Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 859
Sitter her med en 50pack Mogadon/Nitrazepam som jeg har tenkt å ruse meg på, har tenkt å ta 10stk, og de inneholder 300mg laktose per stk.

Problemet er at jeg driter på meg hvis jeg drikker en halvliter melk eller spiser en softis.
Lukkemuskelen blir sikkert utilregnelig av dopet, så da vil jeg gjerne halvere tolleransen min sånn ca og gå utifra en liten softis.

Så da lurte jeg om noen vet hvor mange mg laktose det er i en halvliter melk eller en mellomstor softis?
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Tok 10stk for litt siden, er mongo rusa nå, måtte jo seff drite i stad da...
Nitrazepaaaaam!

HARtatt 10stk til nå, er ope i 100mg nitrazepoam, skal ut å fiske på munkholemn nå i trondheim. ska fesek laksen opp i elva å spise deng rå i midrobøgeovem å seøge laksen tif penger å kjøpr chezzeburge på burder king. rinf meg hvis du skal bli me da. hade

Kom netopp hjem fra intensiven, anbefaler INGEN å prøve den samme dosen som jeg gjorde, spydde som en gris da jeg våkna på sykehuset.
Driten jeg har igjen går rett i søppla!

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Tok 10stk for litt siden, er mongo rusa nå, måtte jo seff drite i stad da...
Nitrazepaaaaam!

Ca. 01.00:
HARtatt 10stk til nå, er ope i 100mg nitrazepoam, skal ut å fiske på munkholemn nå i trondheim. ska fesek laksen opp i elva å spise deng rå i midrobøgeovem å seøge laksen tif penger å kjøpr chezzeburge på burder king. rinf meg hvis du skal bli me da. hade

12:00 22/06-12
Kom netopp hjem fra intensiven, anbefaler INGEN å prøve den samme dosen som jeg gjorde, spydde som en gris da jeg våkna på sykehuset.
Driten jeg har igjen går rett i søppla!
Vis hele sitatet...
Edit: fikset klokkeslett. Ble litt rotete når 3 poster kom i samme klokkeslett.

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Tok 10stk for litt siden, er mongo rusa nå, måtte jo seff drite i stad da...
Nitrazepaaaaam!

HARtatt 10stk til nå, er ope i 100mg nitrazepoam, skal ut å fiske på munkholemn nå i trondheim. ska fesek laksen opp i elva å spise deng rå i midrobøgeovem å seøge laksen tif penger å kjøpr chezzeburge på burder king. rinf meg hvis du skal bli me da. hade

Kom netopp hjem fra intensiven, anbefaler INGEN å prøve den samme dosen som jeg gjorde, spydde som en gris da jeg våkna på sykehuset.
Driten jeg har igjen går rett i søppla!



Edit: fikset klokkeslett. Ble litt rotete når 3 poster kom i samme klokkeslett.
Vis hele sitatet...
Post**
(Er fortsatt litt borte i hodet som dere ser)