Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1910
Heya godtfolk!

Utfordrer nå dere Freaks til å komme med forslag på en logo som skal plasseres på en bildeopplastingstjeneste. Har nå jobbet i flere dager - lest og lest hva folk ønsker å ha på slike tjenester, og jobbet ut ifra det.

Nå trenger jeg en logo, og jeg har selvfølgelig penger på lur.

På logoen skal det stå "Bilder" - ikke noe mer, da jeg ikke har funnet på navn på tjenesten enda.
Må være noe ala bildr.no - men noe enkelt.

Du kan velge mellom blå/hvit/svart farge i logoen. Opp til deg!

Så var det pengene da...har 20 kroner disponibelt på PayPal kontoen. ;-) Go, go go!

Og for 20 kroner kan man kjøpe litt av hvert hos DX: http://dx.com/gift-ideas/Under5
Sist endret av Lacost33; 5. mars 2012 kl. 18:08.
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Heya godtfolk!

Utfordrer nå dere Freaks til å komme med forslag på en logo som skal plasseres på en bildeopplastingstjeneste. Har nå jobbet i flere dager - lest og lest hva folk ønsker å ha på slike tjenester, og jobbet ut ifra det.

Nå trenger jeg en logo, og jeg har selvfølgelig penger på lur.
Vis hele sitatet...
nå begynner det å bli spennende
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
På logoen skal det stå "Bilder" - ikke noe mer, da jeg ikke har funnet på navn på tjenesten enda.
Må være noe ala bildr.no - men noe enkelt.

Du kan velge mellom blå/hvit/svart farge i logoen. Opp til deg!

Så var det pengene da...har 20 kroner disponibelt på PayPal kontoen. ;-) Go, go go!
Vis hele sitatet...
/sigh
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Og for 20 kroner kan man kjøpe litt av hvert hos DX: http://dx.com/gift-ideas/Under5
Vis hele sitatet...
Når det er snakk om 20 kr kan du likevel si at det er en konkuranse med et klapp på skulderen som "premie". Det finnes forresten ekstremt mange opplastings sider for bilder, så jeg regner med at dette kun er for å lære?
Sist endret av Hater_mordin; 5. mars 2012 kl. 18:15.
Nei, dette er et seriøst prosjekt. Og grunnen til litt cash er at mange syter over at de ikke får penger når de lager logoer - nå får du det. Penger er penger.
Sist endret av Lacost33; 5. mars 2012 kl. 19:21.
Du skriver på en veldig beordrende måte til å kun ha 20kr å betale noen som gidder å bruke tid og erfaring på et sånt prosjekt. Kanskje du skal prøve å holde deg mer ydmyk? "Penger er penger", med den holdningen får du ikke noe bedre.

http://i2.lulzimg.com/7759ee892e.png
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Du skriver på en veldig beordrende måte til å kun ha 20kr å betale noen som gidder å bruke tid og erfaring på et sånt prosjekt. Kanskje du skal prøve å holde deg mer ydmyk? "Penger er penger", med den holdningen får du ikke noe bedre.

http://i2.lulzimg.com/7759ee892e.png
Vis hele sitatet...
Du har vel helt sikkert hjulpet andre med å lage logoer? Om det er tilfelle har du garantert ikke fått noe for det - med meg så gjør du det. Om det så er lite penger du får, så håper jeg det ikke går bemerkelsesverdig inn på deg. Du har iallefall fått noe - i forhold til at du kunne gjort denne jobben UTEN å ha fått.

Takk for forslaget, forresten!
Sist endret av Lacost33; 5. mars 2012 kl. 19:39.

Bilder er bilder
Her er en rask sammensetting av en logo-ish greie.
<?=getUserTitle()?>
Gi meg en litt tid, så kan jeg fikse
Syns 20kr er evig nok
Kreativiteten er på bunn idag pga. særemne, og 20kr er langt ifra nok motivasjon for meg til å droppe særemnet for logoen, så slengte en kjapt sammen:


Klikk for å vise med hvit bakgrunn.

Send meg pengene på paypal, sender deg en e-post på PM
TRÅDEN ER FERDIG!
Sist endret av bendikz; 5. mars 2012 kl. 20:04.
Hehe, mange fine forslag. Likte godt ferskvann sin - men det er fortsatt noe som mangler. Det er også noe med Deadlock sin, men tror ikke den passer helt som det er nå. Bendikz, hva gjør dragen der?

Takk for forslagene!
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Kreativiteten er på bunn idag pga. særemne, og 20kr er langt ifra nok motivasjon for meg til å droppe særemnet for logoen, så slengte en kjapt sammen:

Vis hele sitatet...
Av en eller annen grunn så likte jeg den veldig godt.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Av en eller annen grunn så likte jeg den veldig godt.
Vis hele sitatet...
enig, den der ville jeg brukt om jeg så den på en bilde opplastnings side
og skammelig att slikt ikke får Penger av type 1 eller 2 nnuller mer enn TS tillbyr
<?=getUserTitle()?>
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Kreativiteten er på bunn idag pga. særemne, og 20kr er langt ifra nok motivasjon for meg til å droppe særemnet for logoen, så slengte en kjapt sammen:

Vis hele sitatet...
Hva slags font har du brukt på den?
Trur jeg har sett den før, men husker ikke hva den heter
Deadlock sin er den eneste som er verdt å se på ellers var det mye rare greier :P tror ikke du får noe bedre for 20kr hehe
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/SiberianLikeYou/th_Bilder.jpg

Tar gjerne betalingen min i Chupa Chups.

Bonus: Huge versjon, slik at du kan printe opp på store reklamepakater i byen.
Sist endret av nightLook; 5. mars 2012 kl. 20:47.
<?=getUserTitle()?>
Hva har Deadlock gjort?
Brukt fonten Sketch Block, lagt 3 forskjellige farger på teksten, plassert teksten der de står nå.
Ah, mislink. Korrekt link til stor versjon: http://s1115.photobucket.com/albums/...Bilderhuag.jpg

/thread
Sitat av TheJokerHD Vis innlegg
Hva har Deadlock gjort?
Brukt fonten Sketch Block, lagt 3 forskjellige farger på teksten, plassert teksten der de står nå.
Vis hele sitatet...
Forventer du at han skal gjøre mer for 20 kr?
Sitat av TheJokerHD Vis innlegg
Hva har Deadlock gjort?
Brukt fonten Sketch Block, lagt 3 forskjellige farger på teksten, plassert teksten der de står nå.
Vis hele sitatet...
Og likevel synes jeg det er det beste forslaget her. Less is more, som de sier.
<?=getUserTitle()?>
Sitat av fomox Vis innlegg
Forventer du at han skal gjøre mer for 20 kr?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det være så dyrt?
Syns 20kr er evig nok, man kan heller gå rundt å skryte av at det er du som har laget logoen om denne tjenesten blir til noe stort
Kanskje ikke alle er slik, men slik er jeg

Sitat av McLovin Vis innlegg
Og likevel synes jeg det er det beste forslaget her. Less is more, som de sier.
Vis hele sitatet...
Ja, Less is more
Noe som dette: http://i40.tinypic.com/11mgtbp.jpg
Men jeg venter på respons fra TS om hva han syns som kan endres eller om han "tar den"

20kr,Less is more
Kunne nesten gjort det gratis, men siden han byr 20kr så er jeg happy
Sitat av TheJokerHD Vis innlegg
Hva har Deadlock gjort?
Brukt fonten Sketch Block, lagt 3 forskjellige farger på teksten, plassert teksten der de står nå.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke med deg, men en logo skal ikke være så inni helvete detaljert at den stjeler all oppmerksomheten fra resten av sida. Se på eksemplene: Apple, Microsoft, HTC osv.

Det er ikke hvordan logoen er laget som teller, men hvordan den brukes. Selvfølgelig er det bare en font, men hvem bryr seg, så lenge den er fin og ikke trekker vekk oppmerksomheten fra tjenesten siden tilbyr?
Denne tråden er på mange måter enda en god oppskrift på hvordan profilering ikke burde foregå, og det bærer samtlige forsøk på resultater preg av.