Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 797
Hei,

Lang historie kort: Sist jeg tok mdma var ikke under rette omstendigheter i det hele tatt, og jeg fikk en skikkelig bad trip. dette er ca 5 mnd siden nå, men når jeg tenker tilbake på det får jeg fortsatt vondt i magen og en dårlig følelse, nesten litt angst.

Har planer om å prøve igjen, men denne gangen hjemme hos meg selv, med gode venner, i trygge omgivelser. Noen med erfaring som kan si meg om dette vil gå bra, og om jeg evt blir kvitt litt av den angsten jeg har fra sistgang? Eller om det er mulighet for at tankene jeg har bare vil gi meg enda en dårlig trip

På forhånd takk for alle eventuelle svar.
Tja, si det.
Kan du gjøre historien lang? :P
Hvor stor dose tok du?
Tok du kun MDMA eller blandet du med andre rusmidler/alkohol?
Trådstarter
3 1
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Tja, si det.
Kan du gjøre historien lang? :P
Hvor stor dose tok du?
Tok du kun MDMA eller blandet du med andre rusmidler/alkohol?
Vis hele sitatet...

Vel, Jeg og dama feiret et eller annet jubileeum for forholdet vårt, og satt hjemme å drakk. Ganske mye. Kompis tar kontakt og lurer på om vi vil møtes, og ture på byen. Vi inviterer han først hjem til oss for å fortsette å vorse litt. Før vi drar ut på byen nevner kompis at han har mdma, og lurer på om vi vil være med han å ture. Drita som vi er sier vi ja til dette, det er min andre gang, og blir damas første. Vi blir enige om å ta det på vei bort mot utestedet.

Mens vi går mot utestedet kjenner jeg allerede at jeg er dritings, men både jeg og dama hiver i oss den lille kula med M som kompis hadde pakket. mener å huske han sa det var 115mg ish.

Utestedet er PAKKA med folk, og vi må presse oss inn i baren for å få bestilt noe mer drikke. Jeg kjøper en øl og en vann, fordi jeg tror et glass vann vil hjelpe meg hvis ting går at skogen. En gjeng mennesker går fra båsen bakerst i lokalet, og vi får plass til å sitte selvom stede fortsatt er stappfult med mennesker. Etter ca 15min sier kompis "å dæven, nå skjer det" samtidig som dama forsvinner inn på dass. Jeg smiler til kompis og holder han rundt skulderen og sier "det gjør det".

Et par minutter senere ringer dama meg fra dass, i full panikk. "Jeg kjenner ikke igjen meg selv, jeg liker ikke dette her, jeg så meg i speilet og jeg hater det, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre" Jeg prøver så godt jeg kan å berolige henne mens jeg presser meg fram mot dassen. kommer til slutt frem til jentedoen og sier til dama "Kom ut derifra med engang, jeg står rett utenfor, så drar vi herifra nuh!"

Musikken dunker, dama ramler ut fra dassen, jeg tar hun i armen og nærmest river hun etter meg tilbake til bordet, sier sorry til komps, tar med det jeg finner av klær og får til slutt både meg og dama ut derifra. hun er fortsatt i full panikkmodus, mens jeg scanner febrlisk etter nærmeste taxi.

Vi får til slutt tak i en taxi, og først når jeg setter meg inn der kjenner jeg hvor fucked up jeg faktisk er. Jeg har brukt all energi på å berolige dama, og få oss i "trygghet". Ting blir ikke bedre av at Taxisjåføren kjører som om han har stjelt bilen, og russisk mafia skyter etter oss. Han kjører nesten på folk og jeg klarer såvidt å sitte oppreist i baksetet mens jeg holder meg fast i dama. Vi kommer oss hjem, på noe som føltes ut som de 2 lengste minuttene i mitt liv, men det tok ca 15min kjøring.

Jeg kjenner jeg må spy mens jeg leter etter kortet mitt, lommeboka mi har på et eller annet vis falt utt av bilen, og jeg registrer ikke engang at døra er åpen. Dama har faktisk roet seg, og leter etter sitt kort for å betale taxien. Jeg tar hånda foran munn, og spyr, noe som resulterer i en trykk som gjør at det spruter spy overalt i baksetet. Jeg går ut av bilen og plukker opp lommeboka, mens jeg tørker spy med armen på jakka. Taxi sjåføren sier "spøy du?" dama sier "neii, det gikk bra" jeg tar ut all cash jeg har i lommeboka, 800kr, og sier "Takk for turen, jævla villmannskjøring!", smeller igjen døra og går mot huset til dama.

Vi kommer oss, og jeg blir rolig, dama har gått i full "love you" modus. Ender med at vi blir stående å klemme på stuegulvet i sikkert en halvtime før vi legger oss.

Så ja. Blandet med altfor mye alkohol. Det blir ingen alkohol denne neste gangen.
Sist endret av Comatose1; 3. juni 2020 kl. 06:14.
Høres ut som at det var helt feil setting for dere ja.
Tenker det vil gå fint neste gang så lenge du føler deg bra i sinn og kropp. God musikk som er positiv og at du prater med de rundt deg er et must spør du meg. Da sitter man ikke bare og koker i sitt eget hode.
100mg var kanskje litt mye for dama di, hvis hun skal ta noe vil jeg foreslå at hun tar 50mg, og hvis hun har lyst på mer så kan hun heller ta 50mg til litt senere utpå kvelden. Det at hun fikk panikk trakk nok deg ned i et mørkere sted. Siden det er hjemme hos deg, så kan du ha soverommet deres som et safe space som dere kan trekke dere tilbake til hvis det blir intenst, og prat med hverandre og luft tankene litt.
Ikke ta noe annet enn MDMA, og hvis du får lyst på alkohol så hold det til noen øl/cider og hold deg unna sprit
Føler du at du ikke er klar er det faktisk ikke noe værre enn å vente til en annen gang, man har faktisk hele livet foran seg.

https://wiki.tripsit.me/wiki/How_To_...ith_A_Bad_Trip
Sist endret av EvilSink; 3. juni 2020 kl. 07:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skeptisk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forstår ikke hvorfor folk blander MDMA og alkohol.

Har gått skikkelig ille en gang for meg også; sippet på ei flaske whiskey hele kvelden. Liten alkoholtoleranse og når den var drukket opp dropper jeg 200mg MDMA. Rekker heldigvis å bli kjørt hjem før jeg kollapser i gangen. Spyr og driter (lol) på meg KONSTANT i flere timer. Da mener jeg så sjuke brekninger at kompisen ringte ambulanse flere 2 ganger. Fikk såvidt puste mellom brekningene og alt av magesyre var spydd ut for lengs. Kjentes ut som innvollene var på vei ut.. Første gang det har gått så ille på MDMA på en periode på 10 år ish.

Prøv MDMA helt alene neste gang.
Mdma gjøres best alene, så allerede ved å kutte ut alkoholen neste gang vil sette ett godt utgangspunkt for en bra tur.

Prøv det hjemme i en trygg setting. På forhånd ordner du en spilleliste med musikk, kjøper inn mango, ananas og vannmelon. Ha ett kosehjørne i sofan med puter og pledd der dere kan ligge å kose når dere ikke danser
Anonym bruker
"Arktisk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var kanskje litt for mye mdma for henne, og å ta mdma mens man er drita er dårlig ide. Tre max fire øl på en Emma kveld er bedre. Det går sikkert fint i settingen du tenker nå