Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1920
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Er det noen her som har erfaring med å ta LSD med kjæresten? Tenker å spørre. Kan det løse problemer som krangling osv


(Hun er anti)
LSD får deg til å se ting i et nytt perspektiv, eller tenke på noe på en ny måte. Enten det er til det bedre eller det dårligere.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis hun er anti hvorfor skal du presse hun til noe hun ikke vil og som i tillegg påvirker psyken hennes i så stor grad? Hennes kropp hennes valg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis hun er anti hvorfor skal du presse hun til noe hun ikke vil og som i tillegg påvirker psyken hennes i så stor grad? Hennes kropp hennes valg.
Vis hele sitatet...
Presse? Tenker å spørre, skriver han.
Jeg syns det høres ut som et litt dårlig utgangspunkt, jeg er dog ingen ekspert. Jeg syns allikevel begge parter burde ville dette såpass mye at dere tar dere tid til å lese dere opp på temaet og snakker om hva dere vil ha ut av en evt trip. Jeg vil ikke anbefale dette som en hurtig løsning på krangling.

Hvorfor tror DU det vil være bra å få med en partner som er «anti» på dette?

Ps. Beklager at jeg brukte ordet «dog» i innlegget. Det er litt teit.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Downers Vis innlegg
Presse? Tenker å spørre, skriver han.
Vis hele sitatet...
Det blir pressing når han vil manipulere og spille på at det kan løse problemer som krangling. Da dreier ikke spørsmålet seg lenger om hun som selvstendig individ VIL, men at det spilles på følelsene hennes og legger skyldfølelse på hun til å føle hun er skyld i krangling eller evn brudd om hun ikke tar sjansen på å prøve det. Det er emosjonell pressing
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det blir pressing når han vil manipulere og spille på at det kan løse problemer som krangling. Da dreier ikke spørsmålet seg lenger om hun som selvstendig individ VIL, men at det spilles på følelsene hennes og legger skyldfølelse på hun til å føle hun er skyld i krangling eller evn brudd om hun ikke tar sjansen på å prøve det. Det er emosjonell pressing
Vis hele sitatet...
Hva? Hvor får du informasjon fra som tilsier at han skal manipulere og tvinge henne til å ta stoffet? Det blir for dumt å trekke dine egne konklusjoner om hva han vil når alt vi vet er at OP skal SPØRRE kjæresten sin.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av plukkern Vis innlegg
Hva? Hvor får du informasjon fra som tilsier at han skal manipulere og tvinge henne til å ta stoffet? Det blir for dumt å trekke dine egne konklusjoner om hva han vil når alt vi vet er at OP skal SPØRRE kjæresten sin.
Vis hele sitatet...
Siden han spør her om det kan løse problemer som krangling kan det gi en indikasjon på at det er et argument han vil ha backet som han kan bruke til henne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Siden han spør her om det kan løse problemer som krangling kan det gi en indikasjon på at det er et argument han vil ha backet som han kan bruke til henne.
Vis hele sitatet...
Jeg forholder meg til posten til TS når jeg svarer og der står det at TS skal spørre kjæresten. Vet ikke hva du snakker om.
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis hun er anti hvorfor skal du presse hun til noe hun ikke vil og som i tillegg påvirker psyken hennes i så stor grad? Hennes kropp hennes valg.
Vis hele sitatet...
Sukk, hater folk som det her. Jeg tror hun kan ta sin egen avgjørelse. Det er på ingen måte utpressing å spørre om kjæresten vil prøve det. Tror du dama ikke klarer å si nei hvis hun ikke har lyst? Ganske trist at du ser på kvinner som hjelpesløse svake mennesker som ikke klarer å ta sine egne valg.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å ta syre er ikke noe oppskrift på å ikke krangle mer. For alt du vet kanskje hun får badtrip og hater deg resten av livet fordi du overbeviste henne til å prøve..! Hvis du føler det kan hjelpe deg selv kan du prøve det alene men det er dårlig stil å påvirke en som er anti til å ta det bare fordi du vil ta det..
Det er respektløst å ikke akseptere grensen hennes og manglende respekt i forhold er årsaken til ca alle krangler så anbefaler å se ting fra hennes side også og akseptere det. Løs problemene deres på en mer fornuftig måte eller slå opp hvis å ruse seg sammen er det du ser som siste utvei på problemene deres..
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Downers Vis innlegg
Jeg forholder meg til posten til TS når jeg svarer
Vis hele sitatet...
Jeg også.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sukk, hater folk som det her. Jeg tror hun kan ta sin egen avgjørelse. Det er på ingen måte utpressing å spørre om kjæresten vil prøve det. Tror du dama ikke klarer å si nei hvis hun ikke har lyst? Ganske trist at du ser på kvinner som hjelpesløse svake mennesker som ikke klarer å ta sine egne valg.
Vis hele sitatet...
Gi deg a det handler ikke om kjønn i det hele tatt og emosjonell pressing og utpressing er en manipulasjonteknikk som påvirker de sterkeste ledere og like mye menn som damer. Handler ikke om at man er svak og hjelpesløs fordi man blir manipulert og særlig ikke i tilfeller der manipulatoren fremstiller det som en god dyd for forholdet, for hvem vil ikke ofre mye for den man elsker. Å spille på samvittigheten til noen og drive blamegame betyr ikke at den andre vil men at man blir emosjonelt presset. Ikke så rart du forsvarer manipulasjonspress når du tydelig er en manipulator selv også. Ler av sånne kommentarer som dine
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg også.



Gi deg a det handler ikke om kjønn i det hele tatt og emosjonell pressing og utpressing er en manipulasjonteknikk som påvirker de sterkeste ledere og like mye menn som damer. Handler ikke om at man er svak og hjelpesløs fordi man blir manipulert og særlig ikke i tilfeller der manipulatoren fremstiller det som en god dyd for forholdet, for hvem vil ikke ofre mye for den man elsker. Å spille på samvittigheten til noen og drive blamegame betyr ikke at den andre vil men at man blir emosjonelt presset. Ikke så rart du forsvarer manipulasjonspress når du tydelig er en manipulator selv også. Ler av sånne kommentarer som dine
Vis hele sitatet...
Du skriver på en totalt usmakelig måte, ovenfra og ned som om du er så ufattelig mye bedre enn alle andre som gir sine tips her. Vet du hvordan LSD fungerer? Det er veldig fin måte å se ting fra nye perspektiver, og funker ikke i det hele tatt som manipulasjon, det fungerer faktisk totalt motsatt. Så please, jekk deg ned fra den høye hesten din.
Sist endret av Jorg; 14. september 2021 kl. 18:52.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei! Jeg har absolutt ingen intensjon om å tvinge henne. Sier hun nei så betyr det nei.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Du skriver på en totalt usmakelig måte, ovenfra og ned som om du er så ufattelig mye bedre enn alle andre som gir sine tips her. Vet du hvordan LSD fungerer? Det er veldig fin måte å se ting fra nye perspektiver, og funker ikke i det hele tatt som manipulasjon, det fungerer faktisk totalt motsatt. Så please, jekk deg ned fra den høye hesten din.
Vis hele sitatet...
Vær så vennlig å les før du kommenterer. Det er ikke LSD som stoff jeg mener er manipulerende men å presse en som det oppgis at er anti-lsd til å si ja ved å si at det kan hjelpe forholdet. Er du ikke enig i at man skal respektere andres grenser og ikke manipulere noen til å gjøre noe de ikke vil?
Deg om det. Nå har trådstarter avklart at hen respekterer grensene hennes så da er det ikke mer å diskutere!

Ellers enig med den som sier at man kanskje heller bør slå opp hvis man krangler så mye. Ja lsd kan gi mye selvinnsikt og gjøre at man ser ting fra et annet perspektiv men hvis noen ikke vil ta det så skal man ikke presse vedkommende ved å spille på følelser og skyld det er eneste poenget mitt!!!
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Synes det er moralsk forkastelig å introdusere stoff til nyktrister. I forhold med damer som aldri har rørt knark er stoffer et ikke-tema. Narkotika kan åpne veien til alle verdens ulykker.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dropper det