Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 929
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei skal kjøpe et glass med xanor 100stk norsk. Hva burde jeg se etter for å være sikker på at det er ekte vare? Kan noen evt sende bilde av deres glass?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er 2mg så skal det stå u94 på den ene siden og ingenting på den andre siden.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis det er 2mg så skal det stå u94 på den ene siden og ingenting på den andre siden.
Vis hele sitatet...
er 2 mg bein ja, takk for svar.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare hyggelig.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke chill å få fentanyl istedet for xanax? Man mååå jo ikke kaste i seg et helt brett for å dø av OD. På en annen side forstår jeg at man heller vil ha det man kjøper.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ikke chill å få fentanyl istedet for xanax? Man mååå jo ikke kaste i seg et helt brett for å dø av OD. På en annen side forstår jeg at man heller vil ha det man kjøper.
Vis hele sitatet...
Hvordan har du peil på at h*n skal kaste i seg alt på en gang?
Mange klarer faktisk å styre inntaket slik at lageret holder lenge.

Den fen fenatyl-spøken din synes jeg ikke hører hjemme her.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
er alltid greit å vite om pillene du spiser kan ta livet av deg eller ikke
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
er alltid greit å vite om pillene du spiser kan ta livet av deg eller ikke
Vis hele sitatet...
Helt enig. Første tingen jeg sjekker er om tablettene er porøse eller faste. Porøs er som regel fake, men hvis du hører en fin knekke-lyd når du deler et bein så tror jeg du er litt tryggere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ikke chill å få fentanyl istedet for xanax? Man mååå jo ikke kaste i seg et helt brett for å dø av OD. På en annen side forstår jeg at man heller vil ha det man kjøper.
Vis hele sitatet...
Altså man har ikke sjangs til å vite hvor mye fent det eventuelt er i pillene og de kan ha forskjellig mengde alle sammen. En kan ha svært lite mens andre kan være dødlige. Sier jo seg selv.