Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2213
Hei!

Er relativt ny i hovedstaden og lurer på om de litt mer rutinerte Oslo stonerne har noen tips til ting å gjøre når man har røkt?

Eksempelvis dra til reptilparken, gå langs Akerselva, chille i park / bade eller bare kule steder å se byen fra?
Ofte er vi en gjeng, men gjerne også ting du kan gjøre alene! Takk
Liker å gå rund grefsenkollen, generelt chille i parken med god mat
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Tusenfryd kan jo være kult, om du ikke føler deg for gammal for sånt :P
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Liker å gå rund grefsenkollen, generelt chille i parken med god mat
Vis hele sitatet...
Selv blitt glad i parkene med noe god musikk/mat! Er det noen spesielle favoritter du kan anbefale?

Sitat av wormhole Vis innlegg
Tusenfryd kan jo være kult, om du ikke føler deg for gammal for sånt :P
Vis hele sitatet...

Er livredd karuseller og slikt fra før. Tror for min del at det hadde blitt litt for mye når jeg er grisefjern
Sist endret av Vaskebjørn420; 24. juni 2018 kl. 18:55.
Jeg digger parken, med mat og pils. Sette meg på en av de mange flotte stedene som serverer øl, gjerne mikrobryggerier. På søndager tar jeg ofte turen ned til BLÅ og hører begge konsertene til Frank Znort Quartet (gratis, første er akustisk, den andre elektrisk)

Tilt har mye old school arkadespill, shuffleboard og mye bra øl.

Buddha sportsbar har billiard.

Bowling på Oslo bar og bowling.

Det er ganske så mye du kan finne på hvis man vet hvor man skal lete. Som ny er det litt verre. Men du kommer til å finne sine perler relativt fort hvis du beveger deg i alle bydeler
Sitat av ronniba Vis innlegg
På søndager tar jeg ofte turen ned til BLÅ og hører begge konsertene til Frank Znort Quartet (gratis, første er akustisk, den andre elektrisk)
Vis hele sitatet...
Så nettopp noen videoer på youtube, skal absolutt prøves!
Sitat av Vaskebjørn420 Vis innlegg
Så nettopp noen videoer på youtube, skal absolutt prøves!
Vis hele sitatet...
Tipper du kommer til å digge det jeg liker å stå litt lengre bak hvis jeg er skikkelig skækk, da har man muligheten til å trekke seg ut og tilbake hvis man vil det