Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3219
Hei, jeg tenkte å dele miljøet og opplevelsen med hasj og pot som jeg har/hatt med dere Jeg lurer også om dere føler det samme som meg eller ikke, alltid nyttig å vite flere sider av samme sak

Skriver ikke fulle opplysninger da jeg ikke vet hvem som leser

Mine nærmeste i familien deler mine syn på cannabis og syns ikke stoffet skal være ulovlig, familien vår består av yngre bror (under 4 år), eldre bror (under 25) stefar (under 40), mor (under 40) og meg på 18 år.

Alt startet sommerferien i 2011 på ferietur med familien, da jeg
akkurat hadde fylt 17. Jeg hadde prøvd det noen få ganger tidligere.
Vi hadde smugla litt med fra Norge til syden, besteforeldrene mine har hus i Syden og vi hadde fått lånt det i 2 uker. Når kvelden kom satte vi oss ute på terrassen og begynte å mekke alt klart (Min storebror og stefar). Vi røyka på en vannbong med iskald konjakk i, det var helt nydelig og vi prata om alt mulig, flirte og kosa oss. Dette gjorde vi nesten hver dag, og jeg ble forelsket i Mary Jane. Nå hadde jeg utdannet en vane med å røyke.

Fra sydenferien til begynnelsen av vinteren røyka jeg daglig og jeg ble litt mer usosial men ikke mye. Jeg kjøpte alltid inn en tier, og når den var røyka opp kjøpte jeg en tier til. Men jeg røyka bare i en begrenset gjeng, siden det eneste stoffet som er godkjent av nesten alle i bygda er alkohol. Det kryr av fulle ungdommer som har null respekt for seg selv og av alkoholikere i alle aldre.

I begynnelsen av vinteren endret alt seg seg drastisk. Jeg visste at politiet hadde planlagt flere rassiaer i den tida, så jeg slutta å røyke og vasket rommet og sjekka at alt var borte og rent. Dette brukte jeg mange flere dager på. Hele huset vårt var helt rent. Skolen var slutt og jeg gikk hjem, politi bilen sto utenfor huset. Jeg tenkte at dem prata med foreldrene mine og gikk inn, der ble jeg møtt av en politimann som sprang imot meg. En annen politimann stoppet han før han hoppa meg ned og spurte "hvem i faen er du? og hva gjør du her?" Jeg svarte at jeg bodde her, de visste ikke engang det. De sa jeg hadde blanke øyer og store pupiller, så de begynte å leke "bad cop, good cop". Han ene sa jeg hadde røyk og at jeg var påvirka, noe jeg ikke var. Ble tatt inn på urinprøve og testet selvfølgelig positivt. Politiet påstod de hadde funnet en hasjklump oppå nattbordet mitt, noe som ikke er mulig, de hadde funnet masse sprøyter på stua og soverom. Noe som ingen av hos hadde heller, pluss at dem "fant" brukerutstyr.

Barnevernet ble koblet inn og lillebroren min ble henta av barnevernet før rassiaen ble utført (og de nekter å gi han tilbake enda). Han ble aldri utsatt for noe vondt eller noe av cannabisen.

I februar gikk jeg med på en ruskontrakt i et halvt år. I begynnelsen gikk jeg hver uke på urinprøve, men etter en liten stund skulle jeg bare ta annenhver uke. Da startet jeg å røyke annenhver uke slik at prøvene ble reine, er ferdig nå 23. juli.

Så tro meg, jeg har opplevd baksiden med å røyke og bli tatt.
Jeg har ingen intensjoner med å slutte fordi jeg flytter for meg selv når jeg begynner på skole etter ferien.

Miljøet jeg har og kjøper fra er et trygt et. Jeg blir aldri tilbudt noe annet, får bare det jeg kjøper. Men det jeg har gjort nå er å ta litt speed så THCen i kroppen går fortere ut, stopper med speeden når jeg er ferdig med urinprøven.

Takk for at dere har tatt dere tid til å lese og jeg setter pris på flere historier og kommentarer
Du røyka annen hver uke, å enda fikk rene prøver? Her er det noe som ikke stemmer...
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Du røyka annen hver uke, å enda fikk rene prøver? Her er det noe som ikke stemmer...
Vis hele sitatet...
Har vært flink til å trene og drikke masse vann. Pisse ofte og sitte på do for å få ut mer slik at det ikke ligger igjen så mye piss i blære
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Flere med samme type miljø? Tror veldig få røyker med stefaren sin.

I likhet med deg byttes penger mot cannabis, så noen dager/uker til vi treffes igjen. Etter å prøvd å tilby meg andre stoffer, med samme svar hver gang: "Nei", skjønner de at det bare en cannabis jeg vil ha.
Sist endret av Soppsui; 16. juli 2012 kl. 19:14.
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Flere med samme type miljø? Tror veldig få røyker med stefaren sin.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor jeg lurer på om det er andre, siden jeg ikke vet om noen som har det.
Det hender at jeg har røyket med moren min. Men det er ikke noe jeg foretrekker å gjøre, akkurat. Det er så utrolig slitsomt å høre på henne når hun blir for fjern. "Jeg føler meg bare så rar, jeg. Det er som om hjernen min krymper" and i'll be all like "Åh, gå og legg deg, du. Vær så snill". Det er slik at hun foretrekker alkohol og jeg cannabis.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det hender at jeg har røyket med moren min. Men det er ikke noe jeg foretrekker å gjøre, akkurat. Det er så utrolig slitsomt å høre på henne når hun blir for fjern. "Jeg føler meg bare så rar, jeg. Det er som om hjernen min krymper" and i'll be all like "Åh, gå og legg deg, du. Vær så snill". Det er slik at hun foretrekker alkohol og jeg cannabis.
Vis hele sitatet...
Haha, enig i den røyker ikke mye med dem, bare noen ganger, eneste i syden jeg røyka med min mor.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Hvorfor nektet du ikke bare på å bli med å ta pisseprøve, når du visste at de bare kom med løgn og dere ikke hadde noe hjemme å bli tatt for? o.O

Utennom søsken så har jeg som deg nær familie som røyker, selv om mora mi vet at jeg røyker og vice versa, så føler jeg at det hadde blitt ganske rart å røyke med hu though.
På en annen side så hadde jeg lett kunne ha røyka med broren min om han hadde holdt på. ^^
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Hvorfor nektet du ikke bare på å bli med å ta pisseprøve, når du visste at de bare kom med løgn og dere ikke hadde noe hjemme å bli tatt for? o.O

Utennom søsken så har jeg som deg nær familie som røyker, selv om mora mi vet at jeg røyker og vice versa, så føler jeg at det hadde blitt ganske rart å røyke med hu though.
På en annen side så hadde jeg lett kunne ha røyka med broren min om han hadde holdt på. ^^
Vis hele sitatet...
De var to stykker og hadde skjellig mistanke, ikke helt sikker på hva det kalles for.

Røyker bare med kompiser omtrent, men tar innimellom med stefar
Det her virka jævelig rart, tror ikke politiet bare planter masse rart i huset til deg og familien din. Virker som du mildt sagt har litt frie grenser, i motsettning til andre på din alder.
Sitat av pain Vis innlegg
Det her virka jævelig rart, tror ikke politiet bare planter masse rart i huset til deg og familien din. Virker som du mildt sagt har litt frie grenser, i motsettning til andre på din alder.
Vis hele sitatet...
Kan jo selvfølgelig ikke være 100% sikker på resten av huset, men kan jeg være på rommet mitt. Så må ha vært noe rart med aksjonen.
Sitat av Black Horse Vis innlegg
De var to stykker og hadde skjellig mistanke, ikke helt sikker på hva det kalles for.
Vis hele sitatet...
Nåja. De fant på en skjellig grunn til mistanke ved å si at du så ruset ut, og vips, så var de illusoriske rettighetene dine vekke.

Sitat av Black Horse Vis innlegg
Men det jeg har gjort nå er å ta litt speed så THCen i kroppen går fortere ut, stopper med speeden når jeg er ferdig med urinprøven.
Vis hele sitatet...
...fantastisk forbudspolitikk.
Tja... De sorte riddere prøver seg alltid. Håper de har en foran seg som ikke kjenner sine rettigheter. Og da spesielt når de prøver seg på yngre folk.
Prøv så godt det lar seg gjøre og alltid ha under 15 g, da kan de kun gi forenklet forelegg, og ellers komme seg videre og ut av syne..!!
for det første ! jævlig chill å ha familie som ikke bryr seg om du blazer!
men jo du sa dere bare hadde smoka weed liskom ? ikke noe annet ? hvordan kunne da politiet funnet sprøyter, og hvorfor ligger det da en hasjklump på nattbordet ditt når du rydda rommet perfekt? ..
Har dere fått tilbake broren din forresten ?
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Du røyka annen hver uke, å enda fikk rene prøver? Her er det noe som ikke stemmer...
Vis hele sitatet...
Jeg husker bare når jeg var yngre røyka jeg og en kompis samtidig, å vi ble busta av rizla som foreldrene fant hjemme hos kompisen min, vi tok pisseprøve samme dag på samme klinikk, jeg fikk negativ og han fikk positiv. Ikke spør meg hvordan dette kan forekomme, men går vel litt på kroppen og stoffskifte?
Sitat av Bekki Vis innlegg
for det første ! jævlig chill å ha familie som ikke bryr seg om du blazer!
men jo du sa dere bare hadde smoka weed liskom ? ikke noe annet ? hvordan kunne da politiet funnet sprøyter, og hvorfor ligger det da en hasjklump på nattbordet ditt når du rydda rommet perfekt? ..
Har dere fått tilbake broren din forresten ?
Vis hele sitatet...
Ja, er det

Tro meg, lurer på det den dag i dag Nå har det jo seg at Norge er det landet med mest korrupsjon i Europa etter Italia!

Nope, jobber fortsatt med saken skal i tingretten om en liten stund.
Men vi jobba hardt for at han skulle få bo hos familie imens, så han har det ikke vondt der han er nå

Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg husker bare når jeg var yngre røyka jeg og en kompis samtidig, å vi ble busta av rizla som foreldrene fant hjemme hos kompisen min, vi tok pisseprøve samme dag på samme klinikk, jeg fikk negativ og han fikk positiv. Ikke spør meg hvordan dette kan forekomme, men går vel litt på kroppen og stoffskifte?
Vis hele sitatet...
Tror nok det har med kroppen og stoffskifte ja. Fins ingen fasit på hvor lang tid det tar, i tillegg gjør jeg alt for at det skal gå fort ut av kroppen

Utrolig viktig med mye vann og trening!

I tillegg hadde de med den berykta narkohunden deres. Likevel skrudde de istykker snøscooteren min til 80 000 kr.
De skrudde ut alt av vegger i garasjen. Mye jobb til å ha en narkohund!

Utrolig hvordan Norge oppfører seg mot sine innbyggere!
Sitat av Black Horse Vis innlegg
Ja, er det

Tro meg, lurer på det den dag i dag Nå har det jo seg at Norge er det landet med mest korrupsjon i Europa etter Italia!

Nope, jobber fortsatt med saken skal i tingretten om en liten stund.
Men vi jobba hardt for at han skulle få bo hos familie imens, så han har det ikke vondt der han er nå
Vis hele sitatet...

Det kan jeg tro : D

Norge er facka land, og regjeringen er facka i hue sitt! -.-Skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å blaze! Det eneste som ødelegger livet ditt med å blaze er fordi hvis du blir tatt så facker politiet opp livet ditt! ikke weeden!

Jo men håper det går bra i retten da : o
Barneværne er stygge i hue sitt de også, høre om en familie en gang med 2 unge foreldre og en unge på 1-2 år, som akkurat hadde flytta i ny leilighet, de hadde da masse pappesker og sånn pga flyttingen, men så kom barneværnet på sjekk på døra sånn tilfeldig engang, også blei ungen tatt fra dem pga de syntes ikke ungen skulle bo i et så "rotete hus uten møbler og ting) og begynnte å skylde på det! det er helt sykt hva som skjer her i verden as!.... facka...
OT:Vil gjerne se kilder på at amfetamin renser systemet for THC, for det har jeg lite tro på.

Skulle likt å hatt en slik familie selv, mine foreldre setter "harsjnarkotikasprøytehelvette" på lik linje med heroin.
Sitat av Bekki Vis innlegg
Det kan jeg tro : D

Norge er facka land, og regjeringen er facka i hue sitt! -.-Skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å blaze! Det eneste som ødelegger livet ditt med å blaze er fordi hvis du blir tatt så facker politiet opp livet ditt! ikke weeden!

Jo men håper det går bra i retten da : o
Barneværne er stygge i hue sitt de også, høre om en familie en gang med 2 unge foreldre og en unge på 1-2 år, som akkurat hadde flytta i ny leilighet, de hadde da masse pappesker og sånn pga flyttingen, men så kom barneværnet på sjekk på døra sånn tilfeldig engang, også blei ungen tatt fra dem pga de syntes ikke ungen skulle bo i et så "rotete hus uten møbler og ting) og begynnte å skylde på det! det er helt sykt hva som skjer her i verden as!.... facka...
Vis hele sitatet...
takktakk, har bodd i fosterhjem selv også. Eneste positive med det er den følelsen du får når du er ferdig med hele jævla barnevernet!

Er også et tilfelle hvor de tok ungen fra mora fordi hun ikke hadde høy nok IQ.

Sitat av Dimergon Vis innlegg
OT:Vil gjerne se kilder på at amfetamin renser systemet for THC, for det har jeg lite tro på.

Skulle likt å hatt en slik familie selv, mine foreldre setter "harsjnarkotikasprøytehelvette" på lik linje med heroin.
Vis hele sitatet...
Har dessverre ikke kilder, men amfetamin skal være redusere tiden THCen sitter i kroppen. Er ikke 100% sikker, men imorra blir vel siste gang på en stund jeg tar det.
Merka at jeg ble veldig effektiv når jeg tok det. Rommet mitt var overfylt med søppel og rot, med engang jeg tok det så rydde jeg rommet og ommøblerte alt. Og der sykeste var at det var moro
takktakk, har bodd i fosterhjem selv også. Eneste positive med det er den følelsen du får når du er ferdig med hele jævla barnevernet!

Er også et tilfelle hvor de tok ungen fra mora fordi hun ikke hadde høy nok IQ.


Herregud skjønner den ...
shitt as.. ja der ser du hvor facka alt er as...

Sitat av Bekki Vis innlegg
takktakk, har bodd i fosterhjem selv også. Eneste positive med det er den følelsen du får når du er ferdig med hele jævla barnevernet!

Er også et tilfelle hvor de tok ungen fra mora fordi hun ikke hadde høy nok IQ.
Vis hele sitatet...

Herregud skjønner den ...
shitt as.. ja der ser du hvor facka alt er as... det er sikkert politiet selv som har plaseert de sprøytene der og lagt den hasjklumpen på bordet ditt -.- haha stygt as !

sorry at kommentaren over blei litt facka.. skjedde noe feil xD
Herregud skjønner den ...
shitt as.. ja der ser du hvor facka alt er as... det er sikkert politiet selv som har plaseert de sprøytene der og lagt den hasjklumpen på bordet ditt -.- haha stygt as !

sorry at kommentaren over blei litt facka.. skjedde noe feil xD[/quote]

haha, går sikkert greit

Mange vil nok si at jeg er paranoid som tror det, men politiet bryter flere lover enn noen andre! Man kan ikke si de må det for å ta "småkriminelle" som ikke gjør noe skade.... Er noe helt feil med systemet
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Flere med samme type miljø? Tror veldig få røyker med stefaren sin.

I likhet med deg byttes penger mot cannabis, så noen dager/uker til vi treffes igjen. Etter å prøvd å tilby meg andre stoffer, med samme svar hver gang: "Nei", skjønner de at det bare en cannabis jeg vil ha.
Vis hele sitatet...
Jeg trukke du engang røyker. Høres ut som du bygger historie utifra stereotyper.

Uansett, det er ikke unormalt for familiemedlemmer å røyke sammen.

Jeg røyker med mor og stefar og kjenner flere som gjør det samme. Noen røyker sammen med bestefar.

Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg husker bare når jeg var yngre røyka jeg og en kompis samtidig, å vi ble busta av rizla som foreldrene fant hjemme hos kompisen min, vi tok pisseprøve samme dag på samme klinikk, jeg fikk negativ og han fikk positiv. Ikke spør meg hvordan dette kan forekomme, men går vel litt på kroppen og stoffskifte?
Vis hele sitatet...
Herregud, kunne dere ikke bare sakt at dere røyka rullings? At dere plukka sneip å røyka det ellerno? Selv ville jeg gitt totalt faen med tanke på at cannabis bare er chill og alle som sier noe annet har null peil.

TS er du helt sikker på at foreldra dine ikke skyter litt pepper eller dop? Svina ljuger sjeldent om sånt. Det er ikke bare sånn at barnevernet tar unger. Det må ha vært en akutt situasjon, som f eksempel en razzia hvor de fant sprøyter. Kan jo hende du veit detta selv men unnlater å nevne det.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av tetrakrystall Vis innlegg
Jeg trukke du engang røyker. Høres ut som du bygger historie utifra stereotyper.
Vis hele sitatet...
Hvorfor sier du det? Du kjenner verken meg eller miljøet jeg må innom for å skaffe det.
Sist endret av Soppsui; 21. juli 2012 kl. 04:10.
Den hasjklumpen dem liksom fant, har du fått noe forelegg for det? Kan godt være at dem bare sa det for å sjekke hvordan du reagerte. Dem gjør slike ting hele tia, dem går på atferdskursj.

Sitat av Soppsui Vis innlegg
Hvorfor sier du det? Du kjenner verken meg eller miljøet jeg må innom for å skaffe det.
Vis hele sitatet...
Men da beklager jeg. Men du vet at det er et stort "rent hasjmiljø? Det hørtes bare ikke troverdig ut at man blir pushet på andre ting når man er en hasjrøyker å skal kjøpe hasj.. Har aldri hendt meg. Prøv å oppsøk det rene hasjmiljøet så slipper du speednisser å colahuer.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av tetrakrystall Vis innlegg

Men da beklager jeg. Men du vet at det er et stort "rent hasjmiljø? Det hørtes bare ikke troverdig ut at man blir pushet på andre ting når man er en hasjrøyker å skal kjøpe hasj.. Har aldri hendt meg. Prøv å oppsøk det rene hasjmiljøet så slipper du speednisser å colahuer.
Vis hele sitatet...
Apology accepted.
Stort "rent hasjmiljø"? Bor i ei lita bygd, så man kan ikke akkurat velge og vrake folk å kjøpe av

Off topic, men har faktisk så heldig å ha funnet meg en hyggelig kar med faste priser som ikke scammer meg eller har besøk av masse makkavrak når jeg skal innom.

Vår diskusjon skal ikke overta tråden God natt!
Alkoholisert gamer
Sitat av tetrakrystall Vis innlegg
Det hørtes bare ikke troverdig ut at man blir pushet på andre ting når man er en hasjrøyker å skal kjøpe hasj.. Har aldri hendt meg. Prøv å oppsøk det rene hasjmiljøet så slipper du speednisser å colahuer.
Vis hele sitatet...
Hvis dealern har noe annet enn hasj, så prøver de som regel å selge dette, ved å spørre sine kunder.

Og som TS sier, han bor i ei litta bygd, så der er det nok ikke så mange rusmiljøer.
Ifølge det han skriver ser det heller ut som at det finnes 2 miljøer der.
De som ruser seg på alkohol, og de som ruser seg på alternative ting.

Over til topic:
Jeg har aldri opplevd noe lignende.
Det å røyke med foreldre/familie virker også ganske unormalt, da de fleste prøver å skjule dette for familie.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Kilde på at Norge er det mest korrupte landet i Europa etter Italia, takk.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Kilde på at Norge er det mest korrupte landet i Europa etter Italia, takk.
Vis hele sitatet...
Som sagt husker jeg ikke hvor de fant det, men hvis du virkelig tror at Norge ikke er korrupt så har hjernevaskingen dems virkelig fungert på deg. Var en tid det fungerte på meg også, men så fikk jeg litt interesse for hvordan landet fungerer og fant fort ut av hvordan den virkelige verden fungerer.

Sitat av tetrakrystall Vis innlegg
Den hasjklumpen dem liksom fant, har du fått noe forelegg for det? Kan godt være at dem bare sa det for å sjekke hvordan du reagerte. Dem gjør slike ting hele tia, dem går på atferdskursj.

De henla alt av stoffer og spøyter dem fant, og gikk heller på urinprøvene/blodprøvene.
Og lillebroren min var allerede i barnevernets hender før rassiaen ble utført.



Men da beklager jeg. Men du vet at det er et stort "rent hasjmiljø? Det hørtes bare ikke troverdig ut at man blir pushet på andre ting når man er en hasjrøyker å skal kjøpe hasj.. Har aldri hendt meg. Prøv å oppsøk det rene hasjmiljøet så slipper du speednisser å colahuer.
Vis hele sitatet...
Da er du heldig, for alle jeg kjenner blir tilbudt stadig vekk. Men jeg er god kompis med de jeg kjøper fra, så null problem med slikt.

TS er du helt sikker på at foreldra dine ikke skyter litt pepper eller dop? Svina ljuger sjeldent om sånt. Det er ikke bare sånn at barnevernet tar unger. Det må ha vært en akutt situasjon, som f eksempel en razzia hvor de fant sprøyter. Kan jo hende du veit detta selv men unnlater å nevne det.[/quote]


Det ligger nok i fortiden ja, onkel blå er nok ikke så glad i familien vår nei. Er nok derfor de ble litt forbanna når dem ikke fant noe.