Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  497 53965
Homemade Retard
zeicko's Avatar
har et spørsmål angående prestige shop. la oss si jeg kjøper unlock gear og tar MSR.
1.får jeg bruke den fra lvl 1 ?
2.har jeg den i de neste prestigene ?
3.burde jeg "kjøpe" noe annet ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
har et spørsmål angående prestige shop. la oss si jeg kjøper unlock gear og tar MSR.
1.får jeg bruke den fra lvl 1 ?
Vis hele sitatet...
Nei, man kan ikke lage classes før i lvl 4. Da ka ndu bruke den.

Sitat av zeicko Vis innlegg
2.har jeg den i de neste prestigene ?
Vis hele sitatet...
Ja, det har du.

Sitat av zeicko Vis innlegg
3.burde jeg "kjøpe" noe annet ?
Vis hele sitatet...
Det spørs hva du liker selv. MSR er ikke et dumt valg imo da man unlocker det i ganske høy lvl.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Nei, man kan ikke lage classes før i lvl 4. Da kan du bruke den.
Vis hele sitatet...
var egentli det jeg mente :P takk for svar

et spørmål til. mister jeg våpen level ? er 31 på l118a blir den reset til 1 ?
Sist endret av zeicko; 25. november 2011 kl. 18:17.
Sitat av zeicko Vis innlegg
var egentli det jeg mente :P takk for svar

et spørmål til. mister jeg våpen level ? er 31 på l118a blir den reset til 1 ?
Vis hele sitatet...
Ja, den blir tilbakestilt til lvl 1 og du mister alle attachments og proficiencys.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Ja, den blir tilbakestilt til lvl 1 og du mister alle attachments og proficiencys.
Vis hele sitatet...
er logisk da.... holder jo spillet en stund lengre
Tilleggsspørsmål til de over her. Kan hende jeg ikke leste rett, eller missforsto noe. Men om man bruker en prestige token på å lagre et våpen. Blir alle attachments. proficiencys og lvl på akkurat dette lagret slik at man får det på lvl 4 eller er det kun våpenet man får også må det levles som første gang?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Tilleggsspørsmål til de over her. Kan hende jeg ikke leste rett, eller missforsto noe. Men om man bruker en prestige token på å lagre et våpen. Blir alle attachments. proficiencys og lvl på akkurat dette lagret slik at man får det på lvl 4 eller er det kun våpenet man får også må det levles som første gang?
Vis hele sitatet...
du får kun våpenet, også må det levles som første gang ja
Ahhh, digg! Fikk akkurat første MOAB'en min!
Hvordan spiller man spillmodusene team defender og sånt?
Noen som spiller på XBOX360? Isåfall.. add "Shikzter".
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Noen som spiller på XBOX360? Isåfall.. add "Shikzter".
Vis hele sitatet...
DU må spille på PC vettu, der prosa er!!
Sitat av alicante55 Vis innlegg
DU må spille på PC vettu, der prosa er!!
Vis hele sitatet...
Haha.. Det blir vel for dumt.
Gikk til første prestige nå.. angrer
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
haha, sjæl as, suger å miste alt :c
tenkte jeg skulle lage meg en free Elite account. Og der må du jo linke accounten med cod brukern din slik at du får sett stats på sida etc. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal linke det med cod accounten. får valg om å linke med enten xbox- eller PS3 brukeren. Men ser ikke no valg for PC. Noen som veit no om det?
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Haha.. Det blir vel for dumt.
Vis hele sitatet...
For dumt at PC krever mer skills en konsoll?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
For dumt at PC krever mer skills en konsoll?
Vis hele sitatet...
Det er ikkje for dumt nei - de som har prøvd begge deler vet at det er fakta.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
For dumt at PC krever mer skills en konsoll?
Vis hele sitatet...
Ikke dumt i det hele tatt. "Kontrollene" på PC, i hovedsak musa, er mye raskere og mer sensitiv enn en thumbstick på en håndkontroll og alle beveger seg raskere.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
For dumt at PC krever mer skills en konsoll?
Vis hele sitatet...
Det der kan vel diskuteres veldig, nivået på konsoll er relativt høyt.

Har selv prøvd ut PC, ser ikke noe vanskelig med å spille MW3 på en PC. Godt mulig å få en MOAB uten problemer. Syntes ting virker lettere på PC, men det er min mening.
Om noen her inne gamer mye hardcore på xbox, rop ut så tar vi en del games :>
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det slutter ikke å overraske meg hvor mange som sier at MW3 "er så lett". Jeg har personlig aldri sett noen få en MOAB, og heller aldri sett at noen dominerer game etter game. Etter 50 timer spilt burde jeg da ha sett en MOAB siden det "ikke er noe problem"? Har en sterk følelse av at folk snakker piss.

Men at nivået er høyere på konsoll har jeg ikke problemer med å skjønne. MW-serien er utrolig populær på Xbox, og det meste jeg finner av turneringer og streams er på enten PS3 eller Xbox 360. Men det er jo selvsagt et helt annet spill på konsoll enn på PC.

Edit: På hvilke game modes er det MOABen dukker opp "hele tiden" forresten?
Sist endret av thomasf; 1. desember 2011 kl. 13:40.
Sitat av thomasf Vis innlegg
På hvilke game modes er det MOABen dukker opp "hele tiden" forresten?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor det er mest vanlig, men jeg greide å få den på FFA.

http://www.youtube.com/watch?v=YNS_kkyA-Js
Sitat av thomasf Vis innlegg
Det slutter ikke å overraske meg hvor mange som sier at MW3 "er så lett". Jeg har personlig aldri sett noen få en MOAB, og heller aldri sett at noen dominerer game etter game. Etter 50 timer spilt burde jeg da ha sett en MOAB siden det "ikke er noe problem"? Har en sterk følelse av at folk snakker piss.
Vis hele sitatet...
Spiller på PC og har heller ikke fått eller sett en MOAB hittil. Har vært nærme å få det et par ganger, men aldri klart det. 49 timer spilt ifølge Steam.

Edit: Lol, se når posten din ble lagt ut
Sist endret av Daybreak; 1. desember 2011 kl. 16:16.
Sitat av thomasf Vis innlegg
Det slutter ikke å overraske meg hvor mange som sier at MW3 "er så lett". Jeg har personlig aldri sett noen få en MOAB, og heller aldri sett at noen dominerer game etter game. Etter 50 timer spilt burde jeg da ha sett en MOAB siden det "ikke er noe problem"? Har en sterk følelse av at folk snakker piss.

Men at nivået er høyere på konsoll har jeg ikke problemer med å skjønne. MW-serien er utrolig populær på Xbox, og det meste jeg finner av turneringer og streams er på enten PS3 eller Xbox 360. Men det er jo selvsagt et helt annet spill på konsoll enn på PC.

Edit: På hvilke game modes er det MOABen dukker opp "hele tiden" forresten?
Vis hele sitatet...
Jeg har fått én hittil, på TDM på underground. Det er faktisk ikke så veldig vanskelig, men det er en del mentalt stress, noe som gjør at jeg ikke har orket å prøve igjen. Man må kjenne mapsene og spawnene veldig godt og alltid angripe fiendene bakfra, hvis du skal ha sjans til å overleve en 25 killstreak. Det er så klart også en del flaks inne i bildet, så det er bare å stå på .

Jeg klarte det på PS3 forresten.
Jeg kjøpte meg MW3 og testa det for første gang i går!
Sykt konge intro og alt det der, men bildet var så forbanna utydelig or rart!!

Til min store overraskelse, fant jeg ut at spillet er i 3D?!
Fikk playstation med mw3 i dag, gikk 20 levler i natt, forsov meg til skolen også
Men herlig spill! Send melding om du vil spille!
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg har fått én hittil, på TDM på underground. Det er faktisk ikke så veldig vanskelig, men det er en del mentalt stress, noe som gjør at jeg ikke har orket å prøve igjen. Man må kjenne mapsene og spawnene veldig godt og alltid angripe fiendene bakfra, hvis du skal ha sjans til å overleve en 25 killstreak. Det er så klart også en del flaks inne i bildet, så det er bare å stå på .

Jeg klarte det på PS3 forresten.
Vis hele sitatet...
ingen vits i og kjenne spawns. de er random og ødelagt fra IW uansett. ligger mye flaks i at de ikke spawner bak deg. som skjer med meg og resten av mw3 spillere.
Flere enn meg som syntes FMG9 akimbo er total OP? Enda mer irriterende at alle flyr rundt med de..
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Flere enn meg som syntes FMG9 akimbo er total OP?
Vis hele sitatet...
Ja, burde egentlig bli nurfa. Samme med Type 95.
FMG9 skal bli nerfa. Leste det en plass, men husker ikke hvor.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ja, burde egentlig bli nurfa. Samme med Type 95.
Vis hele sitatet...
Type 95 er nerfa afaik.
FMG9 burde miste akimbo muligheten spør du meg.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Type 95 er nerfa afaik.
Vis hele sitatet...
Er det?
Jeg har ikke merket noe forskjell hvertfall.. man dør like fort.
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Er det?
Jeg har ikke merket noe forskjell hvertfall.. man dør like fort.
Vis hele sitatet...
Snakka med en på steam som sa han brukte prestige token på det rett før det ble nerfa. Har du prøvd å drepe med det? Virker ikke som man dreper like fort lenger.
Sitat av zeicko Vis innlegg
ingen vits i og kjenne spawns. de er random og ødelagt fra IW uansett. ligger mye flaks i at de ikke spawner bak deg. som skjer med meg og resten av mw3 spillere.
Vis hele sitatet...
De er ikke random i det hele tatt, selv om man spawner på litt tilbakestående steder noen ganger.

Spill mye Domination så lærer du hvordan spawnene blir påvirket av hvor folk er.
Noen som vet hvordan jeg skrur av 3D på singleplayer? Blir helt fucka i øynene!
Når det gjelder callsign's (emblem & title's), noen her som har peiling på en side der man kan se hva som skal til for og få alle?
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Når det gjelder callsign's (emblem & title's), noen her som har peiling på en side der man kan se hva som skal til for og få alle?
Vis hele sitatet...
http://callofduty.wikia.com/wiki/Cal...rfare_3_Titles
http://callofduty.wikia.com/wiki/Cal...fare_3_Emblems
mw3 koster 199 på komplett i dag, greit å ikkje kaste bort 500kr på eit spill som gjør deg fly forbanna.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Type 95 er nerfa afaik.
Vis hele sitatet...
Ja, den er det, men ikke nok. Fortsatt ganske OP.
Har spilt Bf3 en liten stund nå og syntes egentlig det er litt kjedelig. Føler ikke refleksene mine gir meg noen særlig fordel.. Kanskje mw3 hadde vært mer moro for meg

Lurer på hvordan aim fungerer i mw3... er det lett å aime eller vanskelig som f.eks i Counter-Strike?
Sist endret av ali88; 4. desember 2011 kl. 18:08.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Har spilt Bf3 en liten stund nå og syntes egentlig det er litt kjedelig. Føler ikke refleksene mine gir meg noen særlig fordel.. Kanskje mw3 hadde vært mer moro for meg

Lurer på hvordan aim fungerer i mw3... er det lett å aime eller vanskelig som f.eks i Counter-Strike?
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er lett. Øvelse gjør mester!
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av gotejds Vis innlegg
Har spilt Bf3 en liten stund nå og syntes egentlig det er litt kjedelig. Føler ikke refleksene mine gir meg noen særlig fordel.. Kanskje mw3 hadde vært mer moro for meg

Lurer på hvordan aim fungerer i mw3... er det lett å aime eller vanskelig som f.eks i Counter-Strike?
Vis hele sitatet...
Jeg synes aimet er mye lettere enn i C.S. Smooth og deilig.
Noen her som spiller search and destroy på ps3?? Trenger ett lag.. psn id er larssy
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Jeg synes aimet er mye lettere enn i C.S. Smooth og deilig.
Vis hele sitatet...
Enig. Og for min del som har spilt CoD-serien mye mer enn BF-serien var det mye lettere å aime i mw3 enn i bf3. Mye pga man må huske på gravitasjon og bevegelse i forhold til når du skyter i bf3. I mw3 er det å sikte rett på og trekke av.
Har spilt MW3 på 360 siden release, men slo til på komplett-kampanjen til 199,- på PC da jeg ofte ikke har 360en tilgjengelig (unga spiller). Mitt første fps på PC siden Doom 2 så jeg må innrømme at jeg er litt spent på hvordan det går
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Har spilt rundt en dag gameplay, føler jeg får mer ut av bf3 og skyrim denne høsten/ vindern
Hvor er det billigste stedet å kjøpe MW3 online ?