsa for en tid tilbake, jeg drakk og drakk litt Jäger litt hvitvin litt rusbrus om hverandre - og skulle til å reise meg fra en sitteplass rundt et bål, da "tørna det litt rundt" for meg så jeg måtte orientere meg og havnet nesten oppå bålet.
Men jeg klarte jo å korrigere, slik at med et fylla-byks (sort of) havna jeg bortenfor men desverre nedover en bakke --> et par ganger rulle rundt baklengs og jeg stod med begge beina og ræva planta i en bekk.
Alle andre står rundt og ler.

Fylla i naturen er jo dritartig. Bedre enn den på byen nesten, fordi da kan du omtrent kauke og bråke så mye du vil, samtidig som du slipper de lugubre folkene rundt.
Vi satte f.eks på dritt-tekno og hoiet rundt et bål. Kult inntil noen kommer, skogvokter'n eksempelvis.
Våkna idag med et svart minne og såra stolthet i senga til mamma og pappa. Blod i tryne og på hendene, en opphovna fot som ikke ligner grisen og en hjørnetann som jeg tror kan være chippa. Er jævlig sår. Ironien er at jeg mista retten til gratis tannhelsetjeneste rundt da det skjedde.
Må slutte å drikke så mye, for det her funker ikke helt for min del.
Var i Magaluf på guttetur for noen år siden. Vi drakk alkohol konstant, og var kun ute å spiste mat første dagen. (Spiste noen tørre brødskiver uten pålegg de andre dagene) Uansett, meg + lite mat + mye alkohol, er en svært dårlig kombinasjon som ofte har endt i legebesøk.

Vi var på BCM, som er et stort utested i Magaluf, og festet slik nordmenn ofte gjør i syden. Vi var forferdelig dritings og til slutt så greide ikke jeg stå på beina. Da var en god kamerat av meg så kjekk at han bar meg på skuldrene ut til taxikøen. Etter ca 30 forsøk var det heldigvis en taxisjåfør som var villig til å kjøre meg til hotellet, mot dobbel betaling. Når jeg kom hjem var jeg så drita jeg ikke greide å stå å pisse, så jeg satt meg ned. Blæra var ganske full, så jeg ble sittende så lenge at jeg sovnet. Når jeg våknet så jeg bare mye blod på gulvet, og tenkte "hva faen har skjedd her da?". Det som hadde skjedd var at jeg tippa fremover og knuste hodet i badekaret. Heldigvis var en av kameratene mine der og hørte smellet. Kom meg på legen, sydde 6-7 sting, dro hjem og drakk mere. Ikke akkurat en alvorlig skade, men gud så unødvendig.

Haha, kommer aldri til å glemme ansiktsutrykket til dama i resepsjonen på hotellet når en bleik, blodig og nesten naken fyr som sikkert stinket urin, kommer sjanglende inni resepsjonen med en blodig håndduk surra rundt hodet.
Brakk beinet natt til 17. mai en gang, etter å ha "beinet" nedpå hjemmebrygg av uviss styrke. Husker bare at jeg velta rundt aleine, på stranda der vi feira, etter alle andre hadde gått. Etter det husker jeg at jeg klarte å gå ganske normalt noen hundre meter til jeg fikk tak i en taxi. Akkurat da kjente jeg kun et lite stikk i beinet for hver gang jeg la trykk på det. Da jeg våkna opp dagen etter og reiste meg fra senga og gikk de fem meterne det er til dassen, var det ikke akkurat bare stikking lenger...

Tok riktignok to uker før jeg gikk til legen og fant ut at det var brukket. Trodde det bare var forstuet, kunne jo aldri tro at jeg kunne brekke beinet bare ved å gå på det

Kanskje skjelettet blir porøst når man er stadiet over overstadig beruset?
Sitat av Mysteri-O Vis innlegg
Brakk beinet natt til 17. mai en gang, etter å ha "beinet" nedpå hjemmebrygg av uviss styrke. Husker bare at jeg velta rundt aleine, på stranda der vi feira, etter alle andre hadde gått. Etter det husker jeg at jeg klarte å gå ganske normalt noen hundre meter til jeg fikk tak i en taxi. Akkurat da kjente jeg kun et lite stikk i beinet for hver gang jeg la trykk på det. Da jeg våkna opp dagen etter og reiste meg fra senga og gikk de fem meterne det er til dassen, var det ikke akkurat bare stikking lenger...

Tok riktignok to uker før jeg gikk til legen og fant ut at det var brukket. Trodde det bare var forstuet, kunne jo aldri tro at jeg kunne brekke beinet bare ved å gå på det

Kanskje skjelettet blir porøst når man er stadiet over overstadig beruset?
Vis hele sitatet...
Brukket, ikke bristet?

Har selv gått hjem fra barneskolen(!) med brist i beinet, og bare det var helt jævlig, men å trampe rundt med brukket ben hørtes litt vel drøyt ut.
Var på fylla i Oslo med en kamerat, og vi var begge bra fulle.. Plutselig bestemte kameraten min seg for og dytte meg inn i en som jogget forbi helt uten videre. Joggeren reagerte med og kjøre kneet sitt rett opp i skrittet mitt, og jeg datt ned på bakken og tok meg imot med høyrehånd. Brakk armen
våkner opp med en del kutt her og der etter fylla. vet som regel ikke hva de kommer av, men de er ikke noe særlig ille. verste jeg har gjort er vel å deise inn i en bordkant med panna først. førte til et greit stort hakk, som heldigvis gikk bort etter en stund. siste var nyttårsaften. våkna med en sinnsyk ringing i øra og brannsår på leppene, hadde visst hatt det kjempegøy med grisehyl i munnen.
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Var på klassefest, drakk ca like mye som jeg pleier bare jeg hadde "styrte-konkuranse" med ca alle i klassen min (ingen som klarte og slå meg).
Etter ca 12-13 bokser 0,5 med øl er det lite jeg husker......

Våkna dagen etterpå og hadde jæææævli vondt i øyet, spørte kompissen min som lå på en madrass ved siden av meg om hvorfor i heelvette jeg hadde så vondt i øyet...
Han svarte med ett stort latterutbrydd etterfulgt av spying over hele gulvet mitt...
Jeg tenkte ikke mer på det før jeg begynte å kjenne enn jævli mye mer heftigere smerte i og rundt hele øyet, føltes som jeg var blitt drylt ned, ikke en gang.. men 10 !
Senere utpå dagen klarte jeg å dra meg opp av sengen, og ned på badet, for og si det slik.... synet som møtte meg var IKKE pent.

Blod i ca hele trynet, og helt rød på øyet, masse dype kutt av all slags størrelser, jeg så mildt sagt ødelagt ut.
jeg fikk vasket meg, og kompissen min kom ned og lo enda mer.
Han begynte da og fortelle om at jeg hadde snubla ned en steintrapp, med ca 30-40 trinn.
Snubla helt på toppen og sklidd på hodet nedover, og tilslutt blitt liggende i fosterstilling, mens jeg lo.
Vi hadde gått hjem og spist kebab etter dette.

Klarte og huske litt da kompissen min fortalte om det, men ellers er det helt svart...

EN VELLYKKA KVELD ! .............