Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1420
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er denne positiv på coke? Eller er den negativ uansett faen hvor liten/lite synlig streken er?

Det merkelige er at ifølge testen pissa jeg ikke positivt på thc. Jeg røyka 3g på en helg for 2,5uke siden, og ca 0.7 forrige onsdag.

Tror dere lab vil se at jeg har røyka?

Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, jeg tror at en labtest vil konkludere med at du har røyket.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja den er positiv
Denne er negativ på alt annet enn benzo.
En svak strek er fortsatt en strek.
En labtest vil kanskje kunne spore det dersom den har lavere cut-off verdi.
Sist endret av SkammeligNykter; 6. august 2021 kl. 21:47.
Enig med SkammeligNykter. Les på veilederen, det står som regel at "2 lines regardless of color intensity" er negativ. Jeg har riktignok aldri sett en slik test IRL, men alle disse testene ser ut til å fungere likt.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da gir jeg det enda 2 uker før jeg føler meg "safe" angående THC i urin Takk, ladies and gangsters
Det KAN lønne seg å ikke forbrenne mye fett de nærmeste dagene før prøven.
Drikk mye vann, og spis carbs.
THC binder seg til fettet og kan gi positivt resultat lenge etter siste inntak dersom du feks er i ketose.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det KAN lønne seg å ikke forbrenne mye fett de nærmeste dagene før prøven.
Drikk mye vann, og spis carbs.
THC binder seg til fettet og kan gi positivt resultat lenge etter siste inntak dersom du feks er i ketose.
Vis hele sitatet...
Vil det ikke da lønne seg å forbrenne fett? Eller misforstår jeg?
Trener hard styrke og er på diett for å gå ned i fett% og beholde mest mulig muskelmasse.

Cruiser også på 350mg Testo E i uka fortiden noe som også hjelper på forbrenninga til en viss grad
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil det ikke da lønne seg å forbrenne fett? Eller misforstår jeg?
Trener hard styrke og er på diett for å gå ned i fett% og beholde mest mulig muskelmasse.

Cruiser også på 350mg Testo E i uka fortiden noe som også hjelper på forbrenninga til en viss grad
Vis hele sitatet...
Jeg tror at han tenker på at jo mindre fett du forbrenner, jo mindre produkt blir skilt ut til urinen, som du også fortynner ved å drikke mye vann.
Jeg sier positiv på Nr 2 og 3, resten er negative

Brenn fett nå, men stopp 2-3 dager før test
Sist endret av Sebbai; 7. august 2021 kl. 00:35.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sebbai Vis innlegg
Jeg sier positiv på Nr 2 og 3, resten er negative

Brenn fett nå, men stopp 2-3 dager før test
Vis hele sitatet...
Takk! Da gjør jeg det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil det ikke da lønne seg å forbrenne fett? Eller misforstår jeg?
Trener hard styrke og er på diett for å gå ned i fett% og beholde mest mulig muskelmasse.

Cruiser også på 350mg Testo E i uka fortiden noe som også hjelper på forbrenninga til en viss grad
Vis hele sitatet...
Sitt stille og ikke gjøre en dritt dagen før prøven, og alle andre dagene trener du og forbrenner så mye du bare klarer for og ha en høyest sannsynlighet for og teste negativt