Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3356
Har til nå kjøpt den svenske på reachgenius med høy % beta glucans og er VELDIG fornøyd, men siste sending ble plutselig dobbelt så dyr grunnet nye tollregler. Hvilken er best i Norge? Og vil helst ha i kapsler



HEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sist endret av Laban22; 26. august 2021 kl. 21:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
HEI!!!!!!!!!!!!!!!
Hva er du fornøyd med, med reachgenius sin? Merker du noe?

For øvrig tror jeg ikke du finner noe i Norge. Prøv i hvert fall ikke "bodyfuel" sin, som kommer i pilleform (!). Kanskje dyrke selv? Det gjør franskmennene, smaker visst hummer.
Sist endret av Saksen; 28. august 2021 kl. 15:14.
Trådstarter
Sitat av Saksen Vis innlegg
Hva er du fornøyd med, med reachgenius sin? Merker du noe?

For øvrig tror jeg ikke du finner noe i Norge. Prøv i hvert fall ikke "bodyfuel" sin, som kommer i pilleform (!). Kanskje dyrke selv? Det gjør franskmennene, smaker visst hummer.
Vis hele sitatet...
Er utrolig fornøyd med hva den gjør med ADHD symptomene mine da jeg får uheldige bivirkninger av ritalin, concerta, strattera etc. jeg får MYE bedre fokus og hukommelse. Nyta sin i pulver er ganske bra og den er norsk så kjøper den og tomme kapsler og lager kapsler sjlæl. Mange har anbefalt å dyrke selv, men da er det jo umulig å vite hvor mange % beta glucan som er i det ... Jeeg har lest at man trnger over 25% beta glucan for å få god effekt.. blir bare stress å dyrke selv