Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1194
Hei trenger hodetelefoner med mic med mye for pengene under 1000 kr.
har sett på Logitech G35 og synes de ser bra ut. har windows 8 hvis noen hodetelefoner ikke er kompatibel med win8.

skal brukes til lett gaming, musikk og skype. Den må ha kabel siden denne skal brukes på iphone og Wii U.
har tenkt nøye gjennom og har kommet fram til 3 forskjellige headset som jeg kunne tenkt meg. Hvilken av disse er "best" Logitech G35
Vengeance 1500 v2
SteelSeries Siberia v2
Qpad QH-85

Hva mener dere om disse? Hvilken bør jeg velge
Jeg planlegger selv å kjøpe G35, har også en del venner som anbefaler dette
Turtle Beach PX21, får de for femhundrelappen, funker på ps3, xbox, pc og mac super mic!
FYI, G35 har USB kabel, ikke 3.5 jack.

Se/prøv noen sennheiser headset, mine er konge, bruttern er fornøyd med hans litt billigere, og to andre venner med Sennheiser er også ganske fornøyde, største problemet deres er kabellengde.
Sist endret av Freddy_fred5; 5. november 2013 kl. 22:29.
Logitech G35 er veldi bra . Har det og har hatt det en god stund, veldig fornøyd. Super lyd, god mic. Og behagelig å ha på.
okei takk for forslag, da blir det G35
Låner denne tråden litt, da jeg er på utkikk etter nytt headset selv.
Hvordan er 7.1 opplevelsen i G35 kontra de litt dyrere headsetta, f.eks Razer Megalodon?
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Låner denne tråden litt, da jeg er på utkikk etter nytt headset selv.
Hvordan er 7.1 opplevelsen i G35 kontra de litt dyrere headsetta, f.eks Razer Megalodon?
Vis hele sitatet...
Har en Astro A50 hører veldig liten forskjell mellom den og G35.
men jeg bruker G35'ern på grunn av at den sitter litt bedre på haue og mikrofonen er litt bedre

så vis jeg var deg ville jeg ha gått for G35 den er også ganske billig for et kvalitets headsett
Surround i et headset er en oppskrytt gimmick - og jeg vil absolutt anbefale å unngå det, da jeg mener du får mer for pengene ved å kjøpe et godt stereo-headsett.

Problemet med sorround-headset er at for å få til dette må man putte inn mange små høytalere i stede for at man bare kan ha 2 store som gir mye bedre lyd - i tillegg er høytalerene alt for nærme ørene til å kunne gi ordentlig surround-opplevelse. Og på toppen av det hele begynner virituell surround, som funker i alle stereo-headsett, å bli så bra i dag at man egentlig kan få full surroundopplevelse selv med stereo headset.
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
for guds skyld styr unna siberia headsettene, helt ubrukelige etter min erfaring.
Sitat av Walior_North Vis innlegg
Har en Astro A50 hører veldig liten forskjell mellom den og G35.
men jeg bruker G35'ern på grunn av at den sitter litt bedre på haue og mikrofonen er litt bedre

så vis jeg var deg ville jeg ha gått for G35 den er også ganske billig for et kvalitets headsett
Vis hele sitatet...
Tror du må teste hørselen. G35 høres jo ikke ut når ting smeller i diverse spill - A50 der i mot.
Sitat av etse Vis innlegg
Surround i et headset er en oppskrytt gimmick - og jeg vil absolutt anbefale å unngå det, da jeg mener du får mer for pengene ved å kjøpe et godt stereo-headsett.
Vis hele sitatet...
Godt mulig du får mer lyd for pengene ved å kjøpe et vanlig headset. Imidlertid mener jeg at surround har livets rett. Har selv G35, og bruker surround på alt, selv musikk. I spill med skikkelig støtte og bra lyd er det fantastisk.
Har selv G35, fornøyd med heasettet men synes det mangler litt dybde i bassen, men hva kan man forvente. Den har faktisk en utrolig god mic, har hørt fra alle jeg spiller med at jeg har krystallklar lyd.

Negavtivt om G35:

Ledningen er være ufattelig stiv og irriterende. Putene og selve konen blir ganske varm om du gamer lenge. ellers er det et fantastisk headset, om jeg kunne hadde jeg gått for trådløs versjonen.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Godt mulig du får mer lyd for pengene ved å kjøpe et vanlig headset. Imidlertid mener jeg at surround har livets rett. Har selv G35, og bruker surround på alt, selv musikk. I spill med skikkelig støtte og bra lyd er det fantastisk.
Vis hele sitatet...
problemet er at denne surround-effekten du ønsker kan du få i nesten alle vanlige headset bare ved å aktivere "virituell surround" på lyddriveren din når du kobler til hodetelefoner. Husk at vi mennesker egentlig kun hører i stereo uansett, det som gjør at vi klarer å lokalisere ting er tidsforskjellen mellom når lyden treffer ørene, samt forskjellen i styrkenivået. Dette kan man fint simulere med kun 2 høytalere.
Sist endret av etse; 7. november 2013 kl. 17:46.
hei, meg igjen. Jeg skulle til å kjøpe G35, men så sa butikken at den var ute av produkjson/snart ute. Noen som dere kan anbefale som er litt nyere til ca samme pris og ca like bra?
Har selv Cooler Master Storm Sirus og er meget fornøyd med dette, god lyd og god mikrofon. Eneste lille ulempen er kontrollboksen - kunne klart meg uten den. Kan koble meg utenom den ved hjelp av medfølgende kabler, men tror jeg har rotet bort kablene.