Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1574
Halla På utkikk etter nye filmer, og hvor er det vel bedre å få gå råd enn her på freak

Jeg digger filmer som mange vil se på som for ekstreme. Mye av Tarantino, Kick-ass, Battle Royal osv.

Denne scena beskriver godt hvilken sjanger jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=vsBKyduk3RE

Noen som har noen gode tips?
Jeg så nettopp Seven Psychopaths. Det var en festlig film, og jeg syns også den var bra! Sjekk den ut!
http://www.imdb.com/title/tt1931533/
A serbian film er bare harry og unødvendig, spør du meg.
Sist endret av bendiks; 17. januar 2013 kl. 00:23.
Repo men, Equilibrium, The book of Eli, Kill Bill filmene, Matrix filmene, Old Boy.... sånn i farta !
Fiskern
Znusken's Avatar
Trådstarter
Bare for å poengtere, når jeg sier ekstreme, mener jeg ikke nødvendigvis bare i vold men også i realisme, plot og sjokkeffekt.
Kung Fu Hustle
Herregud som jeg lo første gang.
Salò, or the 120 Days of Sodom er en av de drøyeste filmene jeg har sett. Den er basert på Marquis de Sades bok med samme navn, og inneholder blant annet tortur, seksuell nedverdigelse, voldtekt og en haug med avføring på sølvfat (bryllupsmiddag). Anbefales!
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den filmen er syk husker jeg, men en god del år siden jeg så den
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Kung Pow: Enter the Fist er nok en av de mest over-the-top filmene jeg har sett noensinne. Den er helt ekstremt humoristisk også, garantert en av mine topp 5 komedier.
Dredd er perfekt for deg. Mange slow-motion scener der du ser kuler gå gjennom folk, gigantiske våpner og masse vold gjennom hele filmen. En av de få rene actionfilmene jeg har likt som ikke hadde noe spesielt plot.
Mener på at pulp fiction hører hjemme her. Men den har du vel kanskje sett allerede?
Både Pulp Fiction og Reservoir Dogs passer til beskrivelsen, men de har du vel kanskje sett?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
John Dies At The End
Snål film om en fyr som har masse forskjellige superkrefter som kommer som bi-effekter av et dop han har i seg som forresten er svart og lever.

Versus Japansk over-the-top action film med zombier, ninjaer gangstere og masse våpen. Helt sprø.

The Good, The Bad and The Wierd
Sør-Koreansk western-komedie, jævlig moro
Trailer
Sist endret av Bothrops; 17. januar 2013 kl. 10:04.
Sjekk ut The Boondock Saints!
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Hobo With a Shotgun!

Morsom, actionfylt og fengslene histore om en hobo med en shotgun.