Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 876
Hei! Jeg er på ferie i hellas nå og har kjøpt et par engangsvapes med nikotin og en hhc vape, men fant nettop ut at det ikke er lov til å ha med seg vape med nikotin inn i norge. Er det noen som vet noe om hvor strenge de er i sikkerhetskontrollen og om det er risky/farlig å ha med i innsjekket bagasje?
Hat hatt med meg store vape mods på fly i i bagasjen min, med masse ekstra batteri, har aldri vært et problem. Har vapet lenge, rundt 11 år, og har ikke hørt om at noen har blitt fratatt eller fått bot for å ha med seg engangsvape med litt nikotin i. Og det er faktisk lov å ha med seg vape med nikotin i:

https://legemiddelverket.no/import-o...r-e-sigaretter
Har reist med vapen både i håndbasgasje og innsjekket bagasje, aldri hatt noen problemer med hverken mods, nikotin, batterier eller e-juice.

Eneste eg har opplevd at dei sjekker er e-juice flaskene med tanke på størrelse. Men så lenge flaskene du har med deg i håndbagasjen er under 100ml i størrelse så burde dette gå helt fint.