Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3911
Heisann Freaks!

Jeg bare lurte på om noen veit om utesteder i Oslo som slipper inn folk under 20? Vi blir et par stykker på 18-19 som har lyst på lønningspils, men vi er ikke så veldig godt kjente i Oslo.

Noen som kan hjelpe?
Ikke bli for full, så er det 0 stress når jeg var 18 år selv, så kom jeg inn stort sett overalt i Oslo, spesielt på Grunerløkka. Et lite tips. Hvis vaktene spør etter legitimasjon, så bare hvis det selvom du ikke er gammel nok. Halvparten av vaktene kan ikke matte. Er jo selvfølgelig unntak, har blitt nekter adgang flere ganger, men da går man videre å prøver lykken
Hmm, veldig få faktisk men jeg tror kanskje Trompeten? Ligger veldig nære jernbanetorget så er jo sentralt, før i tiden hadde de rykte på seg for å slippe inn mindreårige folk sånn typ 16-17 åringer som er ute på byen for første gang. Nå skal det sies at hvis dere er tidlig ute(før 23) så slipper dere jo inn og hvis dere bare blir der dere er og "sløyfer" dere litt inn i mengden av folk som kommer sigende blir dere ikke kastet ut, det var ihvertfall sånn vi holdt på før vi var 20, gjemte oss på dass etc rett før klokka ble 11
Trompeten er plassen jeg er på.. Litt spesiell karaokebar, men vaktene der er helt fantastiske.
Ellers så bruker jeg å dra til Grunerløkka på div. barer. Mange barer lar dere sitte å drikke selv om det er 20. års. Om du velger å dra på andre dager enn Fredager og Lørdager.
Sitat av Settoz Vis innlegg
men vaktene der er helt fantastiske.
Vis hele sitatet...
Svært uenig med deg her. Har ikke telling på hvor mange ganger disse vaktene har kasta meg ut, og ja jeg oppførte meg pent. Var selv vitne til at en av vaktene der dytta en gjest ned trappa, fordi han tok med seg ølen på do. Anbefaler kun trompeten hvis du er overstadig beruset og ikke kommer inn andre steder, for da slipper de deg inn i 10 minutter (koster 100 kr og komme inn), for så å kaste deg ut etterpå. Blir da 10 min med litt morro
Sist endret av Kjøteren; 11. desember 2015 kl. 18:58.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Yes! Sentrum scene, Rockefeller og John Dee er også 18-års. Stikk rundt hjørnet på Møllers etter konserten.