Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1509
hei, har børstet støvet av Battlefield 1942, ser at det fortsatt spilles over nett

Det jeg lurer på er om, er det nok å laste ned siste patches (v1.6.19) eller bør jeg laste noe annet også??

Forresten noen som spiller den enda?
Bare last det ned fra origin
Som sagt over, Battlfield 1942 er gratis på Origin Last det ned og spill, så slipper du å rote med sånn selv.
Trådstarter
Som sagt børsta støvet, dvs at jeg har det på disc funka fett med v1.6.19 patchen, nostalgi på sitt beste
Dette var med road to rome og den derre andre expansion pakken som kom ut da

Spørsmålet var egentlig indirekte, som om patchen inneholder alt updates??

Hvilke server spiller dere på??
Sist endret av Bunker; 19. oktober 2013 kl. 18:59.
Last ned fra orgin. Er gratis og tipper det er ferdig oppdatert der og
Trådstarter
Hallo, hvorfor laste ned når jeg har den fysisk??? :/ Og den funker fjell, eller fett som jeg sa!!
Sist endret av Bunker; 19. oktober 2013 kl. 19:47.
Sitat av Bunker Vis innlegg
Hallo, hvorfor laste ned når jeg har den fysisk??? :/ Og den funker fjell, eller fett som jeg sa!!
Vis hele sitatet...
Fordi det er mye lettere, ingen grunn til å rote med patches eller noe!
Usikker på hvordan det er nå, men "back in the day" var det "Desert Combat"-modden det gikk i.
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Fordi det er mye lettere, ingen grunn til å rote med patches eller noe!
Vis hele sitatet...
Gjort er gjort, spist er spist (Ole Brumm)

Men virker som alt er på plass her..

Synes denne har bedre missions for meg som ikke er helt fan av moderne krigsføring!!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Bunker Vis innlegg
Synes denne har bedre missions for meg som ikke er helt fan av moderne krigsføring!!
Vis hele sitatet...
What? Det er jo samme spillet, bare at man laster det ned fra skyen...

Registrer seriekodene dine på Origin slik at du har de registrert der. Da vil du også få nyeste patcher, men jeg vil tror du kan spille med det du har nå.
Trådstarter
Sitat av uaexed Vis innlegg
What? Det er jo samme spillet, bare at man laster det ned fra skyen...

Registrer seriekodene dine på Origin slik at du har de registrert der. Da vil du også få nyeste patcher, men jeg vil tror du kan spille med det du har nå.
Vis hele sitatet...
Da gjør jeg nok det, slik dere maser hehe men tro meg, jeg spiller med det jeg har :O

Har egentlig ikke egne seriekoder for dem forsvant med bladet som var inne i coveret :/
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Men du trenger jo ikke seriekode, spillet er som sagt gratis på Origin
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Men du trenger jo ikke seriekode, spillet er som sagt gratis på Origin
Vis hele sitatet...
Er expansionpakkene gratis?
Sitat av bobbo Vis innlegg
Usikker på hvordan det er nå, men "back in the day" var det "Desert Combat"-modden det gikk i.
Vis hele sitatet...
Ja fy faen. Er vel det spillet/modden jeg har spillt mest tror jeg. Da det krevde skills for å være god med helikopter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ikke ut som Origins har expansionspakkene nei, har det sjøl på CD RtR og en til, så mye som mangler om man laster ned fra Origins, eller tar jeg feil?