Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4144
Hei,

Jeg sitter nå med:
-3stk (zopiclone actavis 5mg)
-2stk (vival 5m)
-3stk (Tuborg 4,7?vol)

Hvordan blir det om jeg tar alle disse på en og samme gang?
Bivikringe?
Etterefekter?

Mvh
TheSunsine.
Aner ikke, men tipper du blir heftig dårlig i morgen, og kommer sikkert til å tenke at det var ikke verdt det :P
Ikke bra, kvalme og spy
slik jeg ser det er vel vival det eneste brukbare der :P
Jeg gjorde dette klokken 9 eller noe sån, sålangt har jeg hadd det helt greit. Føler meg ikke help på topp og var nettopp og spydde noen ganger for og forhindre at jeg må spy mye mer senere.

Sitat av mr-martinss Vis innlegg
slik jeg ser det er vel vival det eneste brukbare der :P
Vis hele sitatet...
Jeg snakker om og ta alt på en gang!

Føler meg sålangt bittelitt kvalm, ikke lyst å spy men er kvalm.
Kjenner meg ikke så utroli ruuset nå lenger, men det var uansett ikke så mye rus istad heller. Følte meg bare trøtt.
Tror 3 zopiclone er nok til blackout og zombietilstand for de fleste så det er kanskje ikke så lurt å ta alt..
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Tror 3 zopiclone er nok til blackout og zombietilstand for de fleste så det er kanskje ikke så lurt å ta alt..
Vis hele sitatet...
jeg verken blacket out eller fikk noe form for zombietilstand.
hvis man er gira på og ruse seg burde man jo fikse noe som funker ordentlig før man setter igang og tømmer skapet sitt for sokkertøy men det er bare min mening

hvorfor spørr du hvis du allerede har tatt dette her? forsto det sånn ut ifra det du skrev nå at du alt hadde konsumert? og bivirkninger osv er inviduelt les deg opp på lommelegen ang de pillene der bare google dem
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
hvis man er gira på og ruse seg burde man jo fikse noe som funker ordentlig før man setter igang og tømmer skapet sitt for sokkertøy men det er bare min mening

hvorfor spørr du hvis du allerede har tatt dette her? forsto det sånn ut ifra det du skrev nå at du alt hadde konsumert? og bivirkninger osv er inviduelt les deg opp på lommelegen ang de pillene der bare google dem
Vis hele sitatet...
Jeje, vil bare prøve å få litt innblikk av hvordan mårradagen kommer til og bli.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Jeje, vil bare prøve å få litt innblikk av hvordan mårradagen kommer til og bli.
Vis hele sitatet...
mest sansynelig hangover vanskelig og si hvordan kroppen til folk takler ting vi er alle forskjelige...

og morgen dagen tar man jo som den kommer... ingen som kan forutse morgen dagen sin da man tåler mer noen dager enn andre dager og man sov kanskje dårligere den natten der enn den andre osv..

tipper du bare vil føle deg litt utslit og groggy ikke noe spess mer enn det.
Istedet for og kaste ideg alle pillene så skulle du spart Zopiclone pillene til du hadde søvnproblemer en dag,og valiumen til en dag du er fyllesjuk.Og blande disse pillene med alkohol når man ikke har toleranse for benzo er bare idiotisk og sløsing av piller,da man som oftest våkner dagen etter og ikke husker en dritt.
Men det er jo ikke de sterkeste pillene du har kastet ideg,mye verre med rivotril og alkohol.
Sist endret av JayHova; 27. november 2011 kl. 04:07.
High-on-life?

Takk for det forresten. Men siden det høres ut som du har litt peiling. Og pågrunn av det; Jeg har vert ganske så kvalm til nå, gått ca.5 ganger på do og spydd nå. "drukket litt vann" spydd..."drakk enda litt mer vann" for så å spy for og prøve og få opp alle restene jeg har igjen i magen. Nå føler jeg meg ikke så kvalm lenger. Tror du jeg i morgen kommer til og føle meg veeeelig kvalm i morgen eller?

Og et spørsmål til. Når jeg drakk vannet så hadde vannet en helt jææææævlig smaak, hvorfor er dette? Jeg har hørt at man kan få dette av enkelte sovepiller, tror du jeg har fått det slik fra noen av disse pilline?
Jepp, zopiclone. drittsmak
Hva er vitsen med å ta de pillene når du bare blir kvalm, og får en minimal rus..? Just askin'
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Jepp, zopiclone. drittsmak
Vis hele sitatet...
Shiet, how long?

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Hva er vitsen med å ta de pillene når du bare blir kvalm, og får en minimal rus..? Just askin'
Vis hele sitatet...
Jeg viste ikke rusen ble minimal før etter at jeg konsumerte det. Angrer selvfølgelig nå. Men vi alle lærer jo av våre feil. Vil vell bare si at jeg har lert meg en lekse idag ja
For å svare enkelt på spørsmålet "Hvordan bil rusen av dette?"

Hvilken rus?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Shiet, how long?
Vis hele sitatet...
12-24 timer
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
12-24 timer
Vis hele sitatet...
Fack, noe som går an og gjør for og dempe det? ;p

Sitat av krJo Vis innlegg
For å svare enkelt på spørsmålet "Hvordan bil rusen av dette?"

Hvilken rus?
Vis hele sitatet...
Rusen fra brusen vell?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
High-on-life?

Takk for det forresten. Men siden det høres ut som du har litt peiling. Og pågrunn av det; Jeg har vert ganske så kvalm til nå, gått ca.5 ganger på do og spydd nå. "drukket litt vann" spydd..."drakk enda litt mer vann" for så å spy for og prøve og få opp alle restene jeg har igjen i magen. Nå føler jeg meg ikke så kvalm lenger. Tror du jeg i morgen kommer til og føle meg veeeelig kvalm i morgen eller?
Vis hele sitatet...
Mulig du er kvalm pga av drittsmaken i kjeften?Hater den metallsmaken selv.Uansett,trur ikke du er kvalm imorra,mulig litt sløv/bakloka.
Angående rus,så synes jeg ett par zopiclone sammen med litt røykings(hasj/weed) er en fin kombo.
Mmm.. Takk for infoen, bli KP til deg
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Shiet, how long?
Vis hele sitatet...
Noen merker nærmest ingenting, andre smaker dritt i flere dager.

Tygde du tablettene? isåfall er du nok litt fucked ja.
Sist endret av Bombasa; 27. november 2011 kl. 16:03.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hei,

Jeg sitter nå med:
-3stk (zopiclone actavis 5mg)
-2stk (vival 5m)
-3stk (Tuborg 4,7?vol)

Hvordan blir det om jeg tar alle disse på en og samme gang?
Bivikringe?
Etterefekter?

Mvh
TheSunsine.
Vis hele sitatet...
Fy faan hvor misunnelig jeg er på deg nå!
Zopiklone er jo bare så digg jo!
Vival er enda bedre og 3 Tuborg!!
WOW,du er en skikkelig tøffing!!
Sitat av hallooghei Vis innlegg
Fy faan hvor misunnelig jeg er på deg nå!
Zopiklone er jo bare så digg jo!
Vival er enda bedre og 3 Tuborg!!
WOW,du er en skikkelig tøffing!!
Vis hele sitatet...
Må si du er enda tøffere.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Noen merker nærmest ingenting, andre smaker dritt i flere dager.

Tygde du tablettene? isåfall er du nok litt fucked ja.
Vis hele sitatet...
Skylte dem rett ned med tuborg. Kjenner fortsatt litt metalsmak men er mye mildere en igår

Sitat av hallooghei Vis innlegg
Fy faan hvor misunnelig jeg er på deg nå!
Zopiklone er jo bare så digg jo!
Vival er enda bedre og 3 Tuborg!!
WOW,du er en skikkelig tøffing!!
Vis hele sitatet...
Ja jeg føler meg drit tøff.
Pass på litt med zopiclone. Du har ikke alt for mange men bare vær sikker at du kan ikke havne i en dum situasjon.

Klarte å stjele 6 flasker champagne fra skolen, falt ut av sete i klassen og dunke hodet hardt og når alle spurte hvis jeg var ok var svaret "umm så klart hva faen er problemet?", eerm å ja.. Jente slo opp med en venn for å være med meg... Skal bare si at neste morgen var det ordentlig "Hangover" stil, så på bildene på telefonen å bare tenkte fuck.

Å ja, gjemte de sjampis flaskene i minn locker også /facepalm

Men det går bra, men ikke gjør det på skolen som jeg gjorde når jeg var 14.. Lang historie jeg kan love deg. Men hvis det er mulig, prøv å finn litt weed, blir litt mer interessant da. I all fall fra det jeg husker (pass på, kanskje ta noen Ginkgo Biloba for å prøve å huske ting).

Håper det hjelper, bare spør hvis du trenger hjelp.

ps: ingen problem med smak
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Crashwangdoodle Vis innlegg
Pass på litt med zopiclone. Du har ikke alt for mange men bare vær sikker at du kan ikke havne i en dum situasjon.

Klarte å stjele 6 flasker champagne fra skolen, falt ut av sete i klassen og dunke hodet hardt og når alle spurte hvis jeg var ok var svaret "umm så klart hva faen er problemet?", eerm å ja.. Jente slo opp med en venn for å være med meg... Skal bare si at neste morgen var det ordentlig "Hangover" stil, så på bildene på telefonen å bare tenkte fuck.

Å ja, gjemte de sjampis flaskene i minn locker også /facepalm

Men det går bra, men ikke gjør det på skolen som jeg gjorde når jeg var 14.. Lang historie jeg kan love deg. Men hvis det er mulig, prøv å finn litt weed, blir litt mer interessant da. I all fall fra det jeg husker (pass på, kanskje ta noen Ginkgo Biloba for å prøve å huske ting).

Håper det hjelper, bare spør hvis du trenger hjelp.

ps: ingen problem med smak
Vis hele sitatet...
Hehehe, kjenner meg igjen her. Jeg husker ikke en jævla dritt fra den kvelden. Jeg spiste tydeligvis mye hundefôr, gikk tur med hunden til kompissen min, stumpa en sigarett på armen min (noe som jeg enda har merke etter). Men husker ikke en dritt av dette ! x)
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hehehe, kjenner meg igjen her. Jeg husker ikke en jævla dritt fra den kvelden. Jeg spiste tydeligvis mye hundefôr, gikk tur med hunden til kompissen min, stumpa en sigarett på armen min (noe som jeg enda har merke etter). Men husker ikke en dritt av dette ! x)
Vis hele sitatet...


btw sånn til info, jeg digger avataren din!
Ikke stort og skryte av,skipp sove medisinen og ta vivalen og pilsen din! så slipper du og føle deg som en blakkstad pasient imr..