Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 7750
Ikke lenge til nå!
The Walking Dead Season 3 Part 2 er snart ute :O
Gleder meg sykt mye!
Den blir sluppet ut den 10.02.2013 i USA, (den 10 er en søndag) og kun en dag etter går den på Fox Crime!

Her har du en "liten trailer" av Part 2 !

http://www.foxcrime.no/series/thewal...v-sesong-3/268

Noen som gleder seg?
Og hva tror dere eventuelt kommer til å skje?
Gleder meg veldig!
OT:
Har brukt noe av ventetiden på The Walking Dead-spillet, laget av Telltale Games.
Sinnsykt bra spill. Gav meg den beste spillopplevelsen jeg noen sinne har hatt.
Spillet er basert på tegneserien og ikke TV-serien, men man kjenner igjen en del elementer som også er i TV-serien som enkelte steder og karakterer.
Gleder meg som en unge!
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Så det ble noe feil med den linken, men på "alle videoer" er videoen rett under, den heter TWD - del 2 av sesong 3 , der er den lille trailern.
Har vel sett alle 8 episodene i sesong 3, gleder meg ihvertfall veldig til episode 9!
can't wait! Die Carol die!
Gleder meg. Syns det er bra at de går litt utenfor tegneserien slik at vi som har lest den kan bli like overrasket som de som ikke har
Sist endret av emmma; 30. januar 2013 kl. 16:38.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Carol kan ikke dø enda, da blir Daryl lei seg, og han er en av de beste
eventuellt blir han sinna og enda kulere xD
Gleder meg drittmye, og blir fett at brødrene skal slåss da. blir noen gang så sur på hver slutt på episodene at noe sykt skjer liksom, også slutter episodene rett før vi får sett det, så i neste episode så er det ikke så fett alikevel. men det øker spenningen da
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Sett det der, de skal alltid slutte så spennende, så du "må" se neste :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det har skjedd forstyrrende ting i comicen.. ting som faktisk forstyrret meg litt.
Robert Kirkman har tydelig sagt at tv-serien gir han en ekstra sjangs til å "fuck with the fans" ved å overraske oss på andre måter enn comicen, et eksempel er forskjellen på loris død i tv serien kontra comicen.

Vi har mye kos å se frem til, men også mye trist.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Walking dead har tatt oss med igjennom mye, selv om tvserien er en smule mer familievennlig enn faenskapen som skjer i comicen til tider så beviste loris død at de kunne gjøre ting minst like interessant.

Det som virkelig fucket meg opp er Glenns død, spesiellt at han hyler etter maggie med halve hjernen på display...
Jeg er utrolig spent om de gjør dette i tv serien, mest sannsynlig ikke, og om de gjør det, så blir det ikke gjort på samme måte som i comicen.
Død over jævla "salvation" folka...
▼ ... over en uke senere ... ▼
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Fantastisk episode, og ikke minst spennende !

Og så var det den typiske TWD slutten som alltid skal være så sykt spennende, at du bare må se neste episode
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
neste episode er idag Har store forventninger og gleder meg veldig
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
neste episode er idag Har store forventninger og gleder meg veldig
Vis hele sitatet...
Den var veldig bra, så absolutt grunn til å glede deg Føler serien har kommet seg veldig, håper det holder seg resten av sesongen.
Likte denne episoden.

Men et spørsmål til dere andre, hva mener dere om Andrea? (Minor spoiler, med mindre dere ikke har sett sesong 3 enda.)

[COLOR="Silver"]Er det bare jeg som blir lei av Andrea, siden hu er så jævla godtroende ovenfor The Governor[COLOR="Black"]?[/COLOR][/COLOR]
Sist endret av Bruskork1; 18. februar 2013 kl. 16:28.
Litt OT, men er episode 8 fra del 2?

Sletta alle TWD episodene mine
Nei, tror episode 9 var første nå etter pausen.
Jepp, 9'ern er den første i part 2. Og 10'ern har kommet ut også nå :-D
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Fantastisk episode, gleder meg veldig til neste!
Låner tråden til et lite speøsmål: går det ann å se alle walking dead episodene gratis på nett/laste ned alle episodene?
går seff ann å laste de ned fra f.eks bukta, skal ikke si noe mere da forumreglene sier vi ikke kan poste linker og slikt til piratkopiert materiale.

vet ikke om det finnes noe gode streamingsider med alle ep av TWD for tiden da jeg laster de ned selv :P
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Låner tråden til et lite speøsmål: går det ann å se alle walking dead episodene gratis på nett/laste ned alle episodene?
Vis hele sitatet...
Med sjangsen tilstede for att innlegget blir sletta ;

http://moonlightmedia.tv/2012/04/07/...g-dead-online/
Sist endret av Europeanut; 20. februar 2013 kl. 12:33.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Låner tråden til et lite speøsmål: går det ann å se alle walking dead episodene gratis på nett/laste ned alle episodene?
Vis hele sitatet...
Det er bare og stille så mange spørsmål du vil, bare det har noe med TWD å gjøre
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Jeg så episode 3 (av part 2) i dag, drit bra! Og lurer virkelig på ha Andrea kommer til å gjøre, om hun ombestemmer seg og dreper guvernøren like vell? !
Er villig til å sette penger på at hun ikke gjør det, hun har jo vært retardert gjennom hele serien og tror ikke det slutter nå.
Skjønner ikke hvorfor de nye folkene som Rick kastet ut er så hevngjerrige plutselig? Hvorfor vil de drepe de fordi de ikke ble tatt inn i gruppen?
Sitat av nikita Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor de nye folkene som Rick kastet ut er så hevngjerrige plutselig? Hvorfor vil de drepe de fordi de ikke ble tatt inn i gruppen?
Vis hele sitatet...
den delen hang jeg meg og litt opp i. De så jo tydelig at det klikka for Rick, og sa selv at resten av de så ut som gode folk. Og så er de så hevnlystne, det føltes merkelig.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det har skjedd forstyrrende ting i comicen.. ting som faktisk forstyrret meg litt.
Robert Kirkman har tydelig sagt at tv-serien gir han en ekstra sjangs til å "fuck with the fans" ved å overraske oss på andre måter enn comicen, et eksempel er forskjellen på loris død i tv serien kontra comicen.

Vi har mye kos å se frem til, men også mye trist.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Walking dead har tatt oss med igjennom mye, selv om tvserien er en smule mer familievennlig enn faenskapen som skjer i comicen til tider så beviste loris død at de kunne gjøre ting minst like interessant.

Det som virkelig fucket meg opp er Glenns død, spesiellt at han hyler etter maggie med halve hjernen på display...
Jeg er utrolig spent om de gjør dette i tv serien, mest sannsynlig ikke, og om de gjør det, så blir det ikke gjort på samme måte som i comicen.
Død over jævla "salvation" folka...
Vis hele sitatet...
Jeg er spent på å se hvordan de skal løse bruken av karaktererenes betydelighet i tv- serien kontra tegneserien : D Karakterer som enda lever i tegneserien (comic) kan få en ramtidig viktig rolle i historien, som ikke kan komme fram i tv- serien, siden de allerede har drept (for mange) hovedkarakterer.

Jeg håper for all del at R.K ikke lar seg påvirke av tv- serien!

Jeg vil også tørre og påstå at (volds) sekvensen mellom Michonne og Guvenøren er et eksempel på hvor voldelig produsentene er villige til å dra det, i forhold til volden som senere vil utspille seg.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
For en episode (Den som var 04.03.2013 på Fox Crime)

Mange delte følelser. Det at de kom seg tilbake til byen sin og faktisk finner han fyren fra første episode :O
Michonne tror jeg har fått seg en god plass i gruppen, men jeg tror fortsatt ikke at Rick stoler helt på henne, men at han ihvertfall stoler mer på henne, og at hun ville så alt for mye at gutten (Carl) skulle ha det bra? Jeg mener, hun har jo nettopp kommet inn i gruppen.
Forstår ikke alt dette oppstyret rundt The Walking Dead.
Når jeg så sesong 1 og 2 ble jeg med en gang hekta, og det var veldig bra. Men så kom sesong 3 og det ble så utrolig mye drama og "overkill" at hele greia blir utrolig teit.
Men, mye av grunnene til at jeg fortsatte og se videre er jo for at vær jævla episode slutter brått midt i noe spennende slik at du må se neste. (Noe som er plagsomt..) Og så kommer neste, du gleder deg utrolig mye til og se hva som skjer, så er det bare halvparten så spennende som du trodde det kom til og være.
Det finnes så utrolig mange bedre serier en dette.
Sist endret av Antidote; 5. mars 2013 kl. 18:26.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Nå har jeg nettopp sett dagens episode av TWD, ikke spesielt mye som skjedde men man får vite at det er nesten bare guvernøren og Rick som krangler, mens de andre ser ut til å bli fort venner, men så er det jo det at jeg har en følelse på at det bare er 1 episode igjen ; ( buuhuu!
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Nå har jeg nettopp sett dagens episode av TWD, ikke spesielt mye som skjedde men man får vite at det er nesten bare guvernøren og Rick som krangler, mens de andre ser ut til å bli fort venner, men så er det jo det at jeg har en følelse på at det bare er 1 episode igjen ; ( buuhuu!
Vis hele sitatet...
Det er 3 episoder igjen før sesongen er over.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Forstår ikke alt dette oppstyret rundt The Walking Dead.
Når jeg så sesong 1 og 2 ble jeg med en gang hekta, og det var veldig bra. Men så kom sesong 3 og det ble så utrolig mye drama og "overkill" at hele greia blir utrolig teit.
Vis hele sitatet...
Hva? Det var jo sesong 2 som ødela alt. Elendig og kjedelig.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Hva? Det var jo sesong 2 som ødela alt. Elendig og kjedelig.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? The Walking Dead har aldri, jeg sier ALDRI, vært kjedelig!
Alle episodene er super spennende, de er slettes ikke elendig, og ihvertfall ikke kjedelig!
Vel, det er ikke alle som likte 7 episoder med å lete etter ei lita jente som viste seg å være 100 meter i fra dem hele tiden.
Syt mer da, serien handler om mer enn bare å plaffe ned zombier.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Antidote Vis innlegg
Forstår ikke alt dette oppstyret rundt The Walking Dead.
Når jeg så sesong 1 og 2 ble jeg med en gang hekta, og det var veldig bra. Men så kom sesong 3 og det ble så utrolig mye drama og "overkill" at hele greia blir utrolig teit.
Vis hele sitatet...
Er enig i at det ble veldig mye drama i sesong 3, irriterte meg også, men nå kommer jo finalen og jeg tipper den blir ganske sjuk. De må nok flytte fra fengselet, så da er det on the road again. Mindre drama forhåpentligvis.
ser det allerede er lekket spoiler bilder av episode 15 , ser om som noen har episoden i .m4v allerede :S (om det ikke er redigert til å se slik ut)
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
episode 14 var helt fantastisk, sykt spennende
Så mye som skjedde, andrea rømte, noe som mange kansje synes var dumt av henne, men du hørte hva han sa (han med briller, han som forsker på zombiene osv... (husket ikke hva han het )), at vist hun drepte guvernøren kom han andre (som jeg heller ikke husket navnet på) til å ta over. Og når hun var rett atme fengselet, så Rick at det var noe som bevegde seg, men han tenkte med en gang at det kun var han som så syner igjen av Lori elns, (tror jeg i alle fall).
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
^^FORRIGE POST=SPOILER

Også, Milton og Martinez.
Synes episoden var litt treigt, men den bygger jo opp på sesongfinalen som er to episoder unna. Det kommer til å bli fett. Håper de må flykte fra fengselet, var mye mer action i sesong 1 og 2 når de ikke var helt trygge.
Sist endret av PerPerPerPer; 19. mars 2013 kl. 22:41.
TWD sine siste episoder er dønn kjedelig...
Nesten verre en sesong 2. Gå å sobe rundt omkring i fengslet gjør saken så wasted.
Nei, TWD mister meg
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Syt mer da, serien handler om mer enn bare å plaffe ned zombier.
Vis hele sitatet...
Ja, og det fungerte flott i første sesong, men i andre sesong brukte de tre millioner episoder på den jævla jenta, og ting utviklet seg ikke i det hele tatt.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Har ikke fått sett episoden som gikk på Mandag fordi jeg er på ferie, men får mest sannsynlig sett den på søndag, og dagen etter med en gang en ny episode
Gleder meg helt sykt :P
Herregud så døvt det har blitt
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Sitat av SRB Vis innlegg
Herregud så døvt det har blitt
Vis hele sitatet...
døvt ?

Hva mener du med døvt ?
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
døvt ?

Hva mener du med døvt ?
Vis hele sitatet...
Jeg kan forklare min tolkning av "døvt" i denne sammenhengen:

Tåpelige nye karakterer, idiotisk og unødvendig drama, alt for lite som skjer og ting bare trekkes ut mer og mer før vi når et bittelite klimaks før vi går tilbake igjen til stadiet hvor vi må vente alt for lenge før noe interessant skjer igjen.

Nok en god serie med massevis av potensiale er blitt amerikanisert, ødelagt og fullstendig besudlet.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Knask, hva syns du det burde være, bare skyting av zombier ?
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Knask, hva syns du det burde være, bare skyting av zombier ?
Vis hele sitatet...
Jeg syns godt at serien kunne holdt seg på det planet den befant seg på i store deler av den første sesongen fremfor å henfalle til tåpelighetene vi har sett i den siste sesongen.
F.eks. scener som når denne blondinen plutselig blir så voldsomt andektig og teatralsk mens hun formaner den opprørte folkemengden til å beholde sinnsroen.
Det er alt for mye av dette typiske amerikanske tullet og annet unødvendig drama.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg syns godt at serien kunne holdt seg på det planet den befant seg på i store deler av den første sesongen fremfor å henfalle til tåpelighetene vi har sett i den siste sesongen.
F.eks. scener som når denne blondinen plutselig blir så voldsomt andektig og teatralsk mens hun formaner den opprørte folkemengden til å beholde sinnsroen.
Det er alt for mye av dette typiske amerikanske tullet og annet unødvendig drama.
Vis hele sitatet...
Og med tanken på at The Walking Dead serien har et budsjett på 2,8 millioner $ pr episode, synes jeg virkelig de kan piske opp noe bedre enn dette.