Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 9107
jeg vet ikke om min forrige melding bare forsvant. er på utkikk etter nedlagte steder, kule location. Liker å gå turer og søke etter forlatte steder og ruiner og bygg. har saumfarte nord Norge for slike steder og noe på vestlandet. er nå i Vestfold og mye i Oslo traktene. noen som har noe steder som kan anbefales. vær snill å send på pm
Kommer nok ikke inn der men Vardås fort på Skallestad Nøtterøy synes jeg er litt kult. Spennende krigshistorie med Adolf's vanvittige kanonprosjekt og radar inne i fjellet.
Sist endret av Dough; 22. april 2020 kl. 08:14.
Som jeg kommenterte i den andre tråden så er det mange tuneller/kanonstillinger du kan dra til rundt om Tønsberg og områdene rundt. Var på mang en skoletur til disse områdene når jeg gikk på barneskolen men det er såpass mange år siden at jeg ikke husker akkurat hvor dette ligger. Trandumskogen som ligger ved Gardermoen er også et fint sted å dra til.
Kan du ikke dele noe fra dine tidligere turer da? I form av bilder, litt info og hvor lenge du har vært i gamet og slikt. Trenger ikke være super rapport, men bare sånn at folk ser du er en utforsker og ikke en som skal spraye penis på veggene eller stjele ting..

Folk som har drevet med dette en stund kvier seg ofte for å gi «handouts» fordi de har sett mange av de fine lokasjonene bli fullstendig ødelagt.
Trådstarter
2 1
Hei. beklager sen tilbakemelding. Jeg forstår folk er usikker på å gi info. Har nok ikke vært i dette gamet som dere kanskje er i? Men har alltid hatt en fascinasjon for å se på steder man egentlig ikke får lov til å se på, eller undersøkt historiske ting. Aldri vært fascinert av turist steder. Men områder med spøkelseshus, nedlagte spennende bygninger etc er jeg mer fascinert av. Jeg kan legge ut bilder senere. Er midt i flyttingen nå så ingenting er der det skal være. Har holdt på hele livet egentlig med den interessen. I nord er det mest bunkere, og militære historiesteder som har vært av interesse. Men den aller største bragden jeg fikk lov til var å besøke kirken i Harstad. Og dra under gulvet der hvor det er ruiner og kister stående i 100 talls av døde konger, og døde adelsmenn fra 1700 tallet. det var helt grymt å bare være der liksom...