Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 13379
God ettermiddag!

En god stund siden det har vært treff i tigerstaden. Dette er selvfølgelig noe vi må gjøre noe med nå som været letter og vinterdeprisjonene sakte men sikkert er på vei ut.
6. Juni er en dag godt fram i tid som de fleste burde klare å holde av.
Tenker vi bruker tiden i en park hvis været er enig, evt et koselig spisested.

Vel møtt

"standar jonta regler"
Kanskje jeg skal ta turen. Har aldri vært med på et treff før, så en gang må vell være den første
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
"standar jonta regler"
Vis hele sitatet...
Og til de som synes SJR™ (Standard Jonta-Regler™) høres mer skummelt enn betryggende ut -- her er de:

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Vis hele sitatet...
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg er med, det var gøy i fjor..
Husker det var stor interesse i fjor, men ble dessverre ikke med da. Noen som vet sånn ca hvor mange det var med da?
Mulig jeg er opptatt den lørdagen, om ikke er det store muligheter for at jeg dukker opp.
Kan godt hende jeg hiver meg på. Må bare se vaktplanen for Juni først =)
Sitat av Kjøteren Vis innlegg
Husker det var stor interesse i fjor, men ble dessverre ikke med da. Noen som vet sånn ca hvor mange det var med da?
Vis hele sitatet...
Sommertreffene tidligere har jo også blitt arrangert i samhold med freakfest. Mener å huske vi har vært oppi 20stk
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Tar sannsynligvis turen
6. juni er jo Musikkens Dag!
De mest freaka scenene er vel Love&Magic ChillOut på Elgsletta eller Reggae i Fengselsparken. Kunne egne seg bra for freaktreff?
Sitat av fustercluck Vis innlegg
6. juni er jo Musikkens Dag!
De mest freaka scenene er vel Love&Magic ChillOut på Elgsletta eller Reggae i Fengselsparken. Kunne egne seg bra for freaktreff?
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen problemer med å tilbringe dagen med musikk ihvertfall, problemet er at det er så jævlig mye folk..
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg har ingen problemer med å tilbringe dagen med musikk ihvertfall, problemet er at det er så jævlig mye folk..
Vis hele sitatet...
Love&Magic chillout pleier ikke være drittmange akkurat, heller veldig få folk på den scenen.
Sitat av moret Vis innlegg
Love&Magic chillout pleier ikke være drittmange akkurat, heller veldig få folk på den scenen.
Vis hele sitatet...
Da kan vi godt holde treffet der for min del
Blir det ikke freak fest i år?
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Blir det ikke freak fest i år?
Vis hele sitatet...
Var litt prat på det, men det er en del stress å arrangere den type fest som har vært tidligere på frivillig basis og også stille som økonomisk ansvarlig for leie av lokaler, vakter og whatnot. Veldig kjipt når festen går i minus og man sitter igjen med regninga sjøl.

Anyways, jeg ville ikke satset på at det arrangeres noe freakfest i år fra crew/vif så om du vil treffe folk så blir dette treffet en anledning god som noen.
Alle er dog hjertelig velkomne til å arrangere FreakFest på eget initiativ.
Lurker tråden for mer info om kor eventuelt treffet blir, stemmer for ChillOut på Elgsletta.

Hvor er Elgsletta forresten?
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Lurker tråden for mer info om kor eventuelt treffet blir, stemmer for ChillOut på Elgsletta.

Hvor er Elgsletta forresten?
Vis hele sitatet...
Faen. Ga det KP. Skulle sitere deg. Fustercluck skrev rett ovenfor hvor Elgsletta var og bilde.

Er en liten park ved Akerselva. Synes det høres passende chill ut for et lite treff!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Lurker tråden for mer info om kor eventuelt treffet blir, stemmer for ChillOut på Elgsletta.

Hvor er Elgsletta forresten?
Vis hele sitatet...
Er ChillOut gratis? Jeg og en venn tar kanskje turen
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av moret Vis innlegg
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Blir det ikke freak fest i år?
Vis hele sitatet...
Var litt prat på det, men det er en del stress å arrangere den type fest som har vært tidligere på frivillig basis og også stille som økonomisk ansvarlig for leie av lokaler, vakter og whatnot. Veldig kjipt når festen går i minus og man sitter igjen med regninga sjøl.

Anyways, jeg ville ikke satset på at det arrangeres noe freakfest i år fra crew/vif så om du vil treffe folk så blir dette treffet en anledning god som noen.
Alle er dog hjertelig velkomne til å arrangere FreakFest på eget initiativ.
Vis hele sitatet...
Det moret sier.

I tillegg: Ingen har monopol på dette. De to gruppene han nevner har arrangert alle FFs.

Goes to show: Du, ja du som leser ja, utgjør en forskjell i verden.

Hadde ikke Pyromanic lagt opp til treff, ville det neppe blitt 6. juni.

Om du (ja fortsatt du ja. Som sitter der og er :( for at det ser ut til at det ikke blir FF15) hadde lagd en tråd om treff 7. juni, før Pyromanic: Treff 7. juni!

Tenk dét da! Folk som lager planer og drar steder fordi du tafsa på et tastatur!

Helt utrulege! Som de sier i Stavanger. Som ikke har hatt treff på en stund.

Freakfest kan man forøvrig også ha i Bergen. Eller Tromsø. Da slipper man går man nok glipp av osloensere tho.
Er med på treff på elgsletta!
Skal nok klare å ta turen.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er ChillOut gratis? Jeg og en venn tar kanskje turen
Vis hele sitatet...
Gratis, ingen aldersgrense, ute i parken


Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hvor er Elgsletta forresten?
Vis hele sitatet...
ChillOut arrangeres på Elgsletta som er her, Bilde.
Da er treffet flyttet til Elgsletta! Holdes det på hele dagen/kveld der eller?
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da er treffet flyttet til Elgsletta! Holdes det på hele dagen/kveld der eller?
Vis hele sitatet...
http://musikkfest.no/pages/nor/40-program
Jeg har ikke vært der før, er det noen enkle møtesteder som alle kan se når de ankommer?
Jeg fant ut at jeg er ledig iværtfall! =) Så bare skriv her hvor vi møtes, så kommer jeg, tar sikkert med en venn.
Volleyball-banen skal alle klare å finne ihvertfall.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Blir det ikke freak fest i år?
Vis hele sitatet...
Det moret sa.. Hadde for mange baller i lufta i år, rakk dessverre ikke å arrangere freakfest. Dette arrangementet blir en fin erstatning. Nå trenger vi kun et klokkeslett.

Hvis noen trenger en sofa i helga er det bare å sende PM. Bor på Torshov som er trettiåtte steinkast unna treffstedet.

Sees..
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg har ikke vært der før, er det noen enkle møtesteder som alle kan se når de ankommer?
Vis hele sitatet...
Her! 59°54'57.3"N 10°45'42.7"E

Er en liten park med to volleyballbaner, som ligger langs akerselva på øvre Grønland (på motsatt side av elva som legevakta).
Kan ta buss/bane til Grønland, Bussterminalen, Hausmans gate eller Tøyengata.

Det kommer til å være en scene der som spiller elektronisk chillout-musikk (det kommer riktignok til å være en scene i annenhver park, en rundtur tidligere på dagen anbefales). Folk kommer til å sitte i grupper på gresset og grille og chille. Hvilken av disse gruppene som er freaktreff må du nesten gjette litt på, antagelig de som vinker tilbake.
Da sees vi klokken 16:00 og utover senere i dag Vel møtt
Sist endret av Pyromanic; 6. juni 2015 kl. 00:01.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da sees vi klokken 16:00 og utover senere i dag Vel møtt
Vis hele sitatet...
Er der sjøl 16:00. Ifølge pent.no er været med oss fra ettermiddagen og utover.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Ganske sikker på at jeg og ihvertfall en til kommer.
Hadde gledet meg til dette, men får dessverre ikke kommet alikavell. Driver og skal flytte til Oslo nå, så er litt opptatt om dagen. Neste gang så kommer jeg! Dere som skal dit får kose dere
Da er det 50/50% sjanse for om jeg kommer eller ikke
Regner med at jeg tar meg en tur, men fire kan bli litt tidlig, oppdater tråden om dere lytter på dere.
Tilfeldig spørsmål: Hvordan er aksepten for å fyre seg en joint på freaktreff?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sola lurker bak skyene, været er om få strakser perfekt for parktur. Stikker til butikken og kjøper en sekser nå. Sees snart!

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Regner med at jeg tar meg en tur, men fire kan bli litt tidlig, oppdater tråden om dere lytter på dere.
Vis hele sitatet...
Will do!

Sitat av Person_navn Vis innlegg
Tilfeldig spørsmål: Hvordan er aksepten for å fyre seg en joint på freaktreff?
Vis hele sitatet...
Ingen som bryr seg..
Skal prøve å få tatt turen jeg også. Første treff så det blir interessant.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Tilfeldig spørsmål: Hvordan er aksepten for å fyre seg en joint på freaktreff?
Vis hele sitatet...
Sikkert ikke alle som vil bli forbundet med cannabis på treffet, men vist man viser litt respekt for de som ikke røyker, f.eks med å trekke seg litt unna når man fyrer
Sist endret av EyesWideShut; 6. juni 2015 kl. 13:28.
Hoi alle. Vurderer å ta turen ned til elgsletta.
selges det øl der, ellet kan man ta med selv?
Ta med selv.
Æ kommer. Bli kanskje litt forsinka lol.
Kommer meg nok desverre ikke inn til Oslo...
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg er der nå. Se etter en skalla mann med olajakke som sitter på et lilla pledd.
Jeg melder min ankomst.
Æ e teknisk sett framme, men stakk for å pisse brb

Takk og lov for utestedene i nærheten har liberal dobesøk-rutine. Back!
Sist endret av Turbolego; 6. juni 2015 kl. 17:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg drar innover nå, ses.
Da sitt vi 6 stk. i "tribunen" te volleyballbanen.
Er dere der fortsatt? hva og hvem ser man etter