Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 436
Anonym bruker
"Syk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo.
Har 2g god cola liggende, 3xReltebon 5mg, 6xImovane 5mg og 3xKsalol 1mg

Vil noen linjer cola, 3st 5mg Reltebon, 2-3st 5mg Imovane og 1st 1mg Ksalol være noe dere vil kalle "trygt"?
Det er «trygt» nok.

Har du ingen toleranse for stoffene så ville jeg holdt meg til 10mg oxy, 10mg imovane, 1mg Ksalol. Husk å pulverise reltebonen ellers vil du ikke kjenne mye av den!
Anonym bruker
"Syk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er «trygt» nok.

Har du ingen toleranse for stoffene så ville jeg holdt meg til 10mg oxy, 10mg imovane, 1mg Ksalol. Husk å pulverise reltebonen ellers vil du ikke kjenne mye av den!
Vis hele sitatet...
Er kjent med alle stoffer fra før, men en stund siden jeg har hatt meg en kosekveld. Pillene ble pulverisert

Takk for svar!
Folie à deux
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yo.
Har 2g god cola liggende, 3xReltebon 5mg, 6xImovane 5mg og 3xKsalol 1mg

Vil noen linjer cola, 3st 5mg Reltebon, 2-3st 5mg Imovane og 1st 1mg Ksalol være noe dere vil kalle "trygt"?
Vis hele sitatet...
Det er trygt med lindre har helseutfordringer., Så kjør på. Vurder elle hvis du har noen problemer. Nei? Du dør ikke