Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6350
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer egentlig bare på forskjellen mellom disse to benzoene. Er Xanor veldig mye sterkere eller hva er en god forklaring?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor virker ila ca 20 minutter, sobril 1,5-2 timer. 1mg xanor = ca 40 mg sobril.
hvor mange tar du da ?
En grei liste over benzoer

Som sagt kicker xanor fortere inn enn sobril, derfor er det mer effektivt mot f.eks. panikkanfall.
Forskjellen er stor, xanor virker fort, og ikke så lenge. Sobril tar en lang lang time eller to med mat i magen, før du blir bra va den, men da hjelper den lenge etterpå. Mye bedre med sobril for meg en valium, men for rus er valium kongen. Samme med xanor, det er rus for meg. Men ville aldri tatt mer en en 25mg sobril på en gang, for det er mer en fin medisin. Det er nesten som en depot tablett med sobril syns jeg. Lang virk.

Så det er forskjellen, sobril er mer good medisin for dårlige dager, ikke hver dag, xanor er mer en rus. Du er jo på et rusforum, men vet ikke hvorfor du spør. Mange som trenger dette som spør her også ser jeg. Lykke til uansett hva du vil. Men for rus er sobril litt lat og treig i starten. Men eter du innpå fire fem stk 25mg på en dose på tom mage, så er det sikkert jævla herlig de første dagene. Hvertfall med en god kopp kaffe tidlig om morgenen da, jeg er et morgen rus menneske. Natt og morgen. Det var sterkt med sobril første gangene også, husker de smalt i begynnelsen om morgenen. Tok gjerne fire 25mg til frokost på den tiden.

Ville aldri gått på xanor hver dag egentlig, men hadde faktisk tatt imot. Etter snart 20år på benzo nå er hadde den medisinen vært det eneste som hjalp helt for meg.
s