Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1117
Som topic sier, så fryser hele pc'n når jeg prøver å spille av en filmsnutt. Spiller ingen rolle om det er vgtv, youtube, break elns.

Av å til får jeg til å lukke firefox ved å trykke på den søte "x"-n i høyre hjørne, andre ganger må jeg inn i oppgavebehandleren å drepe firefox.

Å i enkelte tilfeller fryser hele jævla pc'n! Dette er kun når jeg skal spille av et filmklipp.


Har prøvd å reinstalle firefox, adobe å alt annet av flash osv.
Tips?
når dette skjer er det plugin container som henger seg ?
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
ALT henger seg!

Spesielt FB henger seg, hele siden blir "flytta" langt faen nedover, så man må skrolle i en evighet.
Øverst er det bare helt hvitt.

Spiller jeg av et klipp på dagbladet, så kan du banne på at den henger seg!

Nå har jeg reinstallert firefox på nytt, men pc'n NEKTA å starte firefox de 56 første gangene jeg trykka på iconet!
Firefox kommer opp i oppgavebehandleren, men nettleseren popper ikke opp her

Å når jeg endelig får starta firefox, så fryser det helt! "Not Responding" ... Kult
bytt nettleser.
Du kan jo prøve Aurora. Aner egentlig ikke hva forskjellen er, men mange av mine problemer ble borte.
Sist endret av Eplekjekk; 2. august 2012 kl. 11:58.
Har du adblock? Isåfall er det den som gjør det, min fryser i perioder på videoavspilling med adblock på.
Har du prøvd å slette filene som er lagret i appdata? Er ikke helt sikker på hvor firefox lagrer dem, men jeg vil tro mappen ligger i "CUsers\*brukernavnet ditt*\AppData\Local"

Vil heller ikke tro du får mindre problemer av å installere Aurora. Aurora er en ganske ustabil versjon som fortsatt testes, og er ikke noe du vil bruke til vanlig mtp. at den er full av bugs og mest sannsynlig en del sikkerhetshull.
er vel flashplayeren som kræsjer som igjen fryser FF
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Har du adblock? Isåfall er det den som gjør det, min fryser i perioder på videoavspilling med adblock på.
Vis hele sitatet...
HAH! Der har vi trikset, takk skal du ha!
Kp.