Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2171
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har klart meg en uke uten pepper men trenger en buzz av og til, da er det kjekt med god coke som ikke ødelegger hele natta for deg. Har stuka MYE på amf og vert i mange psykoser av å blande masse stoffer. Men nå er det kun hasj og litt coke.
Coke har jeg aldri likt men det må være fordi jeg alltid har fått dårlig. Har en god coke, men synes fortsatt det mangler noe, så ser jeg folk sier det er ingen vits i å ta coke uten å ha alkohol i kroppen? Så til;

Spørsmålet;
Nyter jeg coke’n mer om jeg tar en shot med jäger 30 min før feks?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og: Ja, jeg er klar over at kokain og alkohol hver for seg og/eller kombinert ikke er noe sunt, men sånn jeg ser kompisene mine ute hver helg (jeg drikker 4 ganger i året) bekymrer jeg meg ikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og: Ja, jeg er klar over at kokain og alkohol hver for seg og/eller kombinert ikke er noe sunt, men sånn jeg ser kompisene mine ute hver helg (jeg drikker 4 ganger i året) bekymrer jeg meg ikke
Vis hele sitatet...
Måten jeg ser det på er, hva er vitsen i å betale peng for alkohol får å betale for å bli edru igjen. Kan ikke rekommandere det da det er veldig utrygt for helsa.

Men for å svare på spørsmålet ditt, ja du får en sterkere rus, men om du nyter den eller ikke er helt opp til deg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde holdt meg unna alkoholen og smånippa på litt ket isteden, var jeg deg.
Ket er nok det jeg og ville gått for, om noe.

Etter å ha brukt speed daglig i mange år, men nå så og si sluttet, så har ALT blitt kjedelig. Får ikke gjort noenting.

Ket hjelper på formen der og da, og etter litt større doser kan det holde meg unna apati i noen dager.

Man bygger dog fort toleranse, så er begrenset hvor ofte du kan bruke uten å øke dose, noe som kan bli svært kostbart i lengden.
Blæra kan det også ødelegge, men da snakker vi så høyt forbruk at jeg ikke hørt om noen som har klart det ennå.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okay, nå har jeg bare tilgang på hasj, kokain og obviously alkohol i butikken.
Ketamin må bestilles og får d ikke før helgen, men kan vurderes i future time!

Om andre har erfaringer med coke+alk er det meget int å høre og holder det med en shot 40 prosent eller må jeg drikke en flaske vin typ for å ha noe merkbar» effekt?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av olaba Vis innlegg
Måten jeg ser det på er, hva er vitsen i å betale peng for alkohol får å betale for å bli edru igjen. Kan ikke rekommandere det da det er veldig utrygt for helsa.

Men for å svare på spørsmålet ditt, ja du får en sterkere rus, men om du nyter den eller ikke er helt opp til deg.
Vis hele sitatet...
Mer vits enn å betale 1200 for kokain som ikke gir noe pleasure, det er jo rene gullet, er det ikke? Og med 0 i toleranse på alk kan jeg bare kjøpe ett par rusbrus om ønskelig? Betaler jeg coke og alk blir jeg tvilsomt «edru», da jeg hverken blir edru av coke eller alkohol i seg selv… (ehh?)
Det de prøver å si er at Coke +alkohol ikke gir mer rus. Coke slår ihjel alkoholen rusen og alkohol slår ihjel Coke buzzen så du sitter der edru. Enkelt forklart.

I tillegg vil den kombinasjon utsette kroppen for mye stress, spesielt hjerte og blodårer så sjansen for at noe går galt øker.

Så de nytes best hver for seg.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Det de prøver å si er at Coke +alkohol ikke gir mer rus. Coke slår ihjel alkoholen rusen og alkohol slår ihjel Coke buzzen så du sitter der edru. Enkelt forklart.

I tillegg vil den kombinasjon utsette kroppen for mye stress, spesielt hjerte og blodårer så sjansen for at noe går galt øker.

Så de nytes best hver for seg.
Vis hele sitatet...
Du prater reint piss, Cola og alkohol er konge. Det lager et nytt stoff i kroppen som gjør at colarusen varer lenger også. Det er en grunn til at alkohol og kokain ofte går sammen tenk litt på det, Rusen du får av de to sammen er mye bedre en de to hver for seg

Drikk til du er godt brisen, ikke drita full liksom også begynner du med colaen etter det. Da skal jeg love deg at det sparker
Sist endret av 6ix9ine xx; 3. mai 2023 kl. 20:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Cola + alkohol er like konge som cola alene eller alkohol alene.
Å kombinere de gir deg ingen superrus, men mange tror kanskje det fordi de allerede er fulle og coked up.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Cola + alkohol er like konge som cola alene eller alkohol alene.
Å kombinere de gir deg ingen superrus, men mange tror kanskje det fordi de allerede er fulle og coked up.
Vis hele sitatet...
Coke + alko = cokaethylen.

Cokaethylen gir langt bedre form enn rusmidlene for seg selv.
Skal sies jeg ikke er noen stor colafan, men folk sier komboen er et must.
Sist endret av SkammeligNykter; 3. mai 2023 kl. 21:05.
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Du prater reint piss, Cola og alkohol er konge. Det lager et nytt stoff i kroppen som gjør at colarusen varer lenger også. Det er en grunn til at alkohol og kokain ofte går sammen tenk litt på det, Rusen du får av de to sammen er mye bedre en de to hver for seg

Drikk til du er godt brisen, ikke drita full liksom også begynner du med colaen etter det. Da skal jeg love deg at det sparker
Vis hele sitatet...
Farmakologisk er det slik at det dannes et nytt stoff i kroppen, en metabolitt – kokaetylen – når man inntar alkohol og kokain samtidig. Denne metabolitten gir økt eufori for den som bruker alkohol og kokain sammen, men er mer giftig for hjertet, leveren og hjernen og dermed mer skadelig. Disse aspektene er det viktig å nå ut med informasjon om, poengterer Edland-Gryt.

Kilde: https://www.fhi.no/nyheter/2021/bruk...re-helgefylla/

Så begge to hadde rett, bortsett fra at jeg ikke prata piss .

Men de fleste jeg kjenner foretrekker ett av stoffene om gangen da ihvertfall alkoholrusen, som noen av oss faktisk liker, blir ødelagt av kokainen. Ved at den gjør deg mer skjerpet og våken. Men det er vel mer personlig smak og behag. Står ved mitt at de nytes best hver for seg.
Sist endret av tearz83; 3. mai 2023 kl. 21:47.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Coke + alko = cokaethylen.

Cokaethylen gir langt bedre form enn rusmidlene for seg selv.
Skal sies jeg ikke er noen stor colafan, men folk sier komboen er et must.
Vis hele sitatet...
Kraftigere er ikke alltid bedre....
Hvis du vil fjerne all tvil om at kokain er kjedelig så kan du jo prøve å røyke freebase/Crack, det slår coke+alkohol. Du får ikke tid til å kjede deg engang siden bare det å koke opp nye steiner og så røyke dem blir fort det eneste man har tid til.
Anonym bruker
"Rik Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du får psykoser på amf kommer du til å få det på kola også. Råder deg til å ikke fucke opp mere for deg selv. Å erstatte et drit avhengighetsskapende rusmiddel med et annet drit avhengighetsskapende rusmiddel er veldig dumt
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla. Har klart meg en uke uten pepper men trenger en buzz av og til, da er det kjekt med god coke som ikke ødelegger hele natta for deg. Har stuka MYE på amf og vert i mange psykoser av å blande masse stoffer. Men nå er det kun hasj og litt coke.
Coke har jeg aldri likt men det må være fordi jeg alltid har fått dårlig. Har en god coke, men synes fortsatt det mangler noe
Vis hele sitatet...
Gratulerer med en uke av pepper. Bra jobba

Det kan være veldig mye som mangler, men jeg tror ikke du får det du egentlig trenger, ihvertfall ikke på sikt, av rusen. Men jeg kjenner meg veldig igjen.

Den følelsen er dritekkel, og den er er der stort sett hele tiden. Det er alltid noe som mangler. Alltid en uro i kropp, sjel og sinn. Å være utrygg er normalt. Men joda. Når du blander kokain med alkohol i kroppen din så blir kokainet til

kocaethylene

https://no.wikipedia.org/wiki/Kokaetylen

Jeg håper vi en dag for fylt tomrommet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ket eller ket+cola, det er som grillkrydder på fries
▼ ... over en måned senere ... ▼
For meg er alko og kokain en veldig skummel kombo. Har gjort veldig mange rare ting med den komboen. Som regel på reise i utlandet. Man kan jo drikke enorme mengder alko på kokain. Så for meg virker det som at jeg egentlig er mentalt drita full, men fysisk ser jeg helt fin ut. Veldig skummelt. Og hvis det er et bordell eller en stripeklubb i nærheten så er jeg som regel helt blakk neste dag.

Nå kjører jeg bare kokain når jeg skal ta meg en fest. Drikker noen pils og røyker et par jointer i tillegg.

Og kokainen røykes. Prøvde d første gang i Portugal for et par måneder siden. Fy faen for et kick. Snorting er ingenting i forhold. Men ja, å røyke kokainen er ganske mye mer avhegighetsskapende. Så der må man være veldig forsiktig. Har prøvd heroin et par ganger for å dempe kokainrusen når man vil gi seg. Er veldig behagelig. Men noen dager senere når jeg kjenner på rusbehov igjen, så tenker jeg overhodet ikke på heroin. Jeg savner heller d råe kicket man får når man røyker cola.

Bruker å kjøpe d ferdig kokt her i Portugal. De bruker ammoniak metoden. Ca 20% av vekta blir borte under koking. Så de steinene som man røyker er veldig konsentrert. Betaler 50 euro per gram ferdig kokt.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/121130xeed78

D her er et gram pluss en ekstra rock. Den store på siden. Så et gram er faktisk en god del steiner å røyke ��
Folie à deux
Ikke drikk. Så er det over på 2 uler