Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1014
Jeg går på 20mg diazepam hver 2nd dag, hentes ut på apoteket. Jeg lurer på om bråslutt på dette vil gi noen tegn til abstinenser? vet det ikke er mye men
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge har du hatt dette forbruket?
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge har du hatt dette forbruket?
Vis hele sitatet...
2-3 måneder hittil
Love, Live and Laugh
11 3
Ikke slutt brått. Helst rådfør deg med legen din underveis i nedtrapping. Større sjanser for og lykkes )
Prøv å trapp ned 5mg hver 2 uke, og kanskje 2mg de siste 2 ukene. Burde gå bra, du har ikke brukt det så lenge.
Sitat av carttown Vis innlegg
Jeg går på 20mg diazepam hver 2nd dag, hentes ut på apoteket. Jeg lurer på om bråslutt på dette vil gi noen tegn til abstinenser? vet det ikke er mye men
Vis hele sitatet...
Kanskje, kanskje ikke. Mest sannsynlig så går det veldig fint. Det er store variasjoner i hvor mye folk kjenner av abstinenser. Men ja, 3 måneder er mer enn lenge nok til å få abstinenssymptomer ved seponering. Diazepam som du tar er enklere å bli seponert fra enn andre benzoer pga den lange halveringstiden. Dosene du har tatt virker heller ikke horribelt store. Men det er absolutt på høy tid å slutte nå mens leken er god.

Lykke til
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cold turkey 20mg valium/døgnet i 2mnder burde ikke være noe problem. Det er ihvertfall ikke livsfarlig.. Lykke til!